Електричний кросовер Audi Q4 e-tron та його купеподібна версія Q4 Sportback e-tron, які були вперше представлені навесні 2021 року, одночасно пройшли планову модернізацію. Обом моделям переглянули силові установки та набір стандартного оснащення, водночас змінивши номенклатуру найменувань. У Європі прийом замовлень на новинки відкриється 26 вересня, ціни починаються з 52 950 євро (56 350 доларів).
У Audi Q4 e-tron залишилися версії із заднім і повним приводом, водночас всі вони тепер оснащуються блоком акумуляторів корисною ємністю 77 кіловат-годин (загальна — 82 кіловат-години). А ось варіант з індексом 35 e-tron і батареєю корисною ємністю 52 кіловат-години з лінійки прибрали.
За рахунок нової «хімії» збільшено максимальну потужність заряджання постійним струмом: для монопривідних версій вона тепер становить 135 кіловат, для повнопривідних — 175 кіловат. В ідеальних умовах можна зарядитися з 10 до 80 відсотків за 28 хвилин. При досягненні цього значення активується функція автоматичного захисту, що обмежує рівень заряду для продовження терміну служби батареї.
Задні колеса завжди обертає новий 286-сильний електромотор (до цього були версії на 170 і 204 к.с.), що розганяє моноприводні Q4 45 e-tron і Q4 Sportback 45 e-tron до сотні за 6,7 секунди. Повнопривідні модифікації з аналогічним числовим індексом мають аналогічну максимальну потужність і виконують ту саму вправу на 0,1 секунди швидше. На верху діапазону тепер знаходяться 340-сильні версії з індексом 55, що набирають 100 км/год за 5,4 секунди. Максимальна швидкість у всіх випадках становить 180 км/год: до оновлення так міг розганятися лише 299-сильний Q4 50 e-tron quattro, тепер відправлений у відставку разом із модифікаціями 35 e-tron та 40 e-tron.
Застосування нового мотора та вдосконалених систем температурного контролю та охолодження позитивно позначилося на запасі ходу кросоверів. Наприклад, базове крос-купе Audi Q4 Sportback 45 e-tron здатне подолати до 562 кілометрів за циклом WLTP. Для порівняння, дореформений 204-сильний Q4 Sportback 40 e-tron з тією самою батареєю має проїжджати 534 кілометри.
Також Audi внесла зміни в налаштування системи кермування та підвіски електрокросоверів. Відмова від молодших версій зробила базове оснащення багатшим: тепер до нього входять 10,25-дюймовий «віртуальний кокпіт», медіасистема MMI navigation plus, підігрів передніх сидінь, сервопривід багажних дверей. Серед нових опцій – асистент зміни смуги руху, що працює в парі з адаптивним круїз-контролем, а також генератор штучного звуку з особливим саундом, який повинен не просто повідомляти учасників руху про наближення електромобіля, а й відрізняти оновлений Q4 e-tron від інших електромобілів включно інші моделі Audi.
З кінця цього року Audi Q4 e-tron випускатимуть на заводі в Брюсселі, окрім наявного виробництва в німецькому Цвіккау. Це пов’язано зі зростанням попиту на модель, яка відіграла значну роль у збільшенні поставок електромобілів німецької марки – на 51,2% за підсумками першого півріччя 2023-го. Водночас в Брюсселі вже випускають старші Q8 e-tron і Q8 Sportback e-tron, раніше відомі як «просто e-tron».