Новини

Дизельгейт все: знайдено винних у найбільшому скандалі

Share

Свого часу Audi та Volkswagen Auto Group домінували на ринку дизельних легкових автомобілів. Просуваючи екологічно чисті дизельні двигуни як доступну альтернативу гібридним та електричним транспортним засобам, компанія продала 70 відсотків дизельних автомобілів на ринку США. Потім автовиробників упіймали на шахрайстві під час тестування викидів транспортних засобів, що призвело до одного з найбільших автомобільних скандалів цього століття, яке отримало назву “Дизельгейт”.

І ось настала кульмінація цієї події – колишній керівник Audi Руперт Штадлер зізнався у шахрайстві та допомагав приховувати скандал із викидами дизельного палива Volkswagen. Колишній генеральний директор перебуває під судом за шахрайство з 2020 року через його роль у скандалі після того, як материнська група Volkswagen та Audi визнали у 2015 році використання нелегального програмного забезпечення для обману тестів на викиди.

Ульріке Толе-Гролле, член ради захисту Штадлера, зачитала в суді заяву, в якій вказувалося, що колишній генеральний директор Audi не знав про те, що з автомобілями здійснювалися незаконні дії та постраждали покупці. Проте він визнав це як можливість і прийняв цей ризик. 

Заява була очікуваною після того, як головуючий суддя повідомив на початку цього місяця, що Штадлер отримає умовний тюремний термін до двох років та штраф у розмірі 1,1 мільйона євро. Щоб отримати умовний термін, Штадлеру довелося зізнатися у своїй участі у скандалі та зізнатися у звинуваченні у шахрайстві з необережності.

За словами прокурорів, інженери маніпулювали двигунами таким чином, щоб вони відповідали допустимим значенням викидів вихлопних газів на випробувальному стенді, але не на дорозі. Штадлера звинуватили в тому, що він не зміг зупинити продаж автомобілів після того, як про скандал стало відомо.

Прокуратура вимагала 2 мільйони євро, посилаючись на зарплати Штадлера в Audi та Volkswagen, а також на його фінансові активи та активи у сфері нерухомості. Команда Штадлера спочатку стверджувала, що 1,1 мільйона євро — це надто багато, оскільки він не мав поточного доходу, і йому довелося зіткнутися з величезними судовими витратами.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Дизайнер представив сучасний римейк легендарного Volvo 240

Volvo завжди був брендом, що є синонімом безпеки та скандинавського дизайну. Компанія довгий час балансувала…

10.11.2024

Новий бюджетний позашляховик Toyota матиме ціну RAV4 та стильний дизайн

До прем'єри готується новий недорогий позашляховик Toyota Land Cruiser FJ, і вже є деяка інформація…

10.11.2024

Porsche порадила не їздити на спорткарах через ризик відриву коліс

Porsche порадила не їздити на спорткарах через ризик відриву коліс. Північноамериканський офіс марки виявив проблему…

10.11.2024

ТОП-5 найлегших електрокарів: від класики до сучасних інновацій

Електричні автомобілі часто асоціюються з громіздкими батареями та великими розмірами, але є й моделі, що…

10.11.2024

Названо головну небезпеку незамерзайок на метанолі

Незамерзаючі рідини на метанолі, які часто продаються вздовж доріг, можуть бути небезпечними для здоров'я. Що…

10.11.2024

Автомеханік попередив про помилки під час ТО, що можуть закінчитися поломкою двигуна

Технічне обслуговування автомобіля – це не тільки планові перевірки. Ця процедура вимагає особливої ​​уваги та…

10.11.2024