У Європейському Союзі (ЄС) ведуться дебати з приводу запропонованого компромісного проекту нових правил викидів для транспортних засобів, оснащених двигунами внутрішнього згоряння. Цей документ має послабити існуючі обмеження.
Європейські автовиробники не згодні з пропонованими жорсткими правилами нового «Євро-7», стверджуючи, що вони спричиняють надмірні витрати за мінімальної екологічної вигоди. Іспанія, яка нині головує в ЄС, мала амбітні плани подати компромісний проект на майбутньому засіданні Ради з конкурентоспроможності. Однак, згідно з дипломатичними джерелами, досягнення консенсусу між країнами-членами виявилося складним завданням.
У пропозиції Іспанії прогнозовані терміни впровадження стандартів Євро-7 будуть перенесені. Тобто нові стандарти набудуть чинності не 2025 року, а 2027 року. Цього часу вистачить, щоби автокомпанії могли нормально доопрацювати свої машини. Однак інші країни ЄС поки що тільки розглядають цю пропозицію.