Коли експериментальна батарея ONE була встановлена в модифікований BMW iX xDrive50, розкішний позашляховик зміг проїхати приблизно 980 км на одному заряді. В американському тестовому циклі цей показник становив би близько 830 км. Однак це майже на 320 км більше, ніж у звичайного iX xDrive50.
Як повідомляє ONE, експериментальна батарея Gemini поєднує в собі два типи елементів, кожен з яких має свій унікальний хімічний склад. Літій-залізо-фосфатні (LFP) катоди мають низьку щільність енергії і наразі рідко зустрічаються в Північній Америці, але є основним джерелом живлення для електродвигунів; ONE стверджує, що вони можуть впоратися з 99% повсякденних завдань і забезпечують запас ходу близько 205 км.
Коли первинна батарея розряджається, підзарядка відбувається від вторинної батареї з високою щільністю енергії, виготовленої з запатентованого матеріалу, багатого на марганець, з мінімальним використанням кобальту та нікелю. Батарея Gemini зменшує використання літію на 20% і графіту на 60%, що, як стверджує компанія, допоможе знизити витрати і зменшити вплив на навколишнє середовище. Енергія з безанодних елементів передається через запатентований перетворювач постійного струму в постійний, а подвійна хімічна батарея може забезпечити iX запас ходу понад 820 км.
Виробництво BMW iX з подвійними хімічними батареями наразі не планується. Батарея Gemini – це просто перевірка концепції, подібна до тієї, яку компанія ONE використовувала в Tesla Model S на початку минулого року. Прототип дозволив електричному седану проїхати понад 1200 км на одному заряді під час поїздки по Мічигану в грудневі холоди.
Представник ONE заявив, що розробка Gemini все ще триває, і що наступним кроком буде розробка ще одного прототипу з неназваним автовиробником.