Новини

BMW спробує позбавитися великих екранів у своїх автомобілях

Share

У той час як автовиробники прикрашають приладові панелі автомобілів величезними дисплеями, німецький автовиробник з Баварії прагне менш відволікаючого цифрового досвіду у своїх майбутніх електромобілях.

“Ваш автомобіль – це ваш останній особистий простір”, – сказав Стефан Дюрак, старший віце-президент BMW Group з розвитку підключених компаній. “Сидіти перед стіною екранів – неприємний [досвід]”.

Тому BMW відмовляється від панелей із вигнутого скла на передній панелі на користь менш нав’язливого досвіду водіння у своїх електромобілях на платформі Neue Klasse, які з’являться у середині десятиліття.

“Ми дивилися на Hyperscreen [Mercedes], ми дивилися на наші власні рішення”, – сказав Automotive News головний технічний директор BMW Group Френк Вебер перед автосалоном у Мюнхені цього місяця. «Ми побачили обмеження у використанні дисплеїв все більшого та більшого розміру».

Вебер сказав, що нова концепція поєднує фізичний та цифровий досвід. Хоча новий інтерфейс користувача BMW не скорочує кількість екранів в автомобілі, він розподіляє контент по окремих дисплеях, щоб звести до мінімуму відволікання водія. Взаємодія здійснюється за допомогою кермового колеса та голосових команд.

Сучасні проекційні екрани мають маленьке поле зору. Розширення зору може надати важливу інформацію про водіння в природному полі зору водія, дозволяючи йому не відривати очей від дороги.

Новий дизайн BMW демонструє технологію проекційного дисплея, яка перетворює лобове скло на додатковий дисплей.

Дисплей BMW Panoramic Vision, що поставляється Bosch, захований глибоко на панелі приладів, трохи нижче лобового скла. Він проектує вміст трьох екранів на нижню частину лобового скла. Надширокий дисплей розташований у полі зору водія, але досить низько, щоб не загороджувати огляд дороги.

Фрейєр повідомив, що в дисплеї Panoramic Vision використовується висококонтрастна технологія “матричного підсвічування”.

Інженери BMW вперше замислилися над ідеєю вдосконаленого проекційного дисплея, такого як Panoramic Vision майже десять років тому. Розробка концепції дисплея на лобовому склі для платформи Neue Klasse офіційно розпочалася у 2019 році. Спочатку був скептицизм та технічні проблеми. Положення дисплея – зазвичай там, де знаходиться вентиляційний отвір – вимагало переміщення систем опалення, вентиляції та кондиціювання, а також інших компонентів.

BMW робить ставку на те, що її мінімалістська концепція стане новою нормою.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: BMW

Останні записи

Названо автомобілі, які найбільше викрадають у США

Зростання кількості крадіжок корейських автомобілів витіснило пікапи, які довгий час були найпоширенішою метою американських викрадачів.…

12.05.2024

Honda будує плани на своє гібридне майбутнє

Honda Motor Co. заявила про намір значно наростити інвестиції у дослідження та розробки у поточному…

12.05.2024

Новий недорогий китайський електромобіль вийшов краще за Ferrari і Porsche

Минулого місяця ми згадували, що автомобіль IM L6 пройшов випробування на ухилення від зіткнення з…

12.05.2024

Ford показав перший знімок гоночного супервсюдихода Ranger Raptor для “Дакара”

Компанія Ford показала перший знімок гоночного Ranger Raptor для Дакара. У 2024 році заводська команда…

12.05.2024

Дев’яте покоління Toyota Camry вже стало на конвеєр

На заводі Toyota в Кентуккі, який є найбільш довго працюючим автовиробничим центром Toyota у США…

12.05.2024

Volkswagen готує до виходу на ринок оновлений Volkswagen Tiguan

Volkswagen анонсує випуск оновленої версії Tiguan 2025 року , що є найбільш просунутим і енергоефективним…

12.05.2024