У червні Kia почала приймати в Південній Кореї замовлення на новий футуристичний кросовер EV9, що працює на електриці. На початку справи машини йшли непогано. Тільки за неповний перший місяць компанії вдалося отримати 1334 покупця цього великого «паркетника», але потім все різко змінилося.
У липні обсяг продажів Kia EV9 не тільки не зріс, але навіть скоротився майже на 100 машин, а в серпні взагалі впав у 3 рази – до 480 одиниць.
Як пише корейська преса, для того, щоб розібратися з таким різким провалом, автовиробнику довелося навіть запустити восени спеціальну маркетингову програму, але вона поки що не дозволяє EV9 вийти навіть на рівень липня.
На думку експертів, попит на EV9 почав падати після того, як покупці почали виявляти у них проблеми з якістю.
Машину кілька разів відкликали через несправність системи керування зарядкою, а також помилок розпізнавання паркувальних механізмів блоку керування трансмісією та обробки сигналів керування лампами.
Останній дефект був пов’язаний з некоректною системою Highway Driving Assist 2 (помічник при керуванні трасою), яка самостійно деактивувалася на швидкостях понад 80 кілометрів на годину.
Ще однією причиною, через яку один із найдорожчих і сучасних кросоверів Kia поки що провалюється у продажах, називають його ціну. У Південній Кореї за «паркетник» просять від 73 370 000 вон (приблизно 2,5 мільйонів гривень), але з усіма додатковими опціями вартість кросовера може перевалювати за позначку в 100 мільйонів вон (близько 3,5 мільйона гривень).
Для порівняння, приблизно за ці гроші на південнокорейському ринку зараз продаються такі популярні моделі, як Genesis GV90, Mercedes EQS, BMW iX, а також Tesla Model X.