• Новини
  • Авто
  • Тести
  • Концепти
  • Тюнінг
  • Статті
  • РІЗНЕ
  • Головна
  • Новини
Новини

Найдешевший кросовер Volkswagen отримав більш бюджетну версію

Share

Volkswagen вирішив розширити пропозицію свого популярного компактного позашляховика. Оновлений Volkswagen T-Roc тепер став дешевшим завдяки появі очікуваної версії Access. На сьогоднішній день стартова ціна найдешевшого T-Roc становила 30 860 євро. Тепер, з появою нового рівня обробки салону, стало можливим встановити стартову ціну нижче за психологічний бар’єр у 30 000 євро.

Наприкінці 2021 року T-Roc зазнав серйозного доопрацювання. Htcnfqkbyu як проміжне оновлення, в яке були внесені численні інновації з погляду дизайну та технологічного обладнання. Довгий час ця модель була доступна лише з обробкою Life та R-Line.

Після включення цієї нової версії модельний ряд T-Roc складається з комплектацій Base, Life та R-Line. В оснащення базової версії увійшли: 16-дюймові легкосплавні диски, світлодіодні фари, світлодіодні денні ходові вогні, фари з функцією Coming Home і Leaving Home, цифрова панель приладів Volkswagen Digital Cockpit з 8-дюймовим екраном, багатофункціональне рульове колесо , бічні та шторки), система екстреного виклику e-Call, контроль тиску в шинах, електронне гальмо стоянки з функцією Auto-Hold і багато іншого.

Вартість такої версії з 1,0-літровим TSI на 110 л. стартує з позначки 28 тис. євро. За версію з 2,0-літровим дизельним двигуном на 116 к.с. попросять уже 32320 євро. Обидва двигуни поєднуються з шестиступінчастою механічною коробкою передач і переднім приводом.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Наступні У продажу з'явився електромобіль із запасом ходу від 300 км та ціною 11 тисяч доларів »
Попередні « В Польщі подешевшало страхування авто
Leave a Comment
Залишити коментар
Опублікував
Миськів Роман
Tags: Volkswagen
18.04.2023 14:00

Пов’язана публікація

  • Volkswagen відкликає понад 12 000 гібридних Touareg через ризик перегріву батареї

    Volkswagen відкликає понад 12 000 гібридних Touareg через серйозну технічну проблему, яка може спричинити перегрів…

  • Toyota відкликає 126 тисяч авто через дефект двигуна

    Японський концерн Toyota оголосив про черговий великий відкликання — в США під сервісну кампанію потрапляє…

  • Штрафи за тріщини на склі: що потрібно знати українським водіям

    Експлуатація автомобіля в умовах поганих доріг часто призводить до появи дефектів, серед яких не рідко…

Останні записи

  • Авто

Volkswagen повністю відмовляється від дизеля в T-Roc 2026 і переходить на гібриди

Volkswagen готує оновлений T-Roc 2026, який уже наступного року випробовуватимуть на дорогах Іспанії. Головна зміна…

15.11.2025
  • Авто

Як продовжити термін служби акумулятора взимку: рекомендації експерта

Автомеханік пояснив чому акумулятор розряджається навіть тоді, коли автомобіль стоїть кілька днів без руху. За…

15.11.2025
  • Авто

McLaren відмовляється від електрокара у сегменті SUV на користь традиційного двигуна

Британська марка McLaren вже кілька місяців ходить у чутках щодо свого першого кросовера, і тепер…

15.11.2025
  • Авто

Subaru відмовляється від частини електромобілів через попит на гібриди

Subaru вирішила переглянути свою стратегію в галузі автомобілів. Компанія оголосила, що зосередиться на гібридах та…

15.11.2025
  • Авто

Названо нові автомобілі з кращим співвідношенням ціни та можливостей

Названо автомобілі, які пропонують максимальну віддачу за свої гроші, серед них Mazda CX-30, Chevrolet Trax,…

15.11.2025
  • Новини

Volkswagen відкликає понад 12 000 гібридних Touareg через ризик перегріву батареї

Volkswagen відкликає понад 12 000 гібридних Touareg через серйозну технічну проблему, яка може спричинити перегрів…

15.11.2025

Свіже

  • Volkswagen повністю відмовляється від дизеля в T-Roc 2026 і переходить на гібриди 15.11.2025
  • Як продовжити термін служби акумулятора взимку: рекомендації експерта 15.11.2025
  • McLaren відмовляється від електрокара у сегменті SUV на користь традиційного двигуна 15.11.2025
  • Контакти
  • Редакція
  • Про нас
  • Політика конфіденційності
Всі права захищені.View Non-AMP Version