Народні депутати на чолі із Мар’яном Заблоцьким пропонують скасувати обов’язкову сертифікацію автомобілів в Україні. Відповідний законопроект зареєстровано у Верховній Раді.
Законопроектом передбачено зміни у процедурі сертифікації транспортних засобів. Якщо законопроект буде ухвалено, сертифікація стане необов’язковою для більшості імпортних автомобілів.
На даний час в Україні кожен імпортний транспортний засіб із пробігом має підтвердити відповідність вимогам технічних регламентів. Для цього потрібно пройти процедуру сертифікації. Проводять її спеціальні випробувальні лабораторії, а призначені органи із сертифікації колісних транспортних засобів (в Україні сьогодні таких 15) видають підтверджуючий документ – сертифікат відповідності. Ринкова вартість сертифікації становить 2500 грн. для легкових автомобілів.
Запропонований законопроект пропонує визнавати не лише сертифікати відповідності, видані українськими організаціями, а й інші документи, видані в країнах Євросоюзу, зокрема виробниками цих транспортних засобів або їхніми уповноваженими представниками в Україні. Не визнаватимуть документи, отримані в Росії та Білорусії.
Тобто для розмитнення та реєстрації всіх видів транспортних засобів (у тому числі механічних та самохідних, спеціальної та сільськогосподарської техніки) буде достатньо надати документи про реєстрацію та право власності. Проходити додаткові процедури або отримувати інші документи не потрібно.
BMW готує нове покоління компактного кросовера X1, яке отримає сміливий дизайн у стилі Neue Klasse.…
Японський бренд Honda поставив перед собою амбітну мету - стати автовиробником, який асоціюється насамперед із…
Більшість атмосферних двигунів мають ступінь стиснення на рівні близько 11, тому можуть працювати як на…
Компактний кросовер Corolla Cross дебютував у лінійці Toyota у 2020 році, використавши як основу класичну…
Модельний ряд Mercedes G-Class розширюватиметься: компанія натякнула на повернення кабріолету. Автовиробник не розкривав подробиці, але…
Хоча за світовими продажами Hyundai Tucson поки що не здатен серйозно конкурувати з лідером сегменту…
Leave a Comment