За словами Фаб’єна Глоагена, представника профспілки Force Ouvrière (FO)-Renault Group, 355 співробітників, які працюють на виробничій лінії Zoe, будуть перебувати у вимушеному простої через брак деталей. Цей захід набув чинності у понеділок терміном на три тижні у червні та два дні у липні.
Профспілка CFDT Renault Flins також опублікувала в соцмережах повідомлення, що «потік кузова (складання, фарбування, листовий метал) та пов’язані з ним допоміжні функції не працюватимуть, за винятком персоналу, призначеного керівництвом» через брак електронних компонентів. Renault підтвердила ці повідомлення.
На думку Renault, призупинення виробництва є частиною загальної кризи електронних компонентів та напівпровідників, більшість із яких виробляється в Азії. Цього року співробітників вже було переведено на скорочений графік роботи, що дозволяє компанії відправляти співробітників додому у разі зниження виробництва.
З «понад 2000 співробітників» заводу у Флінсі «переважна більшість» займається відновленням уживаних автомобілів у процесі, який у Renault називають «ReFactory».
Завод, що знаходиться на етапі трансформації, буде повністю переорієнтований на відновлення автомобілів до кінця 2024 року, і скорочення виробництва вже йде повним ходом, з 150 Zoe на день до 90 цього місяця.
Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…
Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…
За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…
Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…
Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…
Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…
Leave a Comment