Новини

BMW спробує позбавитися великих екранів у своїх автомобілях

Share

У той час як автовиробники прикрашають приладові панелі автомобілів величезними дисплеями, німецький автовиробник з Баварії прагне менш відволікаючого цифрового досвіду у своїх майбутніх електромобілях.

“Ваш автомобіль – це ваш останній особистий простір”, – сказав Стефан Дюрак, старший віце-президент BMW Group з розвитку підключених компаній. “Сидіти перед стіною екранів – неприємний [досвід]”.

Тому BMW відмовляється від панелей із вигнутого скла на передній панелі на користь менш нав’язливого досвіду водіння у своїх електромобілях на платформі Neue Klasse, які з’являться у середині десятиліття.

“Ми дивилися на Hyperscreen [Mercedes], ми дивилися на наші власні рішення”, – сказав Automotive News головний технічний директор BMW Group Френк Вебер перед автосалоном у Мюнхені цього місяця. «Ми побачили обмеження у використанні дисплеїв все більшого та більшого розміру».

Вебер сказав, що нова концепція поєднує фізичний та цифровий досвід. Хоча новий інтерфейс користувача BMW не скорочує кількість екранів в автомобілі, він розподіляє контент по окремих дисплеях, щоб звести до мінімуму відволікання водія. Взаємодія здійснюється за допомогою кермового колеса та голосових команд.

Сучасні проекційні екрани мають маленьке поле зору. Розширення зору може надати важливу інформацію про водіння в природному полі зору водія, дозволяючи йому не відривати очей від дороги.

Новий дизайн BMW демонструє технологію проекційного дисплея, яка перетворює лобове скло на додатковий дисплей.

Дисплей BMW Panoramic Vision, що поставляється Bosch, захований глибоко на панелі приладів, трохи нижче лобового скла. Він проектує вміст трьох екранів на нижню частину лобового скла. Надширокий дисплей розташований у полі зору водія, але досить низько, щоб не загороджувати огляд дороги.

Фрейєр повідомив, що в дисплеї Panoramic Vision використовується висококонтрастна технологія “матричного підсвічування”.

Інженери BMW вперше замислилися над ідеєю вдосконаленого проекційного дисплея, такого як Panoramic Vision майже десять років тому. Розробка концепції дисплея на лобовому склі для платформи Neue Klasse офіційно розпочалася у 2019 році. Спочатку був скептицизм та технічні проблеми. Положення дисплея – зазвичай там, де знаходиться вентиляційний отвір – вимагало переміщення систем опалення, вентиляції та кондиціювання, а також інших компонентів.

BMW робить ставку на те, що її мінімалістська концепція стане новою нормою.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: BMW

Останні записи

Оновлений Jeep Renegade показали на нових рендерах

Концерн Stellantis, який володіє маркою Jeep, готує до випуску нове покоління компактного кросовера Renegade. Ця…

30.06.2025

Техогляд в Україні: як змінюються вимоги з 1 липня

З 1 липня в Україні набирають чинності посилені вимоги до обов'язкового технічного контролю транспортних засобів.…

30.06.2025

Volkswagen поверне звичні кнопки управління в салони своїх нових моделей

Компанія Volkswagen визнала, що перехід від звичних фізичних кнопок до сенсорних панелей виявився не найкращим…

30.06.2025

Яка дистанція на дорозі найкраща під час дощу

Під час дощу водіям потрібно бути дуже обережними, особливо щодо вибору безпечної дистанції до машини…

30.06.2025

Кабмін пропонує суттєво підвищити штрафи для водіїв, які займають пільгові місця

Кабінет Міністрів України запропонував збільшити штраф за одне з порушень Правил дорожнього руху до 5100…

30.06.2025

Jeep Compass 2026 отримав кращу аеродинаміку та три варіанти силових установок

Компанія Jeep представила Compass 2026, який несподівано виявився найбільш аеродинамічним автомобілем марки для європейського ринку.…

30.06.2025