Як європейці відреагували на втечу АвтоВАЗу з ЄС

0
523

Найбільший російський виробник АвтоВАЗ пішов з європейського ринку, про що його представники повідомили німецькій пресі. Офіційною причиною зупинки експорту автомобілів Lada в Європу було названо невідповідність російського продукту екологічним стандартам ЄВРО-6. Втім, АвтоВАЗ, немов Карлсон, пообіцяв Європі повернутися. З новими моделями автомобілів, але поки невідомо, коли.

В Автоцентрі стало цікаво, як до подібної новини поставилися мешканці Європи – засмутилися, або не помітили цього факту? Для цього переглянули кілька тематичних сайтів, щоб зрозуміти думку не тільки журналістів, а й пересічних громадян, які вирішили прокоментувати цю звістку.

Спочатку коротка довідка:

в минулому році за межами Росії АвтоВАЗ продав близько 38 000 автомобілів Lada. Більша їх частина була експортована в Казахстан, Білорусь, Узбекистан, на Кубу, в Чилі, Туніс і Туреччину. У самій Росії автомобілі Lada і раніше популярні – в 2018 році обсяг їх продажів склав близько 350 000 примірників.

В Європу ці автомобілі поставлялися, головним чином, в Німеччину й Австрію. А також трохи до Нідерландів та Бельгії. У Фінляндії працював завод по збірці, а в Швеції ці автомобілі приходили у вигляді сірого імпорту. Головними експортними моделями були Lada Vesta, Vesta SW, Urban (раніше Niva), Kalina Cross і Granta.

Кого цікавить, що Lada пішла з Європи?

Читайте також  Aston Martin розкрив подробиці про новий "заряджений" Rapide AMR

Новини про відхід АвтоВАЗу з Європи не викликали великого резонансу. А думки європейців про це розділилися.

Більшість новин про це написали німецькі видання. Написали сухо, без емоцій, як і належить вільним журналістам. А ось в Бельгії кілька видань над цим посміялися, назвавши свої новини на манер «Найбільш осміяний автомобільний бренд йде з Європи».

Думки читачів були різними. Молоді люди в основному задавалися питанням «а що це таке?», показавши повне незнання даного бренду.

Європейці похилого віку, переважно німці, згадали, що «лади» були їх першими машинами. Назвали їх танками і усюдиходами, дешевими, що не комфортними і ненажерливими машинами, яким, втім, не страшні бездоріжжя і холод. У цих коментах відчувалася ностальгія про минуле, спогади про молодість і щасливі дні.

Читайте також  Toyota планує випуск оновленого бюджетного кросовера

Але більшість повідомлень читачів все ж вчуваються гіркотою, що в Росії до цих пір продають сотні тисяч автомобілів, що забруднюють повітря. Ось приклади подібних коментів:

«Якщо вони все ще продають щорічно 350 000 цих «брудних» машин в Росії, то всі зусилля Європи по зменшенню впливу людини на природу, не приносять користі! Адже ми живемо за всі в 3000 км від Росії».

«Ми в Європі докладаємо стільки зусиль щодо збереження планети, а в інших частинах світу взагалі про це не паряться, щорічно додаючи на дороги тисячі джерел бруду!».

«Мабуть, знання з виробництва екологічно чистого автомобіля в Росії відсутні. Тому ця країна НІКОЛИ не стане економічною наддержавою».

«Їм немає справи до забруднення повітря. А адже екологія не має меж».

«Нива колись був хорошим позашляховиком. Але якщо протягом майже 40 років ви нічого не робите для розвитку власних технологій, не варто дивуватися, що ринки для вас закриваються».

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.