Головними підставами визначення ціни автомобіля з ДВЗ на вторинному ринку є пробіг та роки експлуатації. Позаяк акумулятор становить близько 40% ціни нового електромобіля, то саме його стан визначає вартість вживаного електричного авто.
Про це повідомив Укравтопром, передають НовиниLIVE.
Австрійський стартап Aviloo з’ясував, що після 100 тис. км пробігу місткість батареї електрокара може зменшуватись на 30%. Цьому сприяють надто часта швидка зарядка електромобіля, постійне заряджання, коли батарея майже повна та залишення її повністю зарядженою на тривалий час.
Як змінилися ціни на вживані електромобілі та авто з ДВЗ
Залишкова вартість трирічних електромобілів у Німеччині на понад 10% нижча, ніж еквівалентів на викопному паливі.
У Великій Британії ціни на електромобілі з пробігом в серпні знизилися на 23% порівняно з аналогічним періодом торік, а вартість моделей з ДВЗ навпаки зросла щонайменше на 4%.
В США ціни на вживані електромобілі у вересні 2023-го впали на 32%. А вартість моделей, що працюють на бензині та дизелі, зменшились лише на 7%.
Якими будуть ціни на електромобілі у 2024 році
Якщо ціни на електрокари з пробігом залишаться низькими, це може вплинути на вартість нових електромобілів.
Наприклад, в Європі у 2021 році продали понад 1,2 млн нових електричних авто, очікується, що багато з них з’являться на вторинному ринку у 2024 році, коли закінчаться їхні лізингові контракти.