Новини

Компанія Toyota вигадала альтернативу винаходу Porsche

Share

Exxon Mobil Corp. та Toyota Motor Corp. створили партнерство для тестування палива з низьким вмістом вуглецю у бензинових двигунах, потенційно пропонуючи водіям спосіб скоротити викиди без переходу на електромобіль. Паливні суміші виготовляються з чистішої сировини і можуть одного прекрасного дня скоротити викиди парникових газів від двигунів внутрішнього згоряння на цілих 75 відсотків у порівнянні зі звичайним бензином, сказав Ендрю Медден, віце-президент Exxon зі стратегії та планування, посилаючись на результати початкових випробувань.

Паливо виявилося сумісним з автомобілями Toyota, що підвищило ймовірність появи універсального рішення, яке в майбутньому могло конкурувати з автомобілями з батарейним живленням.

Паливо перебуває «значною мірою на етапі випробувань» і вимагає підтримки з боку уряду, перш ніж стане комерційно доступним, сказав Медден в інтерв’ю в середу. За його словами, вона в основному є сумішшю існуючої сировини, такої як відновлювана біомаса і етанол, вироблені з використанням більш чистих процесів.

“Наявність рішення для рідкого палива, яке ми можемо використовувати в існуючому автопарку, наявність його у вигляді політичної конструкції, що дозволяє ринку впроваджувати інновації, – це найдешевший спосіб знеуглерожування транспорту”, – сказав Медден.

І Exxon, і Toyota мають довгу історію випробувань передових технологій зі скорочення викидів транспортних засобів, які не виправдали очікувань. Exxon протягом багатьох років рекламувала водорості як стійку альтернативу дизельному паливу, перш ніж відмовитися від цієї ідеї, тоді як Toyota витратила значні кошти на невелику лінійку автомобілів на водневому паливі, які не користувалися популярністю у споживачів. Тим часом електромобілі, для роботи яких не потрібне викопне паливо, швидко стають масовими.

Toyota використовує «портфельний підхід» до зниження викидів, який включає в себе електричні та водневі автомобілі, але також вважає за необхідне докласти зусиль для обезуглерожування існуючих автопарків, щоб швидко досягти кліматичних цілей

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Чому важливо купити інші шини, навіть з майже новим протектором

Так вийшло, що багато хто з нас, навіть водії зі стажем, недостатньо серйозно ставляться до…

10.11.2024

Новий автомобільний бренд вийшов на ринок України

В Україні з'явився новий автомобільний бренд — INEOS, про що повідомили на офіційному сайті українського…

10.11.2024

Експерт розповів, які системи автомобіля потрібно перевірити перед морозами

З наближенням зими важливо перевірити стан вашого автомобіля, особливо акумуляторну батарею. Що ще відомо Перед…

10.11.2024

Hyundai визнали, що сенсорні екрани не подобаються користувачам

Hyundai визнав, що клієнтів стали бісити сенсорні екрани. Північноамериканський центр дизайну Hyundai (HDNA) влаштував день…

10.11.2024

Дизайнер представив сучасний римейк легендарного Volvo 240

Volvo завжди був брендом, що є синонімом безпеки та скандинавського дизайну. Компанія довгий час балансувала…

10.11.2024

Новий бюджетний позашляховик Toyota матиме ціну RAV4 та стильний дизайн

До прем'єри готується новий недорогий позашляховик Toyota Land Cruiser FJ, і вже є деяка інформація…

10.11.2024