Новини

Автовиробникам у Європі відключать основний маркетинговий канал

Share

Європейська комісія працює над правилами, які забезпечують справедливий доступ до цінних даних про автомобілі для компаній та галузі, але не знає, коли вони будуть готові, заявив представник у понеділок, оскільки галузеві групи стурбовані несумлінною конкуренцією з боку американських та китайських технологічних компаній.

Величезний потенціал ринку підключених автомобілів, який, на думку консалтингової компанії Fortune Business Insights, може зрости до 400 мільярдів євро до 2030 року, викликав боротьбу між автовиробниками та промисловими користувачами за доступ до даних про автомобілі.

Автовиробники розраховують на програмні продукти, засновані на даних, та послуги з передплати, що охоплюють все, від манери водіння до витрати палива та зносу шин, як наступне джерело доходу.

Проте право власності на дані чітко не визначено у законодавстві ЄС, що призводить до суперечки між автовиробниками та тими, хто хоче отримати до них доступ.

«Комісія працює над підготовкою галузевої пропозиції за автомобільними даними. Воно буде спрямоване на те, щоб доповнити пропозицію щодо Закону про дані, опубліковану в лютому 2022 року», – повідомив Reuters представник виконавчої влади ЄС в електронному листі.

ACEA, лобістська група європейських автовиробників, заявила минулого місяця у позиційному документі, що вона «занепокоєна тим, що деякі положення (лютийської пропозиції 2022 року) заходять надто далеко, встановлюючи вимоги, які просто нездійсненні». Він визнав право споживачів володіти даними про свої транспортні засоби та ділитися ними, але заявив, що вимоги щодо пропозиції Закону про дані «створюють юридичну невизначеність щодо того, як будуть оброблятися конфіденційні для бізнесу дані та поширюватися після їх розкриття.

Група європейських дилерів і постачальників послуг CECRA заявила минулого місяця, що законопроекту про дані в його редакції “недостатньо для створення ефективної конкуренції в автомобільних та транспортних послугах, заснованих на даних”. Пропозиція дає користувачам транспортних засобів право вимагати доступ до таких даних та ділитися ними з третіми сторонами, такими як ремонтні майстерні, наголошується в документі з викладом позиції CECRA, але додається, що автовиробники мають доступ до функцій та ресурсів транспортного засобу, яких немає у незалежних постачальників послуг.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Експерти склали рейтинг найменш надійних позашляховиків 2025 року

Експерти Consumer Reports оприлюднили рейтинг найменш надійних SUV 2025 року, результати якого змушують серйозно задуматися…

30.06.2025

Водіям пояснили, як вони пошкоджують двигун, перевіряючи масло на щупі

Багато автолюбителів звикли самостійно контролювати рівень технічних рідин у своєму авто та доливати їх за…

30.06.2025

Як уникнути незаконного штрафу за несправні гальмівні сигнали

Досить часто українські водії стикаються з незаконними штрафами, які виписуються через необізнаність автовласників щодо своїх…

30.06.2025

Новий Dacia Duster стане електричним, але збереже легендарний повний привід

Dacia офіційно підтвердила плани випустити електричну версію свого популярного кросовера Duster, зберігаючи його відому позашляхову…

30.06.2025

Штраф за непристебнутий ремінь: що треба знати кожному водієві

Статистика свідчить, що менше половини українських водіїв користуються ременями безпеки під час поїздок, тим самим…

30.06.2025

Автоюрист назвав типові помилки водіїв при спілкуванні з поліцією

У багатьох українських водіїв сформувався стійкий рефлекс: якщо поліція зупинила - потрібно виходити з авто,…

30.06.2025