Новини

Автовиробникам у Європі відключать основний маркетинговий канал

Share

Європейська комісія працює над правилами, які забезпечують справедливий доступ до цінних даних про автомобілі для компаній та галузі, але не знає, коли вони будуть готові, заявив представник у понеділок, оскільки галузеві групи стурбовані несумлінною конкуренцією з боку американських та китайських технологічних компаній.

Величезний потенціал ринку підключених автомобілів, який, на думку консалтингової компанії Fortune Business Insights, може зрости до 400 мільярдів євро до 2030 року, викликав боротьбу між автовиробниками та промисловими користувачами за доступ до даних про автомобілі.

Автовиробники розраховують на програмні продукти, засновані на даних, та послуги з передплати, що охоплюють все, від манери водіння до витрати палива та зносу шин, як наступне джерело доходу.

Проте право власності на дані чітко не визначено у законодавстві ЄС, що призводить до суперечки між автовиробниками та тими, хто хоче отримати до них доступ.

«Комісія працює над підготовкою галузевої пропозиції за автомобільними даними. Воно буде спрямоване на те, щоб доповнити пропозицію щодо Закону про дані, опубліковану в лютому 2022 року», – повідомив Reuters представник виконавчої влади ЄС в електронному листі.

ACEA, лобістська група європейських автовиробників, заявила минулого місяця у позиційному документі, що вона «занепокоєна тим, що деякі положення (лютийської пропозиції 2022 року) заходять надто далеко, встановлюючи вимоги, які просто нездійсненні». Він визнав право споживачів володіти даними про свої транспортні засоби та ділитися ними, але заявив, що вимоги щодо пропозиції Закону про дані «створюють юридичну невизначеність щодо того, як будуть оброблятися конфіденційні для бізнесу дані та поширюватися після їх розкриття.

Група європейських дилерів і постачальників послуг CECRA заявила минулого місяця, що законопроекту про дані в його редакції “недостатньо для створення ефективної конкуренції в автомобільних та транспортних послугах, заснованих на даних”. Пропозиція дає користувачам транспортних засобів право вимагати доступ до таких даних та ділитися ними з третіми сторонами, такими як ремонтні майстерні, наголошується в документі з викладом позиції CECRA, але додається, що автовиробники мають доступ до функцій та ресурсів транспортного засобу, яких немає у незалежних постачальників послуг.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Українцям назвали три системи, які слід перевірити в авто перед морозом

Перед початком зими у машині потрібно перевірити стан АКБ, а також коректність роботи термостату та…

08.11.2024

Volkswagen представив унікальну систему безпеки для водіїв

Сучасні технології допомагають автомобілям стати безпечнішими, і Volkswagen робить значний крок уперед у цій галузі.…

08.11.2024

Названо 5 найпопулярніших електромобілів жовтня

У жовтні в Україні зареєстрували 4277 нових електромобілів на акумуляторних батареях (BEV), що на 5%…

08.11.2024

Nissan готує новий електрокар, розроблений на основі концепту Leaf Nismo RC

Японський автовиробник Nissan збирається вивести на ринок новий продукт для електричного сегменту спортивних автомобілів, збудований…

08.11.2024

Три прості способи швидко позбутися льоду на лобовому склі

Наш експерт розповів, як боротися з зледенілим склом тим водіям, у яких електрообігрів або «передпусковий»…

08.11.2024

Dacia готується скласти конкуренцію Volkswagen Golf новим доступним хетчбеком

Слідом за новим кросовером Bigster румунський бренд Dacia має намір представити ще один важливий для…

08.11.2024