Дослідження, проведене Infosiga, Інформаційною системою управління дорожньо-транспортними пригодами, засвідчило, що 2022 року 357 велосипедистів загинули в заторах на бразильських дорогах. Це відповідає майже одній смерті на день. На додаток до ігнорування мінімальної безпечної відстані, різниця у швидкості між велосипедистами та автомобілями збільшує рівень смертності.
Днями комітет зі спорту Палати депутатів проведе публічні слухання. Намір полягає в тому, щоб обговорити зниження обмеження швидкості автомобілів у містах, щоб забезпечити більшу безпеку пішоходів і велосипедистів у великих бразильських центрах і столицях. Представник депутат Марсіо Маріньо стверджує, що Бразилія підписала Стокгольмську декларацію, яка рекомендує встановити обмеження швидкості 30 км/год у міських районах. Парламентарій також наголосив, що Національна політика в галузі міської мобільності визначила у своїх керівних принципах пріоритет немоторизованих видів транспорту.
“Спортсмени, які тренуються щодня, щоб мати можливість поліпшити свої результати і, таким чином, досягти видатних результатів на своїх змаганнях, також є жертвами дорожнього руху. Це відволікає увагу від вашої підготовки, додаючи ще один елемент у вашу робочу рутину”, – заявив парламентарій.
Заміські подорожі влітку міцно увійшли в традицію проведення вихідних і відпусток в Україні. Нерідко шлях…
Американська Tesla, яка ще недавно лідирувала в європейських рейтингах продажів електромобілів, продовжує втрачати позиції. Лише…
Поїздки на дачу давно стали для багатьох справжнім літнім ритуалом. Але навіть коротка дорога по…
Німецький бренд готується вивести на ринок чергове покоління свого популярного середньорозмірного кросовера X5 - і…
У щільному міському трафіку уникнути дорожньо-транспортних пригод буває майже неможливо. Навіть найдосвідченіші водії хоч раз…
27 червня на трасі Північної петлі Нюрбургринга був помічений прототип нового Audi RS5 2026 року,…
Leave a Comment