Поява в липні 2025 року нового стандарту Євро-7 щодо викидів забруднюючих речовин від автомобілів призведе до збільшення вартості приблизно на 2 000 євро за кожний автомобіль. Такі дані ми виявили у дослідженні Frontier Economics, проведеного на замовлення Acea, європейської асоціації автовиробників.
Згідно з оцінками, представленими в дослідженні, збільшення на 2 000 євро стосується лише прямих виробничих витрат через обладнання та інвестицій, тоді як зростання цін на «традиційні» автомобілі для клієнтів може бути ще вищим.
Заглиблюючись у дослідження європейської автомобільної промисловості, бачимо, що передбачуване збільшення прямих витрат за виробництво автомобілів із двигунами Євро-7 у 5-10 разів вище, ніж зазначено Європейською комісією. Зокрема, ми бачимо, що Acea оцінює середнє зростання вартості дизельних автомобілів у 2629 євро, що майже вп’ятеро вище, ніж передбачено Європейською комісією, а для бензинових автомобілів навіть удесятеро більше: 1862 євро проти 184 євро.
«За даними ACEA, діючі стандарти Євро-6 є найбільш всеосяжними і суворими стандартами у світі з точки зору викидів забруднюючих речовин (таких як NOx і тверді частинки), при цьому викиди вихлопних газів «вже знаходяться на рівні, який ледве виміряємо завдяки передовим автомобільним технологіям», – йдеться у повідомленні прес-служби організації.
Та ж асоціація також підкреслює той факт, що пропозиція Євро-7 спричинить непрямі витрати, такі як збільшення витрати палива, при цьому витрати збільшаться на 3,5% протягом терміну служби автомобіля. Для автомобіля це збільшення означає витрати у розмірі зайвих 650 євро.
Leave a Comment