Новини

Компанія Toyota вигадала альтернативу винаходу Porsche

Share

Exxon Mobil Corp. та Toyota Motor Corp. створили партнерство для тестування палива з низьким вмістом вуглецю у бензинових двигунах, потенційно пропонуючи водіям спосіб скоротити викиди без переходу на електромобіль. Паливні суміші виготовляються з чистішої сировини і можуть одного прекрасного дня скоротити викиди парникових газів від двигунів внутрішнього згоряння на цілих 75 відсотків у порівнянні зі звичайним бензином, сказав Ендрю Медден, віце-президент Exxon зі стратегії та планування, посилаючись на результати початкових випробувань.

Паливо виявилося сумісним з автомобілями Toyota, що підвищило ймовірність появи універсального рішення, яке в майбутньому могло конкурувати з автомобілями з батарейним живленням.

Паливо перебуває «значною мірою на етапі випробувань» і вимагає підтримки з боку уряду, перш ніж стане комерційно доступним, сказав Медден в інтерв’ю в середу. За його словами, вона в основному є сумішшю існуючої сировини, такої як відновлювана біомаса і етанол, вироблені з використанням більш чистих процесів.

“Наявність рішення для рідкого палива, яке ми можемо використовувати в існуючому автопарку, наявність його у вигляді політичної конструкції, що дозволяє ринку впроваджувати інновації, – це найдешевший спосіб знеуглерожування транспорту”, – сказав Медден.

І Exxon, і Toyota мають довгу історію випробувань передових технологій зі скорочення викидів транспортних засобів, які не виправдали очікувань. Exxon протягом багатьох років рекламувала водорості як стійку альтернативу дизельному паливу, перш ніж відмовитися від цієї ідеї, тоді як Toyota витратила значні кошти на невелику лінійку автомобілів на водневому паливі, які не користувалися популярністю у споживачів. Тим часом електромобілі, для роботи яких не потрібне викопне паливо, швидко стають масовими.

Toyota використовує «портфельний підхід» до зниження викидів, який включає в себе електричні та водневі автомобілі, але також вважає за необхідне докласти зусиль для обезуглерожування існуючих автопарків, щоб швидко досягти кліматичних цілей

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Обираємо бюджетний кросовер: 7 найнадійніших моделей 2025 року

Фахівці iSeeCars провели масштабне дослідження, проаналізувавши 3,8 млн нових авто та 368 млн машин у…

24.02.2025

Новий Citroen C5 Aircross показали без камуфляжу (ФОТО)

У модельній лінійці Citroen кросовер C5 Aircross з'явився далекого 2017 року. Через п'ять років паркетник…

24.02.2025

Водіям загрожує штраф 680 грн за порушення, яке часто ігнорують у містах

Патрульна поліція Києва звернула увагу водіїв на часту помилку, яка може призвести до штрафу в…

23.02.2025

Експерти склали список із 4 марок авто з відмінною надійністю

Знайти надійний і водночас доступний автомобіль – непросте завдання. Ринок пропонує безліч моделей, кожна з…

23.02.2025

Моторист розповів, якого кольору має бути ідеальна моторна олива

Серед водіїв часто виникають суперечки про те, якою має бути якісна моторна олива. Одні вважають,…

23.02.2025

Усі моделі Kia EV4 отримають імітацію перемикання передач

Kia готує до випуску новий електричний кросовер EV4, який стане привабливою пропозицією в сегменті доступних…

23.02.2025