Коли мова заходить про японські машини, перше, що спадає на думку, так це слово «надійність». Втім, навіть у «країні сонця, що сходить» бували випадки, коли місцеві автовиробники випускали автомобілі, які не відповідали стандартам бездоганної експлуатації.
Американські експерти з порталу CarsCoops назвали машини, які можуть вважатися найненадійнішими японськими автомобілями в історії, принагідно позначивши їх головні несправності.
На думку автора цієї замітки в авторитетному заокеанському журналі, найбільш проблемним японцем за всю історію можна назвати Mazda RX-8. І все завдяки його нестандартному двигуну.
Справа в тому, що RX-8 комплектувався роторним мотором, що страждав від вроджених проблем із верхніми ущільненнями. Їх доводилося міняти мало не на пробігах 100 тисяч кілометрів.
Крім роторного спортивного автомобіля до списку найненадійніших японців увійшли відразу три Nissan – Roque (X-Trail), Pathfinder і Murano, а також Infiniti QX60, які страждали від проблем з безступінчастою трансмісією фірми JATCO.
Відновити ремінь, що прослизає, в цій КПП найчастіше було неможливо, тому власникам таких машин доводилося міняти всю коробку передач у зборі.
Крім того, з недавніх пір стало ясно, що у братів близнюків Toyota GR86 і Subaru BRZ є проблеми з низьким тиском масла під час поворотів, які можуть призвести до відмови двигуна.
Автовиробники поки не підтвердили цю інформацію, але на профільних форумах на всю гудуть про цей дефект.