Новини

Компанія Toyota вигадала альтернативу винаходу Porsche

Share

Exxon Mobil Corp. та Toyota Motor Corp. створили партнерство для тестування палива з низьким вмістом вуглецю у бензинових двигунах, потенційно пропонуючи водіям спосіб скоротити викиди без переходу на електромобіль. Паливні суміші виготовляються з чистішої сировини і можуть одного прекрасного дня скоротити викиди парникових газів від двигунів внутрішнього згоряння на цілих 75 відсотків у порівнянні зі звичайним бензином, сказав Ендрю Медден, віце-президент Exxon зі стратегії та планування, посилаючись на результати початкових випробувань.

Паливо виявилося сумісним з автомобілями Toyota, що підвищило ймовірність появи універсального рішення, яке в майбутньому могло конкурувати з автомобілями з батарейним живленням.

Паливо перебуває «значною мірою на етапі випробувань» і вимагає підтримки з боку уряду, перш ніж стане комерційно доступним, сказав Медден в інтерв’ю в середу. За його словами, вона в основному є сумішшю існуючої сировини, такої як відновлювана біомаса і етанол, вироблені з використанням більш чистих процесів.

“Наявність рішення для рідкого палива, яке ми можемо використовувати в існуючому автопарку, наявність його у вигляді політичної конструкції, що дозволяє ринку впроваджувати інновації, – це найдешевший спосіб знеуглерожування транспорту”, – сказав Медден.

І Exxon, і Toyota мають довгу історію випробувань передових технологій зі скорочення викидів транспортних засобів, які не виправдали очікувань. Exxon протягом багатьох років рекламувала водорості як стійку альтернативу дизельному паливу, перш ніж відмовитися від цієї ідеї, тоді як Toyota витратила значні кошти на невелику лінійку автомобілів на водневому паливі, які не користувалися популярністю у споживачів. Тим часом електромобілі, для роботи яких не потрібне викопне паливо, швидко стають масовими.

Toyota використовує «портфельний підхід» до зниження викидів, який включає в себе електричні та водневі автомобілі, але також вважає за необхідне докласти зусиль для обезуглерожування існуючих автопарків, щоб швидко досягти кліматичних цілей

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Названо авто які прослужать більше 15 років: чому водії не хочуть їх продавати

Сьогодні автомобілі поступово стають все дорожчими, що призводить до того, що водії рідше купують нові…

23.03.2025

Відсутність підсвітки номерів: як діяти водію та скільки коштує штраф

Часто водії навіть не здогадуються, що лампи підсвітки номерного знака на їхньому авто несправні. Це…

23.03.2025

Jeep відкликає електричний Wagoneer S через некоректні налаштування фар

Jeep почав відкликання майже чотирьох тисяч електричних Wagoneer S 2024 та 2025 модельних років через…

23.03.2025

З 24 березня на дорогах України запрацюють нові камери фіксації порушень ПДР

З 24 березня на українських дорогах почнуть працювати ще 40 нових комплексів автоматичної фіксації порушень…

23.03.2025

Безкоштовне паркування для пенсіонерів: умови та процедура оформлення

Багато українців не знають, що пенсіонери та окремі категорії громадян мають право на безкоштовне паркування…

23.03.2025

Mitsubishi представила кросовер, що споживає лише 4 літри пального на 100 км

Компактний кросовер Mitsubishi X-Force, який раніше був доступний лише з бензиновим двигуном, тепер отримав гібридну…

23.03.2025