РІЗНЕ

Зміни у системі ОСЦПВ: чи підвищаться тарифи та штрафні санкції

Страхування авто є обов’язковим за законом України. Якщо стали винуватцем у ДТП, покриття автоцивільної відповідальності допомагає сплатити збитки: медичні рахунки потерпілої сторони та збитки, завдані їх транспортному засобу або іншому майну внаслідок аварії. Страхування також допомагає сплатити ваші судові витрати, якщо вас залучать до суду з приводу дорожньо-транспортної пригоди.

Щороку система ОСЦПВ вносить деякі зміни, щоб зробити водіїв більш відповідальними. Щоб не отримати штраф за їзду без автоцивілки, оформіть осаго на Finance.ua онлайн через фінансовий портал.

Нововведення на 2022 рік

З правильним типом автострахування, ви можете бути впевнені, що ви захищені. Хоч би яким був запит – Файненс юа підбере ідеальний варіант страхового поліса. Крім того, портал систематично оновлює актуальні новини зі світу страхування, ділиться корисною інформацією та важливими змінами 2022 року:

  1. Підвищені тарифи. Водії, які систематично порушують ПДР, піддаються підвищеним тарифам від страховиків. Страхові працівники мають право стежити за порушеннями у спеціальній базі та залежно від ситуації вживати заходів.
  2. Штрафи за відсутність автоцивілки. Поліція може перевірити документи будь-якої миті через номер ТС чи страховки, або за кодом полісу.
  3. Правила для технічного огляду. Під час реєстрації страховки ОСЦПВ проходження техогляду планується кардинально змінити. Водії повинні будуть приїжджати до авторизованого сервісу, щоб працівники могли внести всю інформацію про транспортний засіб в онлайн базу. Інформація також включатиме фото і координати машини. Окрім того, техогляд є обов’язковою складовою оформлення ОСЦПВ, тому без нього водії можуть залишитися без виплат після ДТП.
  4. Цінова політика. Одне з основних нововведень законопроєкту про страховку стосується поступового збільшення максимального розміру виплати та вартості страховки авто онлайн. Наразі розмір компенсації становить 130 000 грн за майно, та 260 000 грн за шкоду здоров’ю.

Не варто забувати і про регресний позов, який страхова компанія може висунути через суд. Працівники можуть подати позов у​​разі ДТП, де винуватець не пройшов діагностичний огляд.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

В Україні пропонують посилений медичний контроль для водіїв після 65 років

В Україні можуть змінити правила для водіїв старшого віку. Верховна Рада зареєструвала законопроєкт №8082, який…

27.11.2025

Оновлений Mercedes CLE Coupe 2027 вперше показали на шпигунських фото

Німецький автогігант Mercedes тестує оновлене купе CLE 2027 року. Машина вже засвітилася поблизу дослідницького центру…

27.11.2025

Що робити, якщо поліція хоче перевірити машину без підстав

Поверхнева перевірка автомобіля поліцією законна лише за певних умов і не залежить від бажання інспектора.…

27.11.2025

Топ-5 зимових помилок водіїв, які дорого обходяться

Зима – це не лише зміна шин і теплий плед у багажнику. Як тільки температура…

27.11.2025

Euro NCAP у 2026 році повністю оновить систему безпеки авто

У 2026 році Euro NCAP повністю оновить систему оцінки безпеки авто. Тести стануть суворішими, зміняться…

27.11.2025

Від інновацій до реклами: як Tesla просуває автопілот FSD

Tesla переживає переломний момент у своїй маркетинговій політиці, і ключову роль у цьому відіграє система…

27.11.2025