У 1964 році в КБ Управління благоустрою Мосміськвиконкому розробили сімейство надкомпактних тротуароприбиральних машин під індексом Т-30. Вони представляли собою двовісні короткобазні тягачі, які можна було оснастити навісним та причіпним обладнанням різного призначення.
Про це повідомляє Facebook-спільнота Українські автомобілі.
Силовий агрегат, колеса, світлотехніку, кермо, щиток приладів і кузовну арматуру Т-30 запозичили у ЗАЗ-965А. Відповідно, ведучою у цих машин була задня вісь, керованою – передня. Коробка передач мала робочі швидкості від 0,5 до 25 км/год.
Одномісна кабіна мала двоє дверей. Ззаду, окрім зчіпного пристрою, передбачалися гідравлічні і електричні виводи для підключення відповідних систем причепа, а також фланець для приєднання карданної передачі приводу робочих органів деяких причепів.
Самі причепи відрізнялися різноманітністю: самоскидний, водовозний, підмітально-прибиральний, такий що розкидає пісок. Під кожен з них передбачалася установка відповідного навісного обладнання і на сам тягач: сніговий плуг, лоткова щітка, поливомийні пристосування, шнекороторний снігоочисник і т.д.
Дослідно-промислову партію з 30 одиниць комунальних машин сімейства Т-30 було виготовлено на АРЗ №4 Управління авторемзаводів Мосміськвиконкому (м. Москва).
Volvo розширює лінійку своїх кросоверів і готується вивести на ринок нову модель Volvo EX30 2025…
З приходом весни автомобілістам слід замислитись не тільки про зміну шин, а й про технічне…
Кросовер Mazda CX-5, що з'явився в 2011 році, відразу ж завоював звання популярної моделі, а…
Незважаючи на те, що Mitsubishi ще не підтвердила це офіційно, позашляховик Pajero повертається. Розробка автомобіля…
Компанія Mercedes вирішила припинити виробництво свого єдиного хетчбека A-Class, зосередивши увагу на випуску позашляховиків. Підтвердженням…
У США почастішали випадки атак на електромобілі Tesla . Автомобілі Model 3, Model Y та…
Leave a Comment