Німецький автовиробник представив модель GLC у виконанні AMG, а саме GLC43 та GLC63 SE Performance у форматі купе з похилим дахом.
Під гладкішими кузовами ви знайдете ту ж технічну частину, що й у стандартних позашляховиках AMG GLC, які дебютували ще у липні. Так, під капотом GLC63 SE Performance можна знайти 2,0-літровий чотирициліндровий двигун з турбонаддувом, що розвиває 469 кінських сил сам по собі та додаткові 201 к.с. забезпечує електродвигун, що у сукупності становить 671 “безстрашних поні”. Слід, однак, відзначити, що пікова потужність доступна лише 10 секунд.
GLC43 також пропонує гібридний агрегат, хоч і значно простіше. Mercedes-Benz встановлює під капотом той же чотирициліндровий двигун з турбонаддувом, але з віддачею 416 к.с. та доповнений невеликим двигуном, який за потреби забезпечує тимчасове прискорення на 13 к.с. Обидва передають потужність на всі чотири колеса через дев’ятиступінчасту коробку передач AMG Speedshift автовиробника, і обидва мають кермо задніми колесами з підвіскою AMG Ride Control як стандартне обладнання.
Більш похилий дах не змінює динаміку. Mercedes-AMG вказує, що GLC43 розганяється до 97 км/год за 4,7 секунд, а максимальна швидкість обмежена електронікою до 250 км/год. GLC63 SE Performance розганяється до заповітної позначки за 3,4 секунд, а його обмежувач швидкості не спрацьовує до 275 км/год. Варіанти підвіски ті самі, робочі гальма ті самі, а компонування салону зі звичною системою MBUX така сама.
Що відрізняється, то це внутрішній простір. У GLC63 SE Performance ви знайдете 0,4 кубічних метрів вантажного простору із встановленими задніми сидіннями або 1,33 кубічних метрів у складеному вигляді. У GLC43 трохи більше місця.
Говорячи про ціну, Mercedes не готовий розповісти, скільки коштуватимуть його нові купе-позашляховики. Ми також не маємо повної інформації про те, коли вони надійдуть у продаж. Однак ми можемо сказати вам, що Mercedes-AMG GLC43 заявлений як модель 2024, тоді як GLC63 SE Performance – 2025 року.