Новини

Компанія Toyota вигадала альтернативу винаходу Porsche

Exxon Mobil Corp. та Toyota Motor Corp. створили партнерство для тестування палива з низьким вмістом вуглецю у бензинових двигунах, потенційно пропонуючи водіям спосіб скоротити викиди без переходу на електромобіль. Паливні суміші виготовляються з чистішої сировини і можуть одного прекрасного дня скоротити викиди парникових газів від двигунів внутрішнього згоряння на цілих 75 відсотків у порівнянні зі звичайним бензином, сказав Ендрю Медден, віце-президент Exxon зі стратегії та планування, посилаючись на результати початкових випробувань.

Паливо виявилося сумісним з автомобілями Toyota, що підвищило ймовірність появи універсального рішення, яке в майбутньому могло конкурувати з автомобілями з батарейним живленням.

Паливо перебуває «значною мірою на етапі випробувань» і вимагає підтримки з боку уряду, перш ніж стане комерційно доступним, сказав Медден в інтерв’ю в середу. За його словами, вона в основному є сумішшю існуючої сировини, такої як відновлювана біомаса і етанол, вироблені з використанням більш чистих процесів.

“Наявність рішення для рідкого палива, яке ми можемо використовувати в існуючому автопарку, наявність його у вигляді політичної конструкції, що дозволяє ринку впроваджувати інновації, – це найдешевший спосіб знеуглерожування транспорту”, – сказав Медден.

І Exxon, і Toyota мають довгу історію випробувань передових технологій зі скорочення викидів транспортних засобів, які не виправдали очікувань. Exxon протягом багатьох років рекламувала водорості як стійку альтернативу дизельному паливу, перш ніж відмовитися від цієї ідеї, тоді як Toyota витратила значні кошти на невелику лінійку автомобілів на водневому паливі, які не користувалися популярністю у споживачів. Тим часом електромобілі, для роботи яких не потрібне викопне паливо, швидко стають масовими.

Toyota використовує «портфельний підхід» до зниження викидів, який включає в себе електричні та водневі автомобілі, але також вважає за необхідне докласти зусиль для обезуглерожування існуючих автопарків, щоб швидко досягти кліматичних цілей

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Toyota представила оновлений bZ4X зі збільшеною автономністю

Toyota представила глибоко оновлений електричний кросовер bZ4X. Автомобіль отримав дві нові батареї на 57,7 та…

25.11.2025

У Європі знову зростає попит на дизельні авто

У жовтні в Західній Європі вперше за тривалий час зафіксували невеликий розворот у дизельному сегменті.…

25.11.2025

Як правильно поводитися під час зупинки поліцією, щоб уникнути штрафу

Коли патруль зупиняє автомобіль, водій часто розгублюється, особливо якщо інспектор впевнений у своїй правоті й…

25.11.2025

Volvo представила EX30 Black Edition Europa з розширеним оснащенням (ФОТО)

Volvo розширила модельний ряд компактного електрокросоверу EX30, представивши для європейського ринку нову версію Black Edition…

25.11.2025

Mitsubishi готує новий Outlander: перші натяки на концепт Elevance

Нинішній Mitsubishi Outlander перебуває на ринку вже чотири роки. На початку цього року кросовер отримав…

25.11.2025

Чому миття самообслуговування може вбити кузов та електроніку автомобіля

Сьогодні автомийки самообслуговування дуже популярні: вони працюють цілодобово, дешевші за звичайні і дають водію відчуття…

25.11.2025