Фахівці автомобільного журналу «Авторевю» провели спеціальне тестування безпеки автомобіля Renault Arkana, використовуючи загальноєвропейський протокол EuroNCAP.
Для випробувань був спеціально відібраний найбільш бюджетний варіант машини від компанії Renault, який обладнаний 1,6-літровою бензиновою силовою установкою, механічною КПП з 5-ю ступенями і двома парами подушок безпеки. Під час краш-тесту за правилами протоколу, на швидкості 64 км / ч був здійснений потужний лобовий удар об спеціальне перекриття, яке схильне до деформації на 40%.
Під час удару платформа кроссовера відмінно впоралася з наслідками. Дверний отвір деформувався всього на 1 мм, при цьому двері вільно відкривалися і закривалися. Рульова колонка після зіткнення відвела кермо від передбачуваного водія на 14 мм. Днище автомобіля спокійно витримало подібну аварійну ситуацію, при цьому зварні шви залишилися цілі, а складок або розривів не було виявлено.
Система безпеки забезпечила збереження життя манекену, який замінює водія. Коефіцієнт можливого пошкодження черепної коробки склав всього 193 одиниці за шкалою HIC. Навантаження на шийні хребці і грудну клітку виявилася мінімальною. Удар колін об передню панель залишився в допустимих межах і склав 0,4 кН.
Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…
Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…
За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…
Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…
Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…
Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…
Leave a Comment