Новини

Китай поступово витісняє світових автовиробників

Share

Китай повільно, але неухильно витісняє зі свого величезного ринку відомих світових автовиробників: у 4 кварталі 2022 року у них було всього 8% китайського ринку електромобілів.

Про це повідомляє Bloomberg.

«Міжнародні традиційні автовиробники спостерігали, як їхня частка на ринку скоротилася з 61% у 2020 році до 41% в останньому кварталі минулого року. У першій половині цього року має відбутися невелике відновлення, оскільки ці виробники розпродають старі запаси, але BloombergNEF очікує, що їхня загальна частка цього року буде значно нижчою за 50%», — пише агентство.

При цьому існує досить велика різниця між традиційними автовиробниками з точки зору того, наскільки добре вони продаються. Продажі Toyota в Китаї досить добре тримаються, але її японські колеги Nissan і Honda за останні кілька років зазнали значного падіння. Преміум-бренди, як правило, мають кращі показники, ніж мас-маркет.

«Поява електромобілів є найважливішим фактором, що змінює автомобільну ієрархію в Китаї. Цикли планування автомобільної продукції є довгими, і багато старих автовиробників недооцінили, наскільки швидко китайський ринок переходить на електромобілі.

В останньому кварталі минулого року міжнародні старі автовиробники займали лише 8% китайського ринку електромобілів, і багато з їхніх пропозицій електромобілів неконкурентоспроможні з місцевими за ціною, діапазоном і характеристиками. Їх частка на китайському ринку електромобілів неухильно знижується, оскільки такі компанії, як BYD і Tesla взяли на себе ініціативу, а місцеві автовиробники запустили цілий шквал електричних моделей», — додає видання.

У січні та лютому продажі японських брендів впали на 39%, а німецьких — на 21%. На противагу цьому, компанія BYD вже продала понад 300 тис автомобілів за цей період, що більше ніж на 70%. Засновник компанії Ван Чуаньфу заявив минулого тижня, що компанія прагне стати найбільш продаваним автовиробником Китаю до кінця року.

Інші фактори також відіграють важливу роль. Підключення до бортової мережі та програмне забезпечення часто є сильнішими у китайських брендів, що є ще одним пунктом диференціації.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Оновлений Jeep Renegade показали на нових рендерах

Концерн Stellantis, який володіє маркою Jeep, готує до випуску нове покоління компактного кросовера Renegade. Ця…

30.06.2025

Техогляд в Україні: як змінюються вимоги з 1 липня

З 1 липня в Україні набирають чинності посилені вимоги до обов'язкового технічного контролю транспортних засобів.…

30.06.2025

Volkswagen поверне звичні кнопки управління в салони своїх нових моделей

Компанія Volkswagen визнала, що перехід від звичних фізичних кнопок до сенсорних панелей виявився не найкращим…

30.06.2025

Яка дистанція на дорозі найкраща під час дощу

Під час дощу водіям потрібно бути дуже обережними, особливо щодо вибору безпечної дистанції до машини…

30.06.2025

Кабмін пропонує суттєво підвищити штрафи для водіїв, які займають пільгові місця

Кабінет Міністрів України запропонував збільшити штраф за одне з порушень Правил дорожнього руху до 5100…

30.06.2025

Jeep Compass 2026 отримав кращу аеродинаміку та три варіанти силових установок

Компанія Jeep представила Compass 2026, який несподівано виявився найбільш аеродинамічним автомобілем марки для європейського ринку.…

30.06.2025