Новини

Автовиробникам у Європі відключать основний маркетинговий канал

Share

Європейська комісія працює над правилами, які забезпечують справедливий доступ до цінних даних про автомобілі для компаній та галузі, але не знає, коли вони будуть готові, заявив представник у понеділок, оскільки галузеві групи стурбовані несумлінною конкуренцією з боку американських та китайських технологічних компаній.

Величезний потенціал ринку підключених автомобілів, який, на думку консалтингової компанії Fortune Business Insights, може зрости до 400 мільярдів євро до 2030 року, викликав боротьбу між автовиробниками та промисловими користувачами за доступ до даних про автомобілі.

Автовиробники розраховують на програмні продукти, засновані на даних, та послуги з передплати, що охоплюють все, від манери водіння до витрати палива та зносу шин, як наступне джерело доходу.

Проте право власності на дані чітко не визначено у законодавстві ЄС, що призводить до суперечки між автовиробниками та тими, хто хоче отримати до них доступ.

«Комісія працює над підготовкою галузевої пропозиції за автомобільними даними. Воно буде спрямоване на те, щоб доповнити пропозицію щодо Закону про дані, опубліковану в лютому 2022 року», – повідомив Reuters представник виконавчої влади ЄС в електронному листі.

ACEA, лобістська група європейських автовиробників, заявила минулого місяця у позиційному документі, що вона «занепокоєна тим, що деякі положення (лютийської пропозиції 2022 року) заходять надто далеко, встановлюючи вимоги, які просто нездійсненні». Він визнав право споживачів володіти даними про свої транспортні засоби та ділитися ними, але заявив, що вимоги щодо пропозиції Закону про дані «створюють юридичну невизначеність щодо того, як будуть оброблятися конфіденційні для бізнесу дані та поширюватися після їх розкриття.

Група європейських дилерів і постачальників послуг CECRA заявила минулого місяця, що законопроекту про дані в його редакції “недостатньо для створення ефективної конкуренції в автомобільних та транспортних послугах, заснованих на даних”. Пропозиція дає користувачам транспортних засобів право вимагати доступ до таких даних та ділитися ними з третіми сторонами, такими як ремонтні майстерні, наголошується в документі з викладом позиції CECRA, але додається, що автовиробники мають доступ до функцій та ресурсів транспортного засобу, яких немає у незалежних постачальників послуг.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Новий Hyundai Palisade отримає версію для Off-road (ФОТО)

Новий Hyundai Palisade ще не встиг вийти в продаж, як вже розпочалась робота над позашляховою…

18.02.2025

Представлений найпотужніший Rolls-Royce в історії

Rolls-Royce представив нову "заряджену" версію свого першого електричного купе – Black Badge Spectre. Ця модель…

18.02.2025

Названо основні мінуси американського кросовера Ford Bronco Sport

Майже новий кросовер Ford Bronco Sport з 1,5-літровим турбодвигуном (181 к.с.) і 8-ступінчастою автоматичною трансмісією…

18.02.2025

Основні помилки водіїв, які скорочують термін служби гальмівних колодок

Як відомо, гальмівна система автомобіля є одним із найважливіших елементів, оскільки вона безпосередньо впливає на…

18.02.2025

Оновлений Nissan Qashqai 2025 дебютував у Австралії

Nissan офіційно презентував оновлений Qashqai 2025 в Австралії, представивши свіжий дизайн, покращені технології та розширені…

18.02.2025

Volkswagen вирішив оснастити позашляховики Scout бензиновими моторами

Volkswagen переглянув свою стратегію розвитку електричних позашляховиків під суббрендом Scout. Спочатку планувалося, що всі нові…

18.02.2025