Tesla вкотре знизила ціни на всі свої моделі в США. Це сталося після публікації статистики, згідно з якою автовиробник не зміг вийти на запланований рівень продажу. Також компанія підтвердила, що державна знижка на її найдоступніший електромобіль незабаром зменшиться вдвічі через нові правила, пише Automotive News.
У першому кварталі 2023 року Tesla поставила у всьому світі 422 875 машин. Це перевищило результат за аналогічний період 2022-го одразу на 36%, проте плановий показник, встановлений гендиректором Ілоном Маском, становив 50%. Скільки електромобілів продали саме в Сполучених Штатах, сам виробник не сказав, але, за оцінкою фахівців Cox Automotive, йдеться про 180 993 штук.
На своєму офіційному сайті Tesla повідомила, що з 18 квітня розмір федерального податкового відрахування на найдоступнішу Model 3 зменшиться вдвічі – до 3750 доларів. Це пов`язано з новими правилами, визначеними Законом про зниження інфляції (IRS). Річ у тім, що базовий задньопривідний седан — єдина модифікація, акумуляторні комірки для батареї якої поставляються з Китаю, а той не входить до угоди про вільну торгівлю.
Після переписування прайсів такий електромобіль почав коштувати на 1 тисячу доларів менше — 43 630 доларів з урахуванням доставки. На аналогічну суму – до 54 630 доларів – подешевшала двомоторна Model 3 Performance з батареями від Panasonic.
Кросовер Model Y у версіях Long Range та Performance подешевшав на 2 тисячі доларів –до 54 630 та 58 630 доларів. Також у нього з’явилося нове виконання за 51630 доларів. У цій модифікації запас ходу проти Long Range зменшено з 531 до 449 кілометрів за методикою EPA. За даними консалтингової фірми Munro & Associates, батарея новинки складено з комірок нового типорозміру 4680. Вони ефективніші за старіші циліндричні батарейки 2170, але Tesla все ще має труднощі з їхнім масовим виробництвом.
Старші Model S та Model X подешевшали відразу на 5 тисяч доларів – до 86 630 та 96 630 доларів. Водночас урядові знижки їхнім покупцям в принципі недоступні: їх дають на легкові моделі не дорожче за 55 000 доларів та кросовери та позашляховики не дорожчі за 80 000 доларів.
Спочатку стимул у 7500 доларів США отримували покупці будь-яких електромобілів незалежно від ціни. Однак існували кількісні квоти, і Tesla як найбільший виробник скористувалася ними першою ще в 2020 році. З 1 січня її продукцію знову поширюється федеральний відрахування, але тепер враховуються географія складання самих машин і батарей, джерела матеріалів для них та низка інших параметрів.
За останні кілька місяців Tesla вже неодноразово знижувала ціни на свої моделі, причому не тільки в Штатах, але й у Китаї, Південній Кореї та багатьох інших важливих ринках. На такий крок вона пішла, щоб підтримати попит і, судячи з результатів продажів, досягла успіху. Деякі виробники-конкуренти вже приєдналися до цінової війни, тоді як інші заявили, що не бачать нестачі в покупцях.
Genesis зробить ставку на гібриди замість електрокарів. Преміум-бренд Hyundai відмовився від ідеї випускати лише електромобілі…
Нещодавно в пресі стали активно обговорюватися фінансові проблеми Nissan, які можуть сильно вдарити по бізнесу…
Автомобіль Toyota Land Cruiser 300 2025 модельного року був офіційно представлений. Вперше модель продемонстрували 3…
Багато жителів країни останнім часом стали віддавати перевагу кросоверам на повному приводі. Більшість вважає, що…
Renault Sandero із тріском провалив краш-тест. Випробування проводила незалежна організація LatinNCAP, яка тестує автомобілі, що…
Незважаючи на чутки про те, що Hyundai відкладе прем'єру нового покоління кросовера Palisade, корейський автовиробник…
Leave a Comment