Світ вантажівок став надто конкурентоспроможним, особливо після того, як Tesla, Mercedes-Benz та Volvo перенесли свою боротьбу із сегмента легкових автомобілів до сегменту дорожніх гігантів. Тепер Volvo розробила концепцію SuperTruck 2, і це одна з найефективніших вантажівок у світі. Все, що йому потрібне, це потрапити у виробництво.
Ще в 2016 році компанія Volvo Trucks вирушила в цю захоплюючу «пригоду». Міністерство енергетики США поставило перед виробником завдання створити електричний вантажний автомобіль, який був би на 100% ефективніший за інших. Volvo не поспішала і повернулася з проектом, який перевершує очікування та цілі, поставлені 7 років тому.
Футуристичний зовнішній вигляд нової вантажівки Volvo це не просто вибір, зроблений в ім’я дизайну. Виробник, який працював у співпраці з Міністерством енергетики, пояснює, що більша частина досягнутої ефективності обумовлена покращеною аеродинамікою та якіснішими матеріалами, які зробили SuperTruck 2 ефективнішим за аналогічний тягач 2009 року, на основі якого він був створений. Кабіна має ідеальну клиноподібну форму та закруглене лобове скло. Обтічники та хвостова частина причепа забезпечують на 50% менше опору, ніж у базового SuperTruck 1.
SuperTruck 2 продемонстрував економію палива на 170% краще, ніж у SuperTruck 1. Вантажівка, яку побудувала Volvo, також легше, оскільки виробник використав композитний карданний вал. Крім того, він зменшив кількість осей, щоб утримувати вагу під контролем. Коротша кабіна означає менше матеріалу і, як наслідок, менша вага. Volvo також замінила традиційні дзеркала на капоті та кабіні удосконаленою системою камер, що дозволило знизити опір більш ніж на 4%.
Volvo SuperTruck 2 оснащений 48-вольтовою м’якою гібридною системою, яка відіграє роль стартера-генератора і допомагає підтримувати всі функції в робочому стані без необхідності зупинки двигуна на холостому ходу протягом тривалого періоду часу.
В даний час ми маємо справу тільки з концептуальною вантажівкою, але Volvo вже використовує технології, які вже перевірені на основі цієї концепції в серійних вантажівках. У компанії стверджують, що хотіли перевірити приріст ефективності за межами аеродинамічної труби у реальному світі. І саме на цьому етапі розробки команда проекту зосередилася зараз.
Volvo SuperTruck 2 публічно дебютує на конференції та виставці менеджменту Американської асоціації вантажоперевізників 2023 року, яка проходитиме з 14 по 17 жовтня в Остіні, штат Техас.