Тести

Porsche вивів на тести останній Panamera з ДВЗ – фото

Share

Автомобільний світ змінюється швидкими темпами, і глобальний перехід на електромобілі здається не тільки неминучим, але й таким, що швидко наближається, особливо якщо говорити про основних автовиробників.

Дещо дивно, що Porsche , можливо, є першим виробником нішевих спортивних автомобілів, який випередив напрямок, прийнявши рішення перевести дуже успішний Macan з платформи ДВЗ на повністю електричну. Оголошення було зроблено ще в 2019 році, і з того часу існуючий позашляховик Macan зазнав другого рестайлінгу замість того, щоб змінити покоління, оскільки електричний автомобіль з’явиться пізніше в 2022 році і співіснуватиме з моделлю ДВЗ для більш плавного переходу.

Porsche також оголосив, що 718 Boxster і Cayman також будуть замінені електричними спортивними автомобілями замість нового покоління середньомоторних автомобілів, але нічого не сказав про майбутнє Cayenne , Panamera та культового 911 . Хоча ми можемо бути впевнені, що 911 не стане електромобілем найближчим часом, принаймні, не в цьому десятилітті, ми не можемо сказати того ж про четверте покоління Cayenne або третє покоління Panamera .

Cayenne в даний час знаходиться на останньому етапі випробувань для проміжного оновлення, в той час як минуло всього близько року з того часу, як Panamera отримала власне оновлення.

Як виявилося, Panamera другого покоління насправді матиме набагато триваліший термін служби, ніж очікувалося, тому що ми щойно отримали перші в історії шпигунські фотографії, які припускають, що буде другий рестайлінг. Іншими словами, Porsche поки що розмірковує, чи потрібно інвестувати в нову платформу ДВЗ для абсолютно нового покоління Panamera .

До речі, щодо платформ, поточна модель Panamera заснована на модульній платформі, що використовується спільно з Bentley Flying Spur і Continental GT , тому її майбутнє також залежить від планів Bentley (і Lamborghini ) щодо своїх моделей.

Очікується, що другий рестайлінг Panamera буде представлений десь у 2023 році, тому новий має зберегтися як мінімум до 2025 року. Беручи до уваги другий рестайлінг Macan , не слід очікувати, що в Panamera буде внесено багато змін, хоча принаймні м’яка гібридна система без модулів, що підключаються, в лінійці буде вітатися.

На фотографіях, зроблених фотошпигунами на крижаних схилах Північної Швеції, видно, що в екстер’єрі з’являться деякі елементи, надихнуті Taycan та майбутнім Macan EV . Прототип помічений із новим переднім бампером, збільшеними повітрозабірниками та ще одним новим слотом для охолодження над радіатором у районі переднього номерного знака. Існує також пара невеликих ходових вогнів у передній частині, які, як ми вважаємо, є тимчасовими заходами для цього досвідченого зразка.

Більш агресивна обробка передньої частини автомобіля спонукала нас припустити, що це Panamera Turbo GT , який з’явиться в автосалонах після нового Porsche Cayenne Turbo GT . Задня частина, схоже, не зазнала жодних змін, проте сильно замаскована кабіна вказує на те, що Porsche також зробив істотні зміни у внутрішню техніку Panamera . Передбачається, що Panamera запозичить деякі технології та ширші сенсорні дисплеї, які є у електричного Porsche Taycan .

Що стосується двигуна, велика потужність і краща економіка палива повинні бути синонімами кожної трансмісії в лінійці, але більшість з них будуть перенесені без особливих модифікацій. Якщо це Turbo GT , то він може розділити свій 4,0-літровий V8 з подвійним турбонаддувом з Cayenne , який розвиває 631 кінську силу та 849 Нм крутного моменту. Це набагато більше , ніж останній дає Пенемер Турбо S .

З іншого боку, майбутня електрична Panamera поставить під загрозу продажі Taycan , тому плани Porsche щодо наступного покоління безперечно залишаються під питанням. Поки що невідомо, коли Porsche зможе показати оновлену Panamera – якщо це взагалі так. Скромний редизайн і відсутність камуфляжу створюють враження, що автомобіль готовий до виробництва, але зараз ми не чули ні слова від Porsche про майбутню прем’єру.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Porsche

Останні записи

В Україні доповнили перелік причин для позбавлення водійських прав

Не так давно в Верховній Раді з'явився законопроєкт, який має на меті зробити покарання за…

22.11.2024

Чому водіям в тумані слід вимикати дальнє світло та відкривати вікна

Коли потрапляєш у туман, просто нічого не видно. Відчуття таке, ніби ти їдеш у молоці,…

22.11.2024

Водіям пояснили, за яких умов автомобілі стають невидимими для камер

Багато автовласників, отримуючи при порушенні правил нечіткі знімки з дорожніх камер, помилково вважають, що вони…

22.11.2024

Прості способи швидко оцінити якість бензину

Зараз, коли ціни на бензин просто зашкалюють, а грошей у багатьох не вистачає, на ринку…

22.11.2024

Наступний BMW M3 отримає універсальну версію

BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…

22.11.2024

Як зберігати шини без дисків, щоб вони служили довше

Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…

22.11.2024