Фахівці автомобільного журналу «Авторевю» провели спеціальне тестування безпеки автомобіля Renault Arkana, використовуючи загальноєвропейський протокол EuroNCAP.
Для випробувань був спеціально відібраний найбільш бюджетний варіант машини від компанії Renault, який обладнаний 1,6-літровою бензиновою силовою установкою, механічною КПП з 5-ю ступенями і двома парами подушок безпеки. Під час краш-тесту за правилами протоколу, на швидкості 64 км / ч був здійснений потужний лобовий удар об спеціальне перекриття, яке схильне до деформації на 40%.
Під час удару платформа кроссовера відмінно впоралася з наслідками. Дверний отвір деформувався всього на 1 мм, при цьому двері вільно відкривалися і закривалися. Рульова колонка після зіткнення відвела кермо від передбачуваного водія на 14 мм. Днище автомобіля спокійно витримало подібну аварійну ситуацію, при цьому зварні шви залишилися цілі, а складок або розривів не було виявлено.
Система безпеки забезпечила збереження життя манекену, який замінює водія. Коефіцієнт можливого пошкодження черепної коробки склав всього 193 одиниці за шкалою HIC. Навантаження на шийні хребці і грудну клітку виявилася мінімальною. Удар колін об передню панель залишився в допустимих межах і склав 0,4 кН.
Бензинові машини все ще тримаються на вершині серед нових авто, але їхня популярність повільно спадає.…
BMW готує грандіозний дебют на CES 2025 , представивши новий Panoramic iDrive - систему управління,…
Honda оголосила про будівництво першого заводу водневих паливних елементів. Підприємство, розташоване в японському місті Мока,…
З 1 січня 2025 року в Україні починають діяти нові правила обов'язкового автострахування, які суттєво…
2025 стане ключовим для KIA, яка готує цілу лінійку новинок. Серед них – оновлений Sportage,…
Новий кросовер, створений спільними зусиллями китайських компаній Huawei та Chery, близький до офіційного дебюту. Прем'єра…
Leave a Comment