Електромобілі Audi китайського виробництва будуть використовувати батареї BYD та CATL

Час читання: < 1 хв.
0

Повністю електричні моделі Audi, які збиратимуться в Китаї в рамках спільного підприємства компанії з FAW, використовуватимуть акумуляторні батареї, що поставляються BYD та CATL. Німецький автовиробник збиратиме на місці кросовери Q6 L e-tron, Q6 L Sportback e-tron та A6 L e-tron, кожен з яких відрізняється від звичайних моделей своєю подовженою колісною базою.

Передбачається, що Audi використовуватиме літій-іонно-фосфатні АКБ від BYD у дешевших комплектаціях, тоді як найдорожчі отримають батареї NMC з більш високою щільністю енергії від CATL. У цих осередках використовується нікель-марганцево-кобальтова хімія з графітовим анодом.

При цьому наголошується, що місцеве виробництво цих трьох моделей здійснюватиметься спільним підприємством, яке зараз будується за підтримки FAW. Цей завод вартістю 2,6 млрд євро у Чанчуні, провінція Цзілінь, займатиме площу 2,46 млн кв. м та мати річну виробничу потужність 150 000 автомобілів. Очікується, що роботи на майданчику буде завершено у грудні 2024 року, а незабаром після цього має розпочатися виробництво Q6 L e-tron.

Реклама

В основі електромобілів, що створюються на цьому майданчику, лежатиме архітектура Premium Platform Electric (PPE), розроблена Audi спільно з Porsche.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!