Новини

У Volkswagen назвали термін служби автомобілів

Volkswagen визначив термін служби автомобіля як максимум 15 років , що, ймовірно, піддасться критиці з боку користувачів та автомобільної спільноти. Автомобіль повинен прослужити набагато довше, особливо, якщо забезпечити належне технічне обслуговування.

Однак 15-річний термін служби дає Volkswagen більший контроль над тим, як обслуговуються його автомобілі. Деталі надаються постачальниками і ці постачальники повинні оновлювати свої виробничі лінії, щоб обслуговувати широкий спектр автомобілів. Зрештою, старі моделі поступаються місцем новішим версіям — зазвичай це диктується попитом, але в деяких випадках самі автовиробники вимагають від постачальників модернізації виробничих ліній, особливо при запуску автомобілів нового покоління.

Крім заплутаних правил, відмова від підтримки старих автомобілів також обумовлена ​​технологією, яку використовують постачальники. Напівпровідники, наприклад, розвиваються швидкими темпами, і виробництво сьогоднішніх розробок у 2043 році буде дуже дорогим. Архітектура мікросхем швидко розвивається, як і матеріали.

Volkswagen , що підтримує автомобілі на базі Android протягом 15 років, не означає, що ці автомобілі перестануть працювати, коли не буде випущено подальших оновлень. Як і у випадку з комп’ютером з  Windows , після закінчення підтримки ці машини продовжать працювати належним чином. Єдина відмінність полягає в тому, що нових виправлень не буде, тому помилки та вразливості у програмному забезпеченні залишаться.

Зрештою це може стати проблемою безпеки для всієї галузі. Аналогічна тенденція спостерігається і в світі програмного забезпечення, де такі компанії, як Microsoft, важко переконують користувачів перейти на нові версії. Windows 7, операційна система, випущена в 2009 році і виведена з експлуатації в 2020 році, як і раніше, залишається популярною. Причина в тому, що перехід на Windows 11, нову операційну систему Microsoft, потребує оновлення обладнання, а оновлення обладнання коштує дорого.

Аналогічна проблема може виникнути і в автомобільній промисловості, оскільки отримання підтримки програмного забезпечення зводиться до купівлі нового автомобіля. Однак порівняно з комп’ютерами автомобілі набагато дорожчі, і покупці, швидше за все, чинитимуть опір цій тенденції набагато довше.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Volkswagen

Останні записи

В Україні виник дефіцит зелених номерів для електромобілів

В Україні загострилася проблема з реєстрацією електромобілів через нестачу зелених державних номерних знаків у сервісних…

14.12.2025

Як уникнути ДТП взимку: основні помилки водіїв

Взимку кількість ДТП різко зростає через ожеледицю та слизькі дороги. Автомобіль гірше слухається керма, збільшується…

14.12.2025

Porsche відмовляється від повної електрифікації Boxster і Cayman 718

Porsche змінила плани щодо наступного покоління Boxster і Cayman 718. Спочатку компанія планувала зробити їх…

14.12.2025

Volkswagen показав концепт доступного електромобіля ID.EVERY1

Німці показали концепт свого найдешевшого електромобіля - Volkswagen ID.EVERY1, який стане основою серійного ID.1. Машину…

14.12.2025

ЄС змінює правила виробництва авто: нові машини можуть подорожчати

Євросоюз ухвалив нові правила, які вплинуть на вартість виробництва автомобілів і призведуть до подорожчання нових…

14.12.2025

Новий BMW X7 помічений на випробуваннях: що відомо про майбутній флагман

BMW продовжує випробування нового покоління X7. Помічений прототип має спортивний вигляд, що вказує на флагманську…

14.12.2025