У 1964 році в КБ Управління благоустрою Мосміськвиконкому розробили сімейство надкомпактних тротуароприбиральних машин під індексом Т-30. Вони представляли собою двовісні короткобазні тягачі, які можна було оснастити навісним та причіпним обладнанням різного призначення.
Про це повідомляє Facebook-спільнота Українські автомобілі.
Силовий агрегат, колеса, світлотехніку, кермо, щиток приладів і кузовну арматуру Т-30 запозичили у ЗАЗ-965А. Відповідно, ведучою у цих машин була задня вісь, керованою – передня. Коробка передач мала робочі швидкості від 0,5 до 25 км/год.
Одномісна кабіна мала двоє дверей. Ззаду, окрім зчіпного пристрою, передбачалися гідравлічні і електричні виводи для підключення відповідних систем причепа, а також фланець для приєднання карданної передачі приводу робочих органів деяких причепів.
Самі причепи відрізнялися різноманітністю: самоскидний, водовозний, підмітально-прибиральний, такий що розкидає пісок. Під кожен з них передбачалася установка відповідного навісного обладнання і на сам тягач: сніговий плуг, лоткова щітка, поливомийні пристосування, шнекороторний снігоочисник і т.д.
Дослідно-промислову партію з 30 одиниць комунальних машин сімейства Т-30 було виготовлено на АРЗ №4 Управління авторемзаводів Мосміськвиконкому (м. Москва).
Новий електричний кросовер Volkswagen ID.Cross активно проходить дорожні випробування і готується до серійного виробництва. Модель…
У сегменті компактних універсалів у Європі може з'явитися новий конкурент Skoda Octavia Combi. Румунський бренд…
Аналітики iSeeCars проаналізували понад 2,6 млн оголошень про продаж нових автомобілів у США та виявили,…
Експерти порталу HotCars назвали найнадійніші автомобілі Mercedes-Benz. Перше місце несподівано посів великий кросовер GL-Class у…
13 грудня Volkswagen показав експериментальний автомобіль Gen.Urban, створений для розвитку безпілотних таксі. Презентація відбулася у…
BMW готує оновлене покоління X7 на 2026 рік у стилі Neue Klasse. Навіть через камуфляж…
Leave a Comment