Mercedes-Benz віддаватиме перевагу «технічно чудовим» електродвигунам, а не двигунам внутрішнього згоряння, які працюють на електронному паливі, заявив німецькій газеті генеральний директор Ола Калленіус. Калленіус підтвердив плани компанії щодо розробки архітектури транспортних засобів лише на електротязі.
“Чотири роки тому ми вже говорили, що до 2039 року наш новий парк транспортних засобів по всьому ланцюжку створення вартості має стати нейтральним по відношенню до викидів вуглекислого газу”, – сказав він в інтерв’ю Frankfurter Allgemeine Zeitung. “Це наша мета”.
Калленіус згадав переваги електромобілів в енергоефективності, які він назвав «сенсаційно гарною», і звернув увагу на фактор нульового рівня викидів, з яким автомобілі, які працюють на електронному паливі, не можуть зрівнятися.
“Електромобіль – все ще молода технологія в порівнянні з двигуном внутрішнього згоряння”, – додав Калленіус. «Ми, як і раніше, бачимо великий потенціал для прогресу: електропривод обжене двигун внутрішнього згоряння за продуктивністю ще до кінця цього десятиліття».
Калленіус сказав, що автовиробник все ще працює над тим, щоб ДВЗ відповідали новому стандарту викидів Євро-7, але додав, що до 2026 Mercedes скоротить інвестиції в ДВС приблизно на 80 відсотків.
Китай стане останнім ринком, де будуть доступні машини з ДВЗ, причому тільки у вигляді гібридного варіанту, що підключається, розробленого у співпраці з Geely. Калленіус також підтвердив плани зосередити стратегію зростання компанії на верхньому сегменті ринку, одночасно пропонуючи автомобілі початкового рівня та приділяючи особливу увагу стійкості.
Калленіус сказав, що перехід на електромобілі відбувається швидше, ніж очікувалося, але, як і раніше, потрібна додаткова зарядна інфраструктура та достатня кількість екологічно чистої електроенергії. Він вказав на додатковий критичний елемент, для якого необхідна стратегія, — сировина загалом та літій зокрема, назвавши її «новою нафтою».
Власники електрокарів розповіли, з якими поломками їм доводилося стикатися за останні 2 роки. Перше місце…
Jeep готує революційне оновлення для легендарного Wrangler - модульний жорсткий дах, який можна розбирати і…
У нас в Україні вже працюють 308 камер автофіксації, і вони зробили справжній прорив у…
Особисто я ставлюсь до зимових поїздок на авто досить спокійно. Як по мені, краще вже…
Безпека на дорогах — це реально важлива тема, і вона має бути на першому плані…
Чесно, я завжди намагаюся не залишати нічого зайвого в машині. Ну серйозно, гаманець чи гроші…
Leave a Comment