Виробник смартфонів Xiaomi подав заявку на отримання ліцензії на продаж свого першого електромобіля у Китаї – седана Xiaomi SU7. При цьому було розкрито деякі технічні характеристики автомобіля, а також зазначено, що контрактним виробництвом займатиметься Beijing Automotive Industry Holding Co.
У Китаї кожен автомобіль перед виходом на ринок має отримати схвалення місцевих регулюючих органів, і Міністерство промисловості та інформаційних технологій (MIIT) щомісяця публікує список транспортних засобів, що пройшли процедуру схвалення. Автовиробники незадоволені цим, тому що в ньому розкриваються фотографії та технічні характеристики автомобілів, які вони ще не випустили на ринок.
Xiaomi SU7 – електричний седан з габаритами 4997/1963/1455 мм та колісною базою 3000 мм. Він поставлятиметься з двома варіантами коліс – 19″ та 20″; характеристики шин – 245/45 R19 та 245/40 R20 відповідно.
Xiaomi показала дві версії – з лідаром та без. Лідар встановлюється за лобовим склом.
На знімках видно камеру на стійці B, тому можна припустити, що Xiaomi SU7 буде оснащено функцією розблокування за допомогою розпізнавання обличчя.
Електромобілі будуть випускатися із заднім приводом та з повним приводами. Монопривідна версія отримає двигун потужністю 220 кВт, а повнопривідна модель матиме два агрегати загальною потужністю 495 кВт. Максимальна швидкість першої становитиме 210 км/год, а топова версія зможе розганятися до 265 км/год.
За даними MIIT, існує три версії авто: SU7, SU7 Pro та SU7 Max. Деякі комплектації оснащуватимуться активним заднім антикрилом.
Модель електродвигуна – TZ220XS000, виготовлена компанією United Automotive Electronics Co. Він також буде оснащений функцією ETC – системою, що дозволяє водію автоматично оплачувати проїзд платними дорогами без зупинки автомобіля.
Автомобільна система SU7 працюватиме на базі HyperOS – операційної системи власної розробки Xiaomi, яка може використовуватись як для смартфонів, так і для автомобілів.
Серійне виробництво електричного 4-дверного 5-місного автомобіля SU7 розпочнеться у грудні 2023 року, а постачання – у лютому 2024 року. На заводі BAIC у Пекіні вже розпочато пробне виробництво, і з конвеєра зійшли десятки тестових екземплярів. Цікаво, що BAIC є акціонером Mercedes-Benz, володіючи 10% акцій німецького виробника.
Компанія Xiaomi оголосила про намір включитися в гонку з виробництва електромобілів два з половиною роки тому, у березні 2021 року, заявивши, що вкладе до проекту 10 млрд юанів ($1,4 млрд). У серпні 2023 року Xiaomi зареєструвала домен XiaomiEV.com.