Categories: Новини

Водії висунули Порошенку нову вимогу

Діючий закон про пільгове розмитнення автомобілів що відповідають нормам Євро-5 (після 2010 року випуску) буде чинний лише до кінця цього року. Брокери, які завдяки пільговому розмитненню змогли побудувати власний бізнес, хочуть, щоб термін дії закону був продовжений.

Нещодавно відбулися збори членів Української асоціації транспортної логістики “Південна Пальміра”, в ході якої Президент Асоціації Олександр Едельман висловив своє бачення що до розмитнення авто. “Пільгові ставки акцизу на авто – це те, що дійсно працює для людей. Розмитнення завжди викликало негативні емоції у бажаючих привезти автомобіль з-за кордону. Сьогодні ж це не проблема, а реальна можливість для наших громадян їздити на якісному авто. Ми хочемо, щоб доступність придбання авто з США була можливою і далі”, – сказав пан Едельман.

Одним з перших кроків, зроблених учасниками ринку брокерських послуг стала реєстрація на сайті електронних петицій (офіційне Інтернет-представництво Президента України) петиції з вимогою закріплення діючих нині ставок акцизного збору.

“Вимагаємо закріпити в законодавстві постійні ставки акцизного збору, які були затверджені законом ‎‎‎1389-19 (3251 від 07.10.2015) про пільгове розмитнення авто, оскільки бачимо в цьому наступний ряд переваг”, говориться в тексті петиції.

Законопроект зі зменшеними акцизними ставками вже зареєстровано в Верховні Раді.

Втім, вважати слова пана Едельмана справжньою турботою про всіх українських громадян, можна лише частково. На думку експертів з AUTO-Consulting, дія закону про пільгове розмитнення наносить серйозну шкоду державі. За даними ДФС з імпорту нових авто в минулому році бюджет України отримав 15,8 млрд. грн., а з імпорту вживаних авто – всього 5,5 млрд. грн. При цьому нових авто було ввезено 80,5 тис. а вживаних 72,9 тис. Як бачимо, через пільгове розмитнення бюджет недоотримав близько 10 млрд. грн. І це лише прямі втрати.

Крім того, бажання зробити постійною дію закону в нинішньому вигляді не вирішує іншу важливу проблему – масову експлуатацію українцями авто на іноземній реєстрації (які в переважній більшості старші 2010 року, та не підпадають під пільгове розмитнення). Цілком зрозуміло, що питання розмитнення вживаних авто в Україні потребує зваженого та системного вирішення. Просте закріплення норм діючого пільгового закону залишить надто багато невирішених проблем.

Джерело: Авто 24

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Leave a Comment

View Comments

  • Если каждый начнет диктовать свои условия, где мы окажемся? Хотя цены на автомобили завышены.

  • Все дуже просто, ХОТІТИ НЕ ВРЕДНО, А ВИМАГАТИ, тим більше!

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

МВС пояснило, кому потрібно оновлювати водійські документи і навіщо це робити

Поліція пояснила, кому потрібно оновлювати водійські документи, скільки це коштує та які переваги й недоліки…

20.11.2025

Скільки двигун може працювати на холостому ходу без ризику

Для водіїв, які щодня стоять у міських заторах і часто працюють із зупинками, важливо розуміти,…

20.11.2025

Чи обов’язкові бризковики на авто і як оскаржити штраф

Не всі автомобілі зобов'язані мати бризковики чи грязезахисні фартухи, тому штрафи за їхню відсутність часто…

19.11.2025

Як діяти, якщо поліція зупинила без пояснень: поради експертів

Зупинка авто - це не примха поліцейського, а дія, яку закон дозволяє лише в конкретних…

19.11.2025

Porsche показала Cayenne Electric 2026: найпотужніший електрокар у своїй лінійці

Porsche представила свій новий флагман серед кросоверів - Cayenne Electric, який став найпотужнішим серійним автомобілем…

19.11.2025

5 причин, через які неправильна зарядка скорочує ресурс батареї електромобіля

Електромобілі вже звична картина на дорогах, але багато власників поводяться з ними як із телефонами…

19.11.2025