Автомобіль – річ недешева, відповідно потребує якісного ремонту. На жаль, про здійснення неправильного вибору власники дізнаються лише після закінчення ремонту. Напевно всім знайома ситуація, коли після ремонту є недоліки або, ще гірше, зникають деталі. Вберегти власників авто від подібних ситуацій допоможуть кілька простих порад.
Вибрати новий автосервіс не так легко, як здається. Потрібно враховувати безліч факторів та бути дуже уважним клієнтом.
З основних ознак, куди слід звернути увагу, можна назвати такі:
Перше враження, яке залишає автосервіс, дуже важливий пункт при виборі. При вході у вас не повинно скластися враження, що ви приїхали в гараж до знайомого, щоб полагодити машину. Відповідальний автосервіс завжди стежить за акуратністю та чистотою у приміщеннях. Працівники, які проводять ремонт, повинні стежити за своїми робочими місцями. Також ціна діагностики вашого авто повина бути не дуже низькою, хороший сервіс зажди використовує якісні запчастини.<
Погодьтеся, що набагато приємніше отримувати позитивні емоції на свою адресу, ніж негативні. Працівники автосервісу повинні створювати у вас ввічливих людей, з якими захочеться пролежати співпрацю. Перевірити кваліфікацію фахівців просто поговоривши з ними дуже складно, але можливо. Ви можете ставити питання щодо свого авто і вже на цьому етапі є можливість зрозуміти, чи сходяться у вас думки у певних питаннях.
Будь-який сервіс, що поважає свою репутацію, готовий дати клієнтам гарантію на виконану роботу. Цим пунктом слід поцікавитися до початку співпраці. Якщо співробітники неохоче говорять про гарантії і намагаються уникнути розмови, не варто вибирати такий сервіс. Найімовірніше, вони вже стикалися із ситуаціями, коли клієнт був незадоволений роботою. Погодьтеся, це вже не дуже приємний факт у репутації.
Компанії, які мають чисте сумління та позитивну репутацію будуть користуватися всіма доступними способами для підвищення впізнаваності. А ми рекомендуємо Вам автосервіс Stop&Go на ньому працюють тільки досвідчені спеціалісти.
Такі автосервіси мають безліч нагород, сертифікатів тощо. Вони не соромляться показувати їх своїм клієнтам і говорять про це з гордістю. Хороші автосервіси, як зараз заведено, часто ведуть сторінки в соцмережах. Там можна ознайомитися з робочою командою та відгуками. Якщо у вашому місті вже ходять не найприємніші чутки про працівників певного сервісу, не варто віддавати туди свою машину, адже справа може погано закінчитися.
Усього кілька простих порад допоможуть вам заощадити не лише гроші та нерви, але й убережуть автомобіль від неякісного ремонту.
Цього року багато автовиробників зіткнулися з проблемами в роботі двигунів. За даними Autonews, найбільше скарг…
Європейський авторинок швидко рухається у бік електрифікації. Продажі електромобілів і плагін-гібридів зростають, хоча машини з…
Керувати сучасними "розумними" автомобілями взимку часто складніше, ніж простішими моделями. Причина - велика кількість електронних…
Багато водіїв помилково вважають, що зимові аварії трапляються лише через ожеледицю або сніг. Насправді головна…
Європейські автомобілі дорожчають через суворі технічні регламенти, проте в ЄС для виробників передбачили стимул, завдяки…
Німецький автоконцерн Volkswagen закриває свій автомобільний завод у Дрездені, що сталося вперше за 88 років…
Leave a Comment