У 1964 році в КБ Управління благоустрою Мосміськвиконкому розробили сімейство надкомпактних тротуароприбиральних машин під індексом Т-30. Вони представляли собою двовісні короткобазні тягачі, які можна було оснастити навісним та причіпним обладнанням різного призначення.
Про це повідомляє Facebook-спільнота Українські автомобілі.
Силовий агрегат, колеса, світлотехніку, кермо, щиток приладів і кузовну арматуру Т-30 запозичили у ЗАЗ-965А. Відповідно, ведучою у цих машин була задня вісь, керованою – передня. Коробка передач мала робочі швидкості від 0,5 до 25 км/год.
Одномісна кабіна мала двоє дверей. Ззаду, окрім зчіпного пристрою, передбачалися гідравлічні і електричні виводи для підключення відповідних систем причепа, а також фланець для приєднання карданної передачі приводу робочих органів деяких причепів.
Самі причепи відрізнялися різноманітністю: самоскидний, водовозний, підмітально-прибиральний, такий що розкидає пісок. Під кожен з них передбачалася установка відповідного навісного обладнання і на сам тягач: сніговий плуг, лоткова щітка, поливомийні пристосування, шнекороторний снігоочисник і т.д.
Дослідно-промислову партію з 30 одиниць комунальних машин сімейства Т-30 було виготовлено на АРЗ №4 Управління авторемзаводів Мосміськвиконкому (м. Москва).
Бензинові машини все ще тримаються на вершині серед нових авто, але їхня популярність повільно спадає.…
BMW готує грандіозний дебют на CES 2025 , представивши новий Panoramic iDrive - систему управління,…
Honda оголосила про будівництво першого заводу водневих паливних елементів. Підприємство, розташоване в японському місті Мока,…
З 1 січня 2025 року в Україні починають діяти нові правила обов'язкового автострахування, які суттєво…
2025 стане ключовим для KIA, яка готує цілу лінійку новинок. Серед них – оновлений Sportage,…
Новий кросовер, створений спільними зусиллями китайських компаній Huawei та Chery, близький до офіційного дебюту. Прем'єра…
Leave a Comment