Новини

Водіям України приготуватися: техогляд ніхто не скасовував

Share

Обов’язковий технічний контроль чи просто — техогляд ніхто не скасовував. У МВС нагадали, які транспортні засоби мають пройти техогляд.

Транспортні засоби, що беруть участь у дорожньому русі та зареєстровані територіальними органами Міністерства внутрішніх справ України, підлягають обов’язковому технічному контролю, повідомляє Головний сервісний центр МВС.

Кому не потрібно проходити обов’язковий техогляд?

  • легкові автомобілі всіх типів, марок і моделей, причепи (напівпричепи) до них (крім таксі та автомобілів, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку), мотоцикли, мопеди, мотоколяски та інші транспортні засоби, що прирівняні до них, — незалежно від терміну експлуатації ;
  • легкові автомобілі, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів для отримання прибутку, вантажні автомобілі незалежно від форми власності вантажопідйомністю до 3,5 тонни, причепи до них з терміном експлуатації до двох років.
  • технічні засоби для агропромислового комплексу, визначені Законом України “Про систему інженерно-технічного забезпечення агропромислового комплексу України” .

Що означає обов’язковий технічний огляд?

У ході технічного контролю проводять перевірку технічного стану транспортного засобу, а саме:

  • системи гальмівного та кермового управління;
  • зовнішніх світлових приладів;
  • пневматичних шин та коліс;
  • світлопропускання скла;
  • газобалонного обладнання (за наявності);
  • інших елементів у частині, що безпосередньо стосується безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього середовища.

Порядок проведення обов’язкового технічного контролю та обсяг перевірки технічного стану транспортних засобів визначається Кабінетом Міністрів України.

Як часто потрібно проводити обов’язковий технічний контроль?

  • для легкових автомобілів, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку, вантажних автомобілів (незалежно від форми власності) вантажопідйомністю до 3,5 тонн, причепів до них з терміном експлуатації понад два роки – кожні два роки;
  • для вантажних автомобілів вантажопідйомністю понад 3,5 тонни, причепи до них та таксі незалежно від терміну експлуатації — щорічно;
  • для автобусів та спеціалізованих транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі, незалежно від терміну експлуатації – двічі на рік.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Лужна Софія

Кондитер в минулому (професія яка немає ніякого відношення до автомобілів). З 2015 року роблю вигляд, що щось розумію в машинах.

Опублікував
Лужна Софія

Останні записи

Українці все менше цікавляться новими бензиновими авто

Бензинові машини все ще тримаються на вершині серед нових авто, але їхня популярність повільно спадає.…

18.12.2024

BMW представить революційний інтерфейс для Neue Klasse на CES у Лас-Вегасі

BMW готує грандіозний дебют на CES 2025 , представивши новий Panoramic iDrive - систему управління,…

18.12.2024

Honda відкриває завод водневих технологій у Японії

Honda оголосила про будівництво першого заводу водневих паливних елементів. Підприємство, розташоване в японському місті Мока,…

18.12.2024

В Україні зростуть ціни на автострахування з 1 січня 2025 року

З 1 січня 2025 року в Україні починають діяти нові правила обов'язкового автострахування, які суттєво…

18.12.2024

Названо всі новинки Kia на 2025 рік: від Sportage до сімейних моделей

2025 стане ключовим для KIA, яка готує цілу лінійку новинок. Серед них – оновлений Sportage,…

18.12.2024

Новий автомобіль Huawei з бензиновим двигуном стане конкурентом BMW X6

Новий кросовер, створений спільними зусиллями китайських компаній Huawei та Chery, близький до офіційного дебюту. Прем'єра…

18.12.2024