Вісім мільйонів автомобілів. Це вражаюча цифра, якою щойно досяг завод BMW у Регенсбурзі, Німеччина. Зіркою нової віхи заводу став BMW iX1 xDrive 30 у кольорі Space Silver Metallic. Електричний X1 приводиться в рух двома електродвигунами: один, встановлений спереду, рухає передні колеса, а інший, встановлений на задній осі, приводить в дію задні колеса.
Разом два двигуни генерують 308 кінських сил і момент, що крутить, 494 Нм. Кросоверу з такою специфікацією потрібно 5,6 секунд, щоб розігнатися до 100 км/год, а максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці 180 км/год. Згідно з процедурою випробувань WLTP, літій-іонний акумулятор корисною ємністю 64,7 кВт-год зберігає запас енергії на 440 км.
Ще в липні центр оголосив про ще одну важливу віху виробництва, коли збудували мільйонний BMW X1. Новий BMW залишає завод у Регенсбурзі кожні 57 секунд. В даний час з конвеєра в Регенсбурзі сходить близько 1000 автомобілів на день, і найближчим часом це число зростатиме. До списку увійшли не тільки iX1 EV, а й моделі X1 та X2 з двигунами внутрішнього згоряння, які експортуються на ринки по всьому світу.
На зміну X2 прийде модель 2024 року, виробництво якої планується розпочати у листопаді цього року, а постачання – у першому кварталі 2024 року. Тут також проводитиметься перша в історії електрична версія кросовера. iX2 xDrive30 оснащений тією самою трансмісією, що і iX1.
BMW робить серйозні інвестиції, щоб поставити завод у авангарді переходу на електричну техніку. “Підготовка йде повним ходом”, – пояснює Олаф Моллхофф, керівник відділу виробничого контролю. Завод у Регенсбурзі працюватиме в нічну зміну з листопада, щоб задовольнити попит на електричні BMW. До кінця року BMW Group інвестує понад 350 мільйонів євро (понад 368 млн доларів США) у виробництво автомобілів у Регенсбурзі.