Щорічний рейтинг Global 500, що включає 500 найдорожчих брендів світу, був представлений компанією Brand Finance. У сфері автомобільних марок лідерство утримує Tesla, що зуміла обійти Toyota, яка займала позицію, що лідирує, минулого року. Цю інформацію опублікували в виданні autoconsulting.ua.
Друге місце посіла Mercedes-Benz, а Toyota поступилася і посіла третє місце – вартість японської компанії знизилася на 18%, і тепер вона знаходиться на 19-й позиції у глобальному рейтингу, замість 12-ї позиції минулого року.
За даними Brand Finance, вартість Tesla оцінюється в 66,2 мільярда доларів, що на 44% вище, ніж рік тому. У глобальному рейтингу цей американський автовиробник піднявся з 28-ї на дев’яту позицію.
Серед автомобільних компаній друге місце посів Mercedes-Benz, оцінений у 58,8 мільярда доларів – на 3% дешевше, ніж торік. У рейтингу Top-500 брендів ця німецька марка опустилася на один рядок і посіла 16-те місце. Toyota, яка була найдорожчою автомобільною маркою минулого року, оцінюється в 52,5 мільярда доларів (-18%).