В даний час практично всі автовиробники випускають легковики з так званим запрограмованим обмеженням терміну служби. Експерти порталу HotCar пояснили, чому так відбувається.
Справа в тому, що довговічність транспортних засобів абсолютно не вигідна автомобільним гігантам. У 70-80-х роках минулого століття основним критерієм успіху для провідних автомобільних брендів був тривалий термін служби транспортних засобів. Нині ситуація кардинально змінилася – автовиробникам потрібно постійно збільшувати обсяги продажу машин, щоб збільшувати свій прибуток.
Досягнення цієї мети можливе лише шляхом встановлення обмеженого ресурсу експлуатації ключових компонентів автомобіля, такі як двигун і трансмісія, ще на етапі розробки. Крім того, кузов та підвіска тепер також не в пріоритеті, важливо лише, щоб вони прослужили протягом гарантійного терміну.
Саме тому твердження про надійність практично не звучать у рекламі автомобілів, а основна увага приділяється сучасному дизайну, низькій витраті палива, а також великій кількості опцій та електронних помічників, які суттєво збільшують вартість автомобіля.
Для збільшення потужності та крутного моменту двигуна при зниженні собівартості автовиробники широко застосовують турбодвигуни. Вони також використовують алюмінієві блоки циліндрів та полегшені компоненти поршневої групи. Всі ці зміни підвищують ризик перегріву ДВЗ із подальшим виникненням серйозних проблем.
На жаль, світовий автомобільний промисловий сектор не планує припиняти випуск “одноразових” автомобілів. Навпаки, автоконцерни практично скоротили виробництво легкових моделей, які мають великий ресурс та тривалий термін служби.