Агресивне водіння, утворення нагару у двигуні та бруду під капотом, а також протерті колодки та нерівномірне зношування коліс – це проблеми, які автомобіліст може запобігти самостійно.
Експерт порадив перед кожною поїздкою прогрівати автомобіль. Влітку досить 1 хвилини прогріву, взимку – не менше 3 хвилин, при цьому в холодну пору року не рекомендується різко вичавлювати газ. За його словами, таке агресивне водіння значно підвищує ризик поломки авто. Різкий старт чи різке гальмування безпосередньо впливають стан машини.
Дізнатися про стан свого авто можна за гальмівними колодками, нагадав експерт. В одних машинах вбудовані датчики, які показують їхній індикатор зношування, в інших — на колодках знаходяться металеві пластини, які труться об гальмівний диск до характерного звуку, схожого на скрип. Згідно з рекомендацією Сергія Бурова , необхідно міняти гальмівні колодки, не чекаючи повного зносу, пише видання «Известия» .
При цьому заміну моторного масла кожні 15 тис. км пробігу необхідно виключити, оскільки це може призвести до утворення нагару в двигуні та подальших технічних проблем з машиною. Через різку зміну температури в РФ мастильний матеріал швидше втрачає свої властивості і не може захистити силовий агрегат автомобіля належним чином. Експерт порадив змінювати моторну олію та техрідини через кожні 7–8 тис. км. пробіг машини.
При цьому перед покупкою автомобільної олії потрібно перевірити її на допуск автовиробника — сертифікат, який видають автобренди після внутрішньої перевірки якості рідини у спеціальній лабораторії. Перевіряти на допуск є особливо важливим для власників німецьких машин, зазначив експерт.
Експерт наголосив, що автомобіль важливо регулярно чистити як зовні, так і усередині. Бруд та пил, хімічні реагенти, якими покривають траси взимку, вбираються, накопичуються в дренажних каналах. Волога після цього застоюється, що призводить до корозії у прихованих порожнинах автомобіля, найчастіше на днище. Для запобігання таким ситуаціям рекомендується обробляти кузов транспортного засобу воском та покривати захисним «рідким склом».
До поломки машини може призвести і нерівномірне зношування покришок . Якщо індикатори показують різні значення, то висока ймовірність збільшення гальмівного шляху у машини і складності зчеплення з дорожнім покриттям. Кожні 20 тис. км колеса можна міняти місцями одне з одним, радить експерт, це допоможе уникнути цих проблем.
Крім того, Експерт нагадав, що при сигналі про нестачу рідини, порушення роботи антиблокувальної системи водієві потрібно терміново звернутися до техцентру. Якщо спалахнув знак «перевірте двигун», то це може бути викликане як незначними відхиленнями від робочого процесу, так серйознішими проблемами. Не варто затягувати і з ремонтом лобового скла машини та системами його очищення. Проблеми з видимістю можуть стати причиною можливої ДТП.