Платні функції в автомобілях BMW викликали незадоволення користувачів

У соціальних мережах почали з’являтися пости, що критикують BMW за надання оновлень програмного забезпечення, які, на думку авторів, нікому не потрібні. Проте такі акаунти використовують резонансні теми для отримання лайків та коментарів, щоб збільшити свою популярність.

BMW пропонує своїм клієнтам оновлення “по повітрю” (OTA), які можна придбати повністю або на основі підписки. Ці оновлення включають оновлення карт, покращення функцій камер (наприклад, розпізнавання стаціонарних камер контролю швидкості) та інші функції, такі як індивідуальні звуки для електромобілів або адаптивна підвіска.

Як і будь-яка інша компанія, BMW прагне збільшити свої прибутки. Важливо відзначити, що компанія давно експериментує з цифровими покупками. Ще у 2015 році власники могли використовувати екран інформаційно-розважальної системи iDrive 5 для встановлення безкоштовних оновлень навігації, зв’язку з консьєржем чи продовження певних сервісів.

Два роки тому BMW навіть пропонувала знижки на оновлення OTA на деяких ринках.

Деякі користувачі соціальних мереж стверджують, що BMW спеціально обмежує можливості своїх автомобілів, але це не відповідає дійсності. Подібні практики існували і раніше в іншій формі, наприклад, вибір опцій при купівлі автомобіля. Будь-який автовиробник пропонує можливість придбати більш оснащену версію автомобіля за додаткову плату.

Негативну реакцію викликала ідея BMW включати в базову комплектацію опцію підігріву сидінь, але робити її доступною лише за підпискою. Це рішення було сприйнято вкрай негативно, хоча мало хто згадував, що клієнти могли сплатити опцію один раз і не перейматися підпискою.

Критики стверджують, що BMW добровільно обмежує можливості своїх автомобілів, пропонуючи підписку на такі функції, як асистент далекого світла. Проте підписка — це лише один із варіантів. Наприклад, у Великобританії передплата автоматичного дальнього світла коштує £10 на місяць, £100 на рік або £150 на три роки. Однак цю функцію можна купити назавжди за £200.

Деякі автовиробники, такі як Tesla, також запровадили практику платних програмних оновлень. Наприклад, Tesla нещодавно запропонувала власникам певних моделей за $1600 розблокувати додатковий запас ходу, що викликало багато суперечок та критику.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Топ-5 надійних японських кросоверів за 20 тис доларів, які легко проходять 300 тисяч км

Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…

15.12.2025

Toyota готує розширення модельного ряду електричних SUV

Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…

15.12.2025

Названо найпоширеніші помилки на практичному іспиті ТСЦ МВС

Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…

15.12.2025

Прототип Range Rover Sport SVR помічено на Нюрбургрингу (ФОТО)

На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…

15.12.2025

Volkswagen запускає нову еру гібридних електрокарів

Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…

15.12.2025

Автобренди знову продають однакові авто під різними логотипами

Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…

15.12.2025