Фахівці автомобільного журналу «Авторевю» провели спеціальне тестування безпеки автомобіля Renault Arkana, використовуючи загальноєвропейський протокол EuroNCAP.
Для випробувань був спеціально відібраний найбільш бюджетний варіант машини від компанії Renault, який обладнаний 1,6-літровою бензиновою силовою установкою, механічною КПП з 5-ю ступенями і двома парами подушок безпеки. Під час краш-тесту за правилами протоколу, на швидкості 64 км / ч був здійснений потужний лобовий удар об спеціальне перекриття, яке схильне до деформації на 40%.
Під час удару платформа кроссовера відмінно впоралася з наслідками. Дверний отвір деформувався всього на 1 мм, при цьому двері вільно відкривалися і закривалися. Рульова колонка після зіткнення відвела кермо від передбачуваного водія на 14 мм. Днище автомобіля спокійно витримало подібну аварійну ситуацію, при цьому зварні шви залишилися цілі, а складок або розривів не було виявлено.
Система безпеки забезпечила збереження життя манекену, який замінює водія. Коефіцієнт можливого пошкодження черепної коробки склав всього 193 одиниці за шкалою HIC. Навантаження на шийні хребці і грудну клітку виявилася мінімальною. Удар колін об передню панель залишився в допустимих межах і склав 0,4 кН.
Продажі електромобілів в Україні різко зросли за останні місяці, оновивши рекорди як цього, так і…
Volkswagen готує до виходу на бразильський ринок новий Tiguan, який пройшов краш-тести Latin NCAP і…
Правильне перевезення дітей - це не просто питання безпеки, а й дотримання закону. Водії повинні…
Німеччина разом із союзниками в ЄС намагається відстрочити повну відмову від двигунів внутрішнього згоряння до…
Ще недавно ідея, що китайські автовиробники можуть відкрито кинути виклик європейським брендам, виглядала малоймовірною, але…
Виробництво Volkswagen Touareg 2025 завершиться на початку 2027 року, і перед цим бренд підготував дві…
Leave a Comment