Новини

Нові двигуни компанії Audi стануть меншими і потужнішими

Share

Компанія Audi нещодавно подала заявку на патент на новий метод керування процесом запалювання в автомобілі з ДВЗ. Автовиробник пропонує первинну свічку запалювання, вторинну свічку запалювання та паливну форсунку, які розташовані особливим способом поруч один з одним, а також технологію передкамерного згоряння.

Такий ДВЗ оснащений камерою згоряння та розділеною через стінку так званою передкамерою. Дві камери взаємодіють між собою через отвори. Предкамера має свічку запалювання, а також одержує частину паливної суміші через інжектор. Друга свічка запалювання знаходиться між передкамерою та інжектором і виконує звичайну діяльність із запалення палива. По суті це патент компанії Audi на передкамерне згоряння, поданий маркою Porsche раніше цього року.

Автомобіль Audi RS6 Avant може функціонувати, використовуючи лише первинну свічку запалювання при легкому дроселюванні. У цьому вторинна свічка запалювання і камера спрацьовують за певних обставин, наприклад, у разі включення спортивного режиму водіння чи обгоні на шосе. Це зменшує теплове навантаження на паливну форсунку та свічки запалювання, що продовжує термін служби.

Таке компонування дозволить компанії Audi відливати випускний колектор як частину головки блоку циліндрів. Скорочення теплового навантаження робить це можливим, що призводить до розробки більш компактного двигуна в цілому. Це також дозволяє марці Audi встановлювати силовий агрегат у просторі, що не потребує великої кількості охолодження.

Цей патент відноситься до ДВС. Однак компанія Audi вже оголосила, що припинить розробку ДВЗ, вона має намір представляти лише електрокара з 2026 року. А відмова від ДВС запланована на 2033 рік. Проте бренд Audi стверджує, що найкращі технології ДВС ще попереду. Можливо, це натяк на цей патент.

Така система ДВС може застосовуватися як крихітний ДВС, який вбудовується в електрокар збільшення дальності ходу. Про це говорить заяви компанії Audi про те, що вона робить великий акцент на зменшенні моторів, тому що для малих форматів необхідно менше охолодження.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Audi

Останні записи

Пікапи Isuzu почнуть виробляти в Україні

Японський автовиробник Isuzu оголосив про початок виробництва своїх пікапів в Україні. Вже незабаром на одному…

20.12.2024

Який запах у машині сигналізує про проблему: поради від досвідченого моториста

Іноді під час прогріву мотора в салоні можна відчути незвичний запах, який зникає, як тільки…

20.12.2024

Citroen готує дешеві електромобілі без зайвих функцій

Citroen робить ставку на доступні автомобілі з оптимальним набором функцій, за винятком надлишкових технологій, які…

20.12.2024

Топ-10 механічних авто для справжніх любителів драйву

У світі, де автоматичні коробки стають стандартом, механічна трансмісія залишається вибором справжніх цінителів драйву. "Механіка"…

20.12.2024

Названо найбезпечніший автомобіль у світі: ідеальний для великих сімей

Легендарний Volvo XC90 підтвердив свій статус, знову отримавши високу нагороду IIHS TOP SAFETY PICK+ за…

20.12.2024

Як не потрапити в аварію на зимовій дорозі: 5 важливих порад для водіїв

У зимовий час багато водіїв стають акуратнішими на дорозі. У цьому такий стиль управління який…

20.12.2024