Новини

Нові двигуни компанії Audi стануть меншими і потужнішими

Share

Компанія Audi нещодавно подала заявку на патент на новий метод керування процесом запалювання в автомобілі з ДВЗ. Автовиробник пропонує первинну свічку запалювання, вторинну свічку запалювання та паливну форсунку, які розташовані особливим способом поруч один з одним, а також технологію передкамерного згоряння.

Такий ДВЗ оснащений камерою згоряння та розділеною через стінку так званою передкамерою. Дві камери взаємодіють між собою через отвори. Предкамера має свічку запалювання, а також одержує частину паливної суміші через інжектор. Друга свічка запалювання знаходиться між передкамерою та інжектором і виконує звичайну діяльність із запалення палива. По суті це патент компанії Audi на передкамерне згоряння, поданий маркою Porsche раніше цього року.

Автомобіль Audi RS6 Avant може функціонувати, використовуючи лише первинну свічку запалювання при легкому дроселюванні. У цьому вторинна свічка запалювання і камера спрацьовують за певних обставин, наприклад, у разі включення спортивного режиму водіння чи обгоні на шосе. Це зменшує теплове навантаження на паливну форсунку та свічки запалювання, що продовжує термін служби.

Таке компонування дозволить компанії Audi відливати випускний колектор як частину головки блоку циліндрів. Скорочення теплового навантаження робить це можливим, що призводить до розробки більш компактного двигуна в цілому. Це також дозволяє марці Audi встановлювати силовий агрегат у просторі, що не потребує великої кількості охолодження.

Цей патент відноситься до ДВС. Однак компанія Audi вже оголосила, що припинить розробку ДВЗ, вона має намір представляти лише електрокара з 2026 року. А відмова від ДВС запланована на 2033 рік. Проте бренд Audi стверджує, що найкращі технології ДВС ще попереду. Можливо, це натяк на цей патент.

Така система ДВС може застосовуватися як крихітний ДВС, який вбудовується в електрокар збільшення дальності ходу. Про це говорить заяви компанії Audi про те, що вона робить великий акцент на зменшенні моторів, тому що для малих форматів необхідно менше охолодження.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Audi

Останні записи

Офіційно представлений новий крос Mitsubishi Exforce

Кілька років тому з'явилася інформація про те, що компанія Mitsubishi готує сучаснішу заміну кросоверу ASX.…

21.03.2025

Xiaomi тестує великий електричний позашляховик з трьома рядами сидінь: перші фото

У мережі з'явилися шпигунські знімки першого гібридного позашляховика Xiaomi. Новинка, відома під кодовою назвою «Куньлунь»,…

21.03.2025

Renault анонсувала більш практичну модель позашляховика замість Duster

У 2023 році Renault перевела бестселер Duster до третього покоління, а тепер готується представити його…

21.03.2025

Нова автомобільна марка з’явиться на українському ринку

Електромобілі бренду Leapmotor можуть з'явитися на українському ринку. Відомо, що перемовини між центральним офісом Stellantis…

21.03.2025

Новий Audi SQ9 вперше сфотографували під час тестів

Audi готується до виходу на ринок повнорозмірних SUV з моделлю SQ9 – найбільшим позашляховиком в…

21.03.2025

Чому досвідчені водії вибирають білі автомобілі: роз’яснення від експертів

Багато водіїв вважають білий колір ознакою поганого смаку, вважаючи його надто звичайним. Однак досвідчені автолюбителі…

21.03.2025