Платні функції в автомобілях BMW викликали незадоволення користувачів

У соціальних мережах почали з’являтися пости, що критикують BMW за надання оновлень програмного забезпечення, які, на думку авторів, нікому не потрібні. Проте такі акаунти використовують резонансні теми для отримання лайків та коментарів, щоб збільшити свою популярність.

BMW пропонує своїм клієнтам оновлення “по повітрю” (OTA), які можна придбати повністю або на основі підписки. Ці оновлення включають оновлення карт, покращення функцій камер (наприклад, розпізнавання стаціонарних камер контролю швидкості) та інші функції, такі як індивідуальні звуки для електромобілів або адаптивна підвіска.

Як і будь-яка інша компанія, BMW прагне збільшити свої прибутки. Важливо відзначити, що компанія давно експериментує з цифровими покупками. Ще у 2015 році власники могли використовувати екран інформаційно-розважальної системи iDrive 5 для встановлення безкоштовних оновлень навігації, зв’язку з консьєржем чи продовження певних сервісів.

Два роки тому BMW навіть пропонувала знижки на оновлення OTA на деяких ринках.

Деякі користувачі соціальних мереж стверджують, що BMW спеціально обмежує можливості своїх автомобілів, але це не відповідає дійсності. Подібні практики існували і раніше в іншій формі, наприклад, вибір опцій при купівлі автомобіля. Будь-який автовиробник пропонує можливість придбати більш оснащену версію автомобіля за додаткову плату.

Негативну реакцію викликала ідея BMW включати в базову комплектацію опцію підігріву сидінь, але робити її доступною лише за підпискою. Це рішення було сприйнято вкрай негативно, хоча мало хто згадував, що клієнти могли сплатити опцію один раз і не перейматися підпискою.

Критики стверджують, що BMW добровільно обмежує можливості своїх автомобілів, пропонуючи підписку на такі функції, як асистент далекого світла. Проте підписка — це лише один із варіантів. Наприклад, у Великобританії передплата автоматичного дальнього світла коштує £10 на місяць, £100 на рік або £150 на три роки. Однак цю функцію можна купити назавжди за £200.

Деякі автовиробники, такі як Tesla, також запровадили практику платних програмних оновлень. Наприклад, Tesla нещодавно запропонувала власникам певних моделей за $1600 розблокувати додатковий запас ходу, що викликало багато суперечок та критику.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

На заводі Tesla у Фрімонті помітили незвичайні корпуси автомобілів

На заводі Tesla у Фрімонті (Каліфорнія) було помічено корпуси кількох відлитих під тиском автомобілів, які…

23.08.2025

Mercedes-Benz збиратиме нові машини зі старих авто

Концерн Mercedes-Benz спільно з TSR Group запустив пілотний центр з утилізації та переробки автомобілів, які…

23.08.2025

Коли патрульна поліція може обмежитися усним зауваженням замість штрафу

В Україні адміністративні штрафи залишаються найпоширенішим видом покарання для водіїв. Зазвичай, коли поліцейський фіксує порушення,…

23.08.2025

Доступні електрокари підкорюють покупців у Європі

На європейських дорогах спостерігається справжній бум електромобілів. У другому кварталі року у Західній Європі було…

23.08.2025

Гальмування двигуном: коли варто використовувати і чого уникати

Гальмування двигуном - це техніка уповільнення автомобіля без активного використання гальм, що дозволяє економити паливо,…

23.08.2025

Експерти назвали 5 кросоверів з дуже дорогим обслуговуванням

Покупка бензинового кросовера здається безпечною інвестицією, але не всі моделі однаково надійні. Деякі автомобілі, привабливі…

23.08.2025