Фейкова механічна коробка передеач, яку зараз для своїх електромобілів розробляє компанія Lexus, з’явиться і на електричних Toyota. Про це стало відомо під час заходу Toyota Technical Workshop, проведеного концерном. Застосувати технологію компанія розраховує вже у 2026 році, коли на ринок вийдуть моделі нового покоління, але лише за умови, що вона буде потрібна.
Електромобілі з псевдомеханічною коробкою повинні імітувати її роботу з високим ступенем достовірності. У таких електромобілів крім важеля буде три педалі, а двигуни зможуть варіювати кількість обертів, орієнтуючись на моменти перемикань. Не виключено, що Toyota навіть навчить електромобілі вимикатися при некоректному кидку педалі зчеплення. Обіцяно також, що звучання двигуна можна буде вибирати з бібліотеки мелодій, яка буде доступна при бездротових оновленнях.
Зараз окрім технічних розробок Toyota веде маркетингові дослідження, вивчаючи майбутній ринок. Компанія хоче з’ясувати, чи така опція буде затребувана покупцями електромобілів і скільки вони готові за неї доплатити. Терміни комерціалізації розробки визначать, виходячи з отриманих даних.
Нове покоління електромобілів Toyota отримає і нові батареї – фірма працює над акумуляторами різних типів, включно з твердотільними. Після початку їхнього серійного застосування компанія зможе випускати електромобілі із запасом ходу до 1,5 тисячі кілометрів.
У продажу з'явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми. У США готові попрощатися з…
Volkswagen влаштувала атракціон нечуваної щедрості на китайському ринку - електричні кросовери ID. 4 CROZZ 2025…
В Україні посилюється контроль за дотриманням правил дорожнього руху, а порушників очікують суворіші санкції. Особливу…
В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum. У Дубаї відбулася презентація глибоко…
Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…
Після успішного запуску електромобіля Elroq, компанія Skoda активно працює над новим проектом у своєму портфоліо…
Leave a Comment