Новини

Нові двигуни компанії Audi стануть меншими і потужнішими

Share

Компанія Audi нещодавно подала заявку на патент на новий метод керування процесом запалювання в автомобілі з ДВЗ. Автовиробник пропонує первинну свічку запалювання, вторинну свічку запалювання та паливну форсунку, які розташовані особливим способом поруч один з одним, а також технологію передкамерного згоряння.

Такий ДВЗ оснащений камерою згоряння та розділеною через стінку так званою передкамерою. Дві камери взаємодіють між собою через отвори. Предкамера має свічку запалювання, а також одержує частину паливної суміші через інжектор. Друга свічка запалювання знаходиться між передкамерою та інжектором і виконує звичайну діяльність із запалення палива. По суті це патент компанії Audi на передкамерне згоряння, поданий маркою Porsche раніше цього року.

Автомобіль Audi RS6 Avant може функціонувати, використовуючи лише первинну свічку запалювання при легкому дроселюванні. У цьому вторинна свічка запалювання і камера спрацьовують за певних обставин, наприклад, у разі включення спортивного режиму водіння чи обгоні на шосе. Це зменшує теплове навантаження на паливну форсунку та свічки запалювання, що продовжує термін служби.

Таке компонування дозволить компанії Audi відливати випускний колектор як частину головки блоку циліндрів. Скорочення теплового навантаження робить це можливим, що призводить до розробки більш компактного двигуна в цілому. Це також дозволяє марці Audi встановлювати силовий агрегат у просторі, що не потребує великої кількості охолодження.

Цей патент відноситься до ДВС. Однак компанія Audi вже оголосила, що припинить розробку ДВЗ, вона має намір представляти лише електрокара з 2026 року. А відмова від ДВС запланована на 2033 рік. Проте бренд Audi стверджує, що найкращі технології ДВС ще попереду. Можливо, це натяк на цей патент.

Така система ДВС може застосовуватися як крихітний ДВС, який вбудовується в електрокар збільшення дальності ходу. Про це говорить заяви компанії Audi про те, що вона робить великий акцент на зменшенні моторів, тому що для малих форматів необхідно менше охолодження.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Audi

Останні записи

Новий Hyundai Palisade отримає версію для Off-road (ФОТО)

Новий Hyundai Palisade ще не встиг вийти в продаж, як вже розпочалась робота над позашляховою…

18.02.2025

Представлений найпотужніший Rolls-Royce в історії

Rolls-Royce представив нову "заряджену" версію свого першого електричного купе – Black Badge Spectre. Ця модель…

18.02.2025

Названо основні мінуси американського кросовера Ford Bronco Sport

Майже новий кросовер Ford Bronco Sport з 1,5-літровим турбодвигуном (181 к.с.) і 8-ступінчастою автоматичною трансмісією…

18.02.2025

Основні помилки водіїв, які скорочують термін служби гальмівних колодок

Як відомо, гальмівна система автомобіля є одним із найважливіших елементів, оскільки вона безпосередньо впливає на…

18.02.2025

Оновлений Nissan Qashqai 2025 дебютував у Австралії

Nissan офіційно презентував оновлений Qashqai 2025 в Австралії, представивши свіжий дизайн, покращені технології та розширені…

18.02.2025

Volkswagen вирішив оснастити позашляховики Scout бензиновими моторами

Volkswagen переглянув свою стратегію розвитку електричних позашляховиків під суббрендом Scout. Спочатку планувалося, що всі нові…

18.02.2025