Новини

BMW спробує позбавитися великих екранів у своїх автомобілях

Share

У той час як автовиробники прикрашають приладові панелі автомобілів величезними дисплеями, німецький автовиробник з Баварії прагне менш відволікаючого цифрового досвіду у своїх майбутніх електромобілях.

“Ваш автомобіль – це ваш останній особистий простір”, – сказав Стефан Дюрак, старший віце-президент BMW Group з розвитку підключених компаній. “Сидіти перед стіною екранів – неприємний [досвід]”.

Тому BMW відмовляється від панелей із вигнутого скла на передній панелі на користь менш нав’язливого досвіду водіння у своїх електромобілях на платформі Neue Klasse, які з’являться у середині десятиліття.

“Ми дивилися на Hyperscreen [Mercedes], ми дивилися на наші власні рішення”, – сказав Automotive News головний технічний директор BMW Group Френк Вебер перед автосалоном у Мюнхені цього місяця. «Ми побачили обмеження у використанні дисплеїв все більшого та більшого розміру».

Вебер сказав, що нова концепція поєднує фізичний та цифровий досвід. Хоча новий інтерфейс користувача BMW не скорочує кількість екранів в автомобілі, він розподіляє контент по окремих дисплеях, щоб звести до мінімуму відволікання водія. Взаємодія здійснюється за допомогою кермового колеса та голосових команд.

Сучасні проекційні екрани мають маленьке поле зору. Розширення зору може надати важливу інформацію про водіння в природному полі зору водія, дозволяючи йому не відривати очей від дороги.

Новий дизайн BMW демонструє технологію проекційного дисплея, яка перетворює лобове скло на додатковий дисплей.

Дисплей BMW Panoramic Vision, що поставляється Bosch, захований глибоко на панелі приладів, трохи нижче лобового скла. Він проектує вміст трьох екранів на нижню частину лобового скла. Надширокий дисплей розташований у полі зору водія, але досить низько, щоб не загороджувати огляд дороги.

Фрейєр повідомив, що в дисплеї Panoramic Vision використовується висококонтрастна технологія “матричного підсвічування”.

Інженери BMW вперше замислилися над ідеєю вдосконаленого проекційного дисплея, такого як Panoramic Vision майже десять років тому. Розробка концепції дисплея на лобовому склі для платформи Neue Klasse офіційно розпочалася у 2019 році. Спочатку був скептицизм та технічні проблеми. Положення дисплея – зазвичай там, де знаходиться вентиляційний отвір – вимагало переміщення систем опалення, вентиляції та кондиціювання, а також інших компонентів.

BMW робить ставку на те, що її мінімалістська концепція стане новою нормою.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: BMW

Останні записи

Hyundai Ioniq 5 отримав оновлення та став дорожчим (ФОТО)

Hyundai представила оновлений електромобіль Ioniq 5 2025 року . Ця модель стала першою, виробленою на…

09.11.2024

Названо ключові страхи людей, які купують авто з пробігом

Покупців авто з пробігом лякає можливість зіткнутися зі скрученим пробігом, а також юридичними та прихованими…

09.11.2024

10 вживаних авто, з якими можна значно зекономити на ремонті

Вартість запчастин та послуг ремонту машин останнім часом сильно зросла. Причому незалежно від України чи…

09.11.2024

Subaru Crosstrek, Honda Civic та Skoda Karoq перевірено на екологічність

У світі існує організація, спеціалізацією якої є оцінка машин на екологічність. Її ім'я є Green…

09.11.2024

Новий Renault Duster сфотографували в камуфляжі

Незважаючи на те, що більшість європейських країн вже має можливість придбати третє покоління кросовера Duster,…

09.11.2024

Найдешевший кросовер Cadillac припиняє виробництво

Стало відомо, що виробництво Cadillac XT4 завершиться в січні 2025 року. GM заявила, що припинить…

09.11.2024