Новини

Автовиробникам у Європі відключать основний маркетинговий канал

Share

Європейська комісія працює над правилами, які забезпечують справедливий доступ до цінних даних про автомобілі для компаній та галузі, але не знає, коли вони будуть готові, заявив представник у понеділок, оскільки галузеві групи стурбовані несумлінною конкуренцією з боку американських та китайських технологічних компаній.

Величезний потенціал ринку підключених автомобілів, який, на думку консалтингової компанії Fortune Business Insights, може зрости до 400 мільярдів євро до 2030 року, викликав боротьбу між автовиробниками та промисловими користувачами за доступ до даних про автомобілі.

Автовиробники розраховують на програмні продукти, засновані на даних, та послуги з передплати, що охоплюють все, від манери водіння до витрати палива та зносу шин, як наступне джерело доходу.

Проте право власності на дані чітко не визначено у законодавстві ЄС, що призводить до суперечки між автовиробниками та тими, хто хоче отримати до них доступ.

«Комісія працює над підготовкою галузевої пропозиції за автомобільними даними. Воно буде спрямоване на те, щоб доповнити пропозицію щодо Закону про дані, опубліковану в лютому 2022 року», – повідомив Reuters представник виконавчої влади ЄС в електронному листі.

ACEA, лобістська група європейських автовиробників, заявила минулого місяця у позиційному документі, що вона «занепокоєна тим, що деякі положення (лютийської пропозиції 2022 року) заходять надто далеко, встановлюючи вимоги, які просто нездійсненні». Він визнав право споживачів володіти даними про свої транспортні засоби та ділитися ними, але заявив, що вимоги щодо пропозиції Закону про дані «створюють юридичну невизначеність щодо того, як будуть оброблятися конфіденційні для бізнесу дані та поширюватися після їх розкриття.

Група європейських дилерів і постачальників послуг CECRA заявила минулого місяця, що законопроекту про дані в його редакції “недостатньо для створення ефективної конкуренції в автомобільних та транспортних послугах, заснованих на даних”. Пропозиція дає користувачам транспортних засобів право вимагати доступ до таких даних та ділитися ними з третіми сторонами, такими як ремонтні майстерні, наголошується в документі з викладом позиції CECRA, але додається, що автовиробники мають доступ до функцій та ресурсів транспортного засобу, яких немає у незалежних постачальників послуг.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Нова автомобільна марка з’явиться на українському ринку

Електромобілі бренду Leapmotor можуть з'явитися на українському ринку. Відомо, що перемовини між центральним офісом Stellantis…

21.03.2025

Новий Audi SQ9 вперше сфотографували під час тестів

Audi готується до виходу на ринок повнорозмірних SUV з моделлю SQ9 – найбільшим позашляховиком в…

21.03.2025

Чому досвідчені водії вибирають білі автомобілі: роз’яснення від експертів

Багато водіїв вважають білий колір ознакою поганого смаку, вважаючи його надто звичайним. Однак досвідчені автолюбителі…

21.03.2025

Експерти поділилися секретами економної їзди на АКПП

Раніше автоматичні коробки передач призводили до підвищеної витрати палива в порівнянні з механічними, і водіям…

21.03.2025

Названо авто, які найчастіше привозять в Україну

Українці продовжують активно імпортувати нові автомобілі з-за кордону. У лютому 4,2 тисячі легковиків віком до…

21.03.2025

Експерт пояснив, що в жодному разі не можна робити з авто навесні

Експерти наголошують, що одна з найбільш поширених помилок автовласників — це самостійне миття двигуна. Без…

21.03.2025