Експерт розповів, як короткі поїздки гублять автомобіль

0
587

Масло втрачає властивості

При прогріві двигуна масло потрапляє паливо. Це відбувається через те, що двигун, поки він холодний, працює на збагаченій суміші. А за коротку поїздку паливо не встигає випаруватися. Воно накопичується в олії та погіршує його властивості.

За таких режимів їзди в маслі накопичується не тільки паливо, а й вода. При охолодженні двигуна на стінках циліндрів утворюється конденсат, і краплі стікають у піддон. Вода з олією утворюють емульсію, що має низькі змащувальні властивості.

Іноді вода, що замерзла в піддоні, навіть перекриває подачу масла через маслоприймач.

Є два способи боротьби з цими небезпечними явищами .

Перший — частіше міняти олію.

Другий – періодично здійснювати регулярні поїздки (не менше 15 хвилин) швидкісними магістралями. Оберти двигуна повинні бути вище 4000 за хвилину. Щоб їх було простіше розвинути, можна включити знижену передачу. Якщо автомат або варіатор не мають ручного вибору швидкостей, можна перевести коробку в спортивний режим.

Утворюється нагар

Це відбувається, якщо двигун довгий час працює на збагаченій суміші і при низьких температурах. Камера згоряння, клапани, свічки запалювання покриваються товстим шаром вуглецевих відкладень.

Такі режими роботи можуть призводити до закоксування поршневих кілець. Як наслідок – масложер. Можуть відмовляти свічки запалення, що заросли нагаром, і навіть прогоряти клапани, якщо нагар перешкоджатиме їх повному закриттю.

Ушкоджується нейтралізатор

При частій роботі на збагаченій суміші на сотах каталітичного нейтралізатора утворюється подібність нагару.

Сюди потрапляють частинки сажі (нагару), що відірвалися від днища поршня або інших деталей камери згоряння.

Найкращою профілактикою буде поїздка на підвищених обертах двигуна. Тільки варто враховувати, що перед такими заїздами силова установка має бути повністю прогріта.

Забивається фільтр сажі

Регенерація фільтра сажі на автомобілі з дизелем відбувається при тривалому русі на високій швидкості. Якщо машина довгий час їздить у місті, пропалення не відбувається.

Про забитий фільтр сигналізують відповідні символи на панелі приладів і навіть втрата двигуном потужності і збільшення витрати пального.

Замерзає вихлопна система

Короткі поїздки та ще й у поєднанні з автозапуском сприяють накопиченню конденсату в елементах вихлопної системи.

Часом її накопичується стільки, що, змерзнувши, вона не дає виходити вихлопним газам. При цьому двигун не заводиться. Для зливу можна просвердлити отвори в глушнику та резонаторі. Але краще – регулярні поїздки трасою.

Розряджається акумулятор

У коротких поїздках АКБ не встигає зарядитись після запуску двигуна. Холодної батареї треба прогрітися, щоб почати приймати заряд. Та й інших споживачів багато: обігріви, моторчики обігрівача та двірників, фари. Найчастіше АКБ розряджається при слабкому чи зовсім неробочому генераторі.

Розвивається корозія

За коротку поїздку волога, яку «надихали» та занесли в салон на взутті та одязі пасажири, не встигає випаруватися. Волога осідає на стеклах – вони швидко пітніють і обмерзають.

Крапельки конденсату, що стікають у приховані порожнини кузова, можуть потрапляти між деталями, з’єднаними контактним зварюванням. Під час стоянки вода замерзає і, збільшуючись обсягом, буквально розриває зварені деталі. Лакофарбні покриття тріскаються, і волога дістається оголеного металу. І починається корозія

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!