Новини

Автовиробникам у Європі відключать основний маркетинговий канал

Європейська комісія працює над правилами, які забезпечують справедливий доступ до цінних даних про автомобілі для компаній та галузі, але не знає, коли вони будуть готові, заявив представник у понеділок, оскільки галузеві групи стурбовані несумлінною конкуренцією з боку американських та китайських технологічних компаній.

Величезний потенціал ринку підключених автомобілів, який, на думку консалтингової компанії Fortune Business Insights, може зрости до 400 мільярдів євро до 2030 року, викликав боротьбу між автовиробниками та промисловими користувачами за доступ до даних про автомобілі.

Автовиробники розраховують на програмні продукти, засновані на даних, та послуги з передплати, що охоплюють все, від манери водіння до витрати палива та зносу шин, як наступне джерело доходу.

Проте право власності на дані чітко не визначено у законодавстві ЄС, що призводить до суперечки між автовиробниками та тими, хто хоче отримати до них доступ.

«Комісія працює над підготовкою галузевої пропозиції за автомобільними даними. Воно буде спрямоване на те, щоб доповнити пропозицію щодо Закону про дані, опубліковану в лютому 2022 року», – повідомив Reuters представник виконавчої влади ЄС в електронному листі.

ACEA, лобістська група європейських автовиробників, заявила минулого місяця у позиційному документі, що вона «занепокоєна тим, що деякі положення (лютийської пропозиції 2022 року) заходять надто далеко, встановлюючи вимоги, які просто нездійсненні». Він визнав право споживачів володіти даними про свої транспортні засоби та ділитися ними, але заявив, що вимоги щодо пропозиції Закону про дані «створюють юридичну невизначеність щодо того, як будуть оброблятися конфіденційні для бізнесу дані та поширюватися після їх розкриття.

Група європейських дилерів і постачальників послуг CECRA заявила минулого місяця, що законопроекту про дані в його редакції “недостатньо для створення ефективної конкуренції в автомобільних та транспортних послугах, заснованих на даних”. Пропозиція дає користувачам транспортних засобів право вимагати доступ до таких даних та ділитися ними з третіми сторонами, такими як ремонтні майстерні, наголошується в документі з викладом позиції CECRA, але додається, що автовиробники мають доступ до функцій та ресурсів транспортного засобу, яких немає у незалежних постачальників послуг.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Dacia представила новий бюджетний електромобіль Hipster (ФОТО)

Після успіху моделі Spring компанія Dacia представила компактний електромобіль Hipster. Як заявив шеф-дизайнер бренду Девід…

03.11.2025

Експерт назвав речі, які обов’язково мають бути в авто взимку

Автомобільний експерт назвав речі, які обов'язково мають бути в авто взимку, аби уникнути неприємних ситуацій…

03.11.2025

Volkswagen попереджає про зрив виробництва через нову кризу мікрочипів

Ті, хто уважно стежать за подіями в автомобільній галузі, знають - світ знову опинився на…

03.11.2025

Топ-11 автомобілів, які залишаються актуальними десятиліттями

Деякі автомобілі зуміли пройти крізь десятиліття, залишаючись символами свого часу й не втрачаючи популярності серед…

03.11.2025

Toyota показала перший тизер Hilux дев’ятого покоління

Toyota опублікувала тизер дев'ятого покоління Hilux і підтвердила дату його світової прем'єри — 10 листопада…

03.11.2025

Продажі нових авто в Україні зросли на 33%: лідирує китайський BYD

Український ринок нових автомобілів показав найкращі результати за останній рік. У жовтні українці придбали 7,8…

03.11.2025