Платні функції в автомобілях BMW викликали незадоволення користувачів

У соціальних мережах почали з’являтися пости, що критикують BMW за надання оновлень програмного забезпечення, які, на думку авторів, нікому не потрібні. Проте такі акаунти використовують резонансні теми для отримання лайків та коментарів, щоб збільшити свою популярність.

BMW пропонує своїм клієнтам оновлення “по повітрю” (OTA), які можна придбати повністю або на основі підписки. Ці оновлення включають оновлення карт, покращення функцій камер (наприклад, розпізнавання стаціонарних камер контролю швидкості) та інші функції, такі як індивідуальні звуки для електромобілів або адаптивна підвіска.

Як і будь-яка інша компанія, BMW прагне збільшити свої прибутки. Важливо відзначити, що компанія давно експериментує з цифровими покупками. Ще у 2015 році власники могли використовувати екран інформаційно-розважальної системи iDrive 5 для встановлення безкоштовних оновлень навігації, зв’язку з консьєржем чи продовження певних сервісів.

Два роки тому BMW навіть пропонувала знижки на оновлення OTA на деяких ринках.

Деякі користувачі соціальних мереж стверджують, що BMW спеціально обмежує можливості своїх автомобілів, але це не відповідає дійсності. Подібні практики існували і раніше в іншій формі, наприклад, вибір опцій при купівлі автомобіля. Будь-який автовиробник пропонує можливість придбати більш оснащену версію автомобіля за додаткову плату.

Негативну реакцію викликала ідея BMW включати в базову комплектацію опцію підігріву сидінь, але робити її доступною лише за підпискою. Це рішення було сприйнято вкрай негативно, хоча мало хто згадував, що клієнти могли сплатити опцію один раз і не перейматися підпискою.

Критики стверджують, що BMW добровільно обмежує можливості своїх автомобілів, пропонуючи підписку на такі функції, як асистент далекого світла. Проте підписка — це лише один із варіантів. Наприклад, у Великобританії передплата автоматичного дальнього світла коштує £10 на місяць, £100 на рік або £150 на три роки. Однак цю функцію можна купити назавжди за £200.

Деякі автовиробники, такі як Tesla, також запровадили практику платних програмних оновлень. Наприклад, Tesla нещодавно запропонувала власникам певних моделей за $1600 розблокувати додатковий запас ходу, що викликало багато суперечок та критику.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Audi робить ставку на AI та електрифікацію на новому китайському заводі

Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…

26.08.2025

Як зрозуміти, що час міняти масло в АКПП: 5 ознак

Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…

26.08.2025

Honda Accord 2026 оновився: нові системи безпеки та свіжий дизайн

Коли заходить мова про японські седани D-класу, то перше, що спадає багатьом на думку, це…

26.08.2025

Оновлений Peugeot 308 отримав новий дизайн і розширену лінійку силових агрегатів

Французький автоконцерн представив рестайлінговий Peugeot 308 2026 року з оновленим дизайном передньої частини та широким…

26.08.2025

ТОП-10 найнадійніших моделей Porsche за версією експертів

Компанія Porsche асоціюється в першу чергу з розкішшю, спортом та високою потужністю машин. У модельному…

26.08.2025

Експерт назвав мінуси кросовера Volkswagen Tiguan із пробігом

Volkswagen Tiguan заслужено вважається популярним кросовером в Україні, проте експерти відзначають у нього й певні…

26.08.2025