Новини

Компанія Toyota вигадала альтернативу винаходу Porsche

Share

Exxon Mobil Corp. та Toyota Motor Corp. створили партнерство для тестування палива з низьким вмістом вуглецю у бензинових двигунах, потенційно пропонуючи водіям спосіб скоротити викиди без переходу на електромобіль. Паливні суміші виготовляються з чистішої сировини і можуть одного прекрасного дня скоротити викиди парникових газів від двигунів внутрішнього згоряння на цілих 75 відсотків у порівнянні зі звичайним бензином, сказав Ендрю Медден, віце-президент Exxon зі стратегії та планування, посилаючись на результати початкових випробувань.

Паливо виявилося сумісним з автомобілями Toyota, що підвищило ймовірність появи універсального рішення, яке в майбутньому могло конкурувати з автомобілями з батарейним живленням.

Паливо перебуває «значною мірою на етапі випробувань» і вимагає підтримки з боку уряду, перш ніж стане комерційно доступним, сказав Медден в інтерв’ю в середу. За його словами, вона в основному є сумішшю існуючої сировини, такої як відновлювана біомаса і етанол, вироблені з використанням більш чистих процесів.

“Наявність рішення для рідкого палива, яке ми можемо використовувати в існуючому автопарку, наявність його у вигляді політичної конструкції, що дозволяє ринку впроваджувати інновації, – це найдешевший спосіб знеуглерожування транспорту”, – сказав Медден.

І Exxon, і Toyota мають довгу історію випробувань передових технологій зі скорочення викидів транспортних засобів, які не виправдали очікувань. Exxon протягом багатьох років рекламувала водорості як стійку альтернативу дизельному паливу, перш ніж відмовитися від цієї ідеї, тоді як Toyota витратила значні кошти на невелику лінійку автомобілів на водневому паливі, які не користувалися популярністю у споживачів. Тим часом електромобілі, для роботи яких не потрібне викопне паливо, швидко стають масовими.

Toyota використовує «портфельний підхід» до зниження викидів, який включає в себе електричні та водневі автомобілі, але також вважає за необхідне докласти зусиль для обезуглерожування існуючих автопарків, щоб швидко досягти кліматичних цілей

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Nissan попросив американських дилерів продавати машини на збиток

Nissan попросив американських дилерів продавати машини на збиток. Причиною незвичайної вказівки є прагнення звільнити склади…

13.05.2024

Volkswagen додав седану Polo зв’язку турбомотора та автомата

Volkswagen додав седану Polo зв'язку турбомотора та автомата. У Південній Африці розширена гама чотирьохдверей: відтепер…

13.05.2024

Складено список безвідмовних SUV останнього десятиліття: лідер здивує

Кросовери та позашляховики стали одним із найкращих типів кузова для сімейних людей, забезпечуючи найкращу практичність…

13.05.2024

Британці склали антирейтинг найбільш ненадійних дизельних машин

Дизельні автомобілі мають малу поширеність на нашому ринку, але в Європі такі машини все ще…

13.05.2024

Названо автомобілі, які найбільше викрадають у США

Зростання кількості крадіжок корейських автомобілів витіснило пікапи, які довгий час були найпоширенішою метою американських викрадачів.…

12.05.2024

Honda будує плани на своє гібридне майбутнє

Honda Motor Co. заявила про намір значно наростити інвестиції у дослідження та розробки у поточному…

12.05.2024