До 2026 року електромобілі групи Renault припинять поступатися якістю програмного забезпечення автомобілям Tesla. Як пише Automotive News Europe з посиланням на гендиректора французького концерну Луку де Мео, за три роки буде створено архітектуру, яка функціонуватиме нарівні з продукцією Ілона Маска.
Французька компанія переконана, що зможе створити якісне рішення, пов’язане програмним забезпеченням. За оцінкою Рено, що працює в партнерстві з Google і Qualcomm, автомобілі нового покоління отримають лише 20 процесорів замість нинішніх 100. Випускатимуть їх під новою маркою Ampere.
Подібний підхід має збільшити собівартість електромобілів Renault та знизити загальні витрати на дослідження та розробки приблизно на 1,5 мільярда євро. Це для виробника вкрай важливо, оскільки з другої половини цього десятиліття на батарейну тягу повинні перейти всі моделі концерну.
Volkswagen готує до виробництва доступний міський електромобіль ID.2all вартістю близько 25 000 євро. До нього…
Штрафи за стоянку в заборонених місцях часто скасовують у судах, бо багато постанов складаються з…
Mercedes-AMG, раніше відомий потужними V8 і V12, активно переходить до електрики. Після експериментів з EQE…
Нова програма Green NCAP перевірила три електромобілі - Dacia Spring, Hyundai Inster та VW ID.4…
Німецький преміальний бренд Audi готує до випуску повністю електричний компактний кросовер, який, за даними порталу…
Перша генерація великого седана Mercedes-Benz S-Class з'явилася ще у 1972 році. Відтоді модель дійшла до…
Leave a Comment