Як відомо, японці часто обирають продукцію власного автопрому, але дехто більше цікавиться іноземними автомобілями, особливо європейськими. Журналісти японського видання BestCar опублікували на своєму порталі статтю, в якій перерахували найкращі, на їхню думку, імпортні компактні кросовери.
Роблячи свій вибір, вони виходили з середньої ціни автомобіля в 3 мільйони 273 тисячі ієн (до 1 мільйона гривень), а також брали до уваги новинки, які нещодавно з’явилися на місцевому ринку.
Renault Captur.
Найкращим варіантом, що вписується за всіма параметрами в певний бюджет, був названий французький “паркетник” Renault Captur (не плутати з російським Renault Captur, який був знятий з виробництва). Журналісти з Японії високо оцінили співвідношення ціна/комплектація автомобіля і відзначили, що він відносно недорогий за місцевими мірками – від 3 001 900 000 ієн (один мільйон гривень).
Крім того, їм сподобався незвичайний дизайн, місткий багажник, ефективні двигуни E-Tech об’ємом 1,3 та 1,6 літра та комфортна керованість, яка, за словами японців, схожа на спортивний автомобіль.
Volkswagen T-Cross.
Цей кросовер є лідером імпорту в сегменті найбільш продаваних японських позашляховиків. Окрім акуратного та практичного дизайну, характерного для Volkswagen, він високо цінується місцевими журналістами за зручність, сучасну інформаційно-розважальну систему та стабільну поведінку на дорозі.
В Японії T-Cross продається виключно з турбованим трициліндровим двигуном об’ємом три літри. Ціни на такі кросовери стартують від 3 003 000 ієн (850 000 гривень).
Citroen C4.
На думку японських журналістів, Citroën C4 входить до трійки кращих європейських кросоверів. Автор статті рекомендував кросовер читачам у Країні висхідного сонця за цікавий зовнішній вигляд і вражаючі ходові якості, які, за його словами, нагадують поведінку “гідравлічних підвісок минулих років”.
В Японії доступні 1,2-літровий турбобензиновий двигун та 1,5-літровий турбодизель. Ціни стартують від 3 мільйонів 273 тисяч ієн або 1 мільйона гривень.