Ford подав заявку на патент на нерозрізні осі із вбудованими мотор-колесами. Замість того, щоб дозволяти колесам рухатися окремо, як у системах із незалежною підвіскою, суцільні осі повертаються під час руху по нерівних поверхнях. Це означає, що вони призначені в першу чергу для пікапів, але патентна заявка Ford, подана в Управління з патентів та товарних знаків США (USPTO) 9 лютого, показує, як можна використовувати цю технологію в епоху електромобілів.
У документі докладно описується додавання вузлів мотор-маточини до нерозрізної осі, по одному вузлу на колесо для забезпечення повного приводу.
Зазначимо, що ця ідея не є новою. Словенська компанія Elaphe постачає їх для деяких із найочікуваніших надефективних автомобілів, включаючи триколісний автомобіль Aptera та Lightyear 0 на сонячних батареях. Раніше цього року Elaphe також оголосила про партнерство з McLaren, щоб запровадити гоночні технології останнього у майбутні ступичні моторні силові агрегати.
Тим не менш, Ford раніше відмовився від мотор-колеса для F-150 Lightning через побоювання, що двигуни будуть більш схильні до пошкоджень, ніж при звичайному внутрішньому розташуванні, і можуть заважати фрикційним гальмам, які часто використовуються при буксируванні. Конструкція маточини також збільшує безпружинну масу, що ускладнює налаштування підвіски та керованості.
Leave a Comment