Categories: Тести

3 головні ознаки того, що автомобіль пора продавати

Деякі автовласники вперто терплять неполадки в роботі свого залізного коня, хоча зношена техніка красномовно говорить їм: «Позбудься мене як можна швидше!» Господарі автомобілів витрачають величезні суми грошей на часті ремонти, намагаючись відновити працездатність агрегатів, але це має лише тимчасовий ефект, і через певний пробіг проблеми знову з’являються. Автотема наводить кілька головних ознак, які свідчать про те, що улюблений автомобіль слід готувати до термінової продажі.

Однією з найбільш складних і дорогих робіт по відновленню автомобіля є ремонт силового агрегату. Крім великих трудовитрат, власник автомобіля влітає в копієчку, намагаючись відремонтувати зношений двигун. Дана робота дуже делікатна і вимагає від майстра високого професіоналізму. Явною ознакою того, що власнику авто загрожує капремонт двигуна, є підвищена витрата масла. Якщо кожні 1000 кілометрів пробігу треба доливати від 0,5 до 1 літра олії, то капремонт не за горами. Поява синього вихлопу і нагару на свічках, плаваючі обороти, велика витрата палива і зниження потужності двигуна також є тривожними симптомами.

Ремонт трансмісії також дуже дорога процедура, тому, якщо ви стали помічати сліди масла під коробкою передач, сторонні шуми в роботі агрегату, а передачі стали перемикатися гірше, то пора подумати про продаж машини.

Дуже неприємним «сюрпризом» є поява на кузові машини корозії. Від цієї проблеми позбутися дуже складно, в більшості випадків корозія з’являється повторно навіть після ретельної обробки і перефарбовування. Особливо часто іржа з’являється в місцях з поганою вентиляцією, де скупчуються бруд і волога.

Хороший господар завжди уважно прислухається до роботи свого автомобіля і систематично проводить ревізію стану кузова. Набагато легше проблему усунути на початковому етапі, ніж нести великі фінансові витрати на капітальний ремонт. Якщо ж ви упустили момент і проблема вимагає великих капіталовкладень, то варто задуматися про продаж автомобіля.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Як захистити кузов автомобіля взимку: поради експертів

Зима для автомобіля - це справжня хімічна війна. Сніг і лід зверху, а знизу -…

31.10.2025

Чому навіть досвідчені водії потрапляють у ДТП і як цього уникнути

З кожним днем дороги стають все більш насиченими, поряд із новачками за кермом їздять водії…

31.10.2025

Toyota вперше показала наживо компактний Land Cruiser FJ (ФОТО)

Наприкінці жовтня Toyota розсекретила свій новий рамний позашляховик компактних розмірів, який має стати не лише…

31.10.2025

Volvo відклала повну відмову від ДВЗ до кінця 2030-х

Volvo скоригувала свої плани щодо повної відмови від двигунів внутрішнього згоряння. Раніше компанія обіцяла перейти…

31.10.2025

Чому майбутнє за електромобілями під питанням: топ-5 непомітних проблем

Ми думали, що електромобілі врятують планету, але що, якщо вони лише приховують нові проблеми? Поки…

31.10.2025

Renault Duster більше не буде колишнім: гібрид, 4×4 та заводське ГБО

Duster більше ніколи не буде колишнім. Легендарний "народний" позашляховик, який довгі роки асоціювався з механічною…

31.10.2025