Новини

Китай поступово витісняє світових автовиробників

Китай повільно, але неухильно витісняє зі свого величезного ринку відомих світових автовиробників: у 4 кварталі 2022 року у них було всього 8% китайського ринку електромобілів.

Про це повідомляє Bloomberg.

«Міжнародні традиційні автовиробники спостерігали, як їхня частка на ринку скоротилася з 61% у 2020 році до 41% в останньому кварталі минулого року. У першій половині цього року має відбутися невелике відновлення, оскільки ці виробники розпродають старі запаси, але BloombergNEF очікує, що їхня загальна частка цього року буде значно нижчою за 50%», — пише агентство.

При цьому існує досить велика різниця між традиційними автовиробниками з точки зору того, наскільки добре вони продаються. Продажі Toyota в Китаї досить добре тримаються, але її японські колеги Nissan і Honda за останні кілька років зазнали значного падіння. Преміум-бренди, як правило, мають кращі показники, ніж мас-маркет.

«Поява електромобілів є найважливішим фактором, що змінює автомобільну ієрархію в Китаї. Цикли планування автомобільної продукції є довгими, і багато старих автовиробників недооцінили, наскільки швидко китайський ринок переходить на електромобілі.

В останньому кварталі минулого року міжнародні старі автовиробники займали лише 8% китайського ринку електромобілів, і багато з їхніх пропозицій електромобілів неконкурентоспроможні з місцевими за ціною, діапазоном і характеристиками. Їх частка на китайському ринку електромобілів неухильно знижується, оскільки такі компанії, як BYD і Tesla взяли на себе ініціативу, а місцеві автовиробники запустили цілий шквал електричних моделей», — додає видання.

У січні та лютому продажі японських брендів впали на 39%, а німецьких — на 21%. На противагу цьому, компанія BYD вже продала понад 300 тис автомобілів за цей період, що більше ніж на 70%. Засновник компанії Ван Чуаньфу заявив минулого тижня, що компанія прагне стати найбільш продаваним автовиробником Китаю до кінця року.

Інші фактори також відіграють важливу роль. Підключення до бортової мережі та програмне забезпечення часто є сильнішими у китайських брендів, що є ще одним пунктом диференціації.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Топ-10 автомобілів, що проїжджають понад 400 тисяч кілометрів

Журнал iSeeCars провів масштабне дослідження 174 мільйонів автомобілів і визначив, які машини найнадійніші та здатні…

03.11.2025

ЄС вводить цифрові водійські права та нові стандарти безпеки на дорогах

Європейський парламент ухвалив нові стандарти для водіїв у країнах ЄС, спрямовані на підвищення безпеки та…

03.11.2025

Топ-7 популярних автоаксесуарів, від яких краще відмовитися

У світі автомобільних аксесуарів чимало елементів, які насправді не приносять користі, а іноді навіть шкодять…

03.11.2025

Названо 18 автомобілів, які зникнуть з ринку у 2025 році

Щороку в продаж виходять нові моделі автомобілів, але одночасно з цим деякі йдуть на спокій.…

03.11.2025

Керування автомобілем із причепом: що дозволяє закон і які штрафи загрожують

Багато власників легкових автомобілів стикаються з потребою перевозити вантажі, які не поміщаються в салон, і…

03.11.2025

Hyundai готує власний рамний пікап на базі Kia Tasman

Після того як у лінійці Kia з’явилася нова рамна утилітарна модель у сегменті пікапів, схожий…

03.11.2025