Новини

Які авто в Україні обов’язково мають пройти техогляд: інакше – великий штраф

Share

Незважаючи на те, що обов’язковий техогляд для всіх автомобілів не запроваджено, є категорії автомобілів, які мають проходити його в обов’язковому порядку. Це вантажівки, автобуси та автомобілі, які використовуються для комерційного перевезення пасажирів. повідомляє “Апостроф”.

Що потрібно знати про технічний огляд у 2023 році

Які транспортні засоби мають проходити техогляд:

– легкові авто таксі та машини, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів у комерційних цілях (віком понад два роки);
– вантажні авто вантажопідйомністю до 3,5 тонни та причепи до них (віком понад два роки);
– вантажні авто вантажопідйомністю понад 3,5 тонни та причепи до них (незалежно від віку);
— причепи до легкових автомобілів, що належать фізичним особам-підприємцям та юридичним особам та використовуються в комерційних цілях.

Для проходження техогляду необхідно мати такі документи:

– свідоцтво про державну реєстрацію авто;
– Документ, що засвідчує особу власника (для фізосіб);
– копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (для компаній);
– довіреність від власника, якщо його інтереси представляє інша особа;
– Документ про перевірку газових балонів (за наявності ГБО);
– Дозвіл на спеціальні світлові та звукові прилади (за їх наявності).

Вартість технічного огляду

Ціна залежить від типу транспорту та їхньої маси:

– Від 1120 грн – для легкового автомобіля;
— від 1344 грн. – для автобуса масою понад 5 тонн;
— від 1440 грн. – для вантажної машини масою понад 12 тонн;
– 1120 грн. – 1322 грн. – для причепів.

Тариф на технічний огляд решти комерційного транспорту лежить у межах зазначеного діапазону.

Для транспортних засобів із ГБО вартість буде більшою.

Штрафи за ігнорування технічного огляду

В Україні за керування транспортним засобом без техогляду передбачається штраф 17 000 гривень, але це правило не стосується деяких категорій транспорту. Не каратимуть автомобілі, які не виїжджають на дороги загального користування і якщо вони використовуються виключно на території підприємств. Це можуть бути машини для заводів, автобаз, кар’єрів тощо.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Lexus оголосив про повний перехід на електромобілі до 2035 року

До 2035 року Lexus планує збільшити світові продажі електромобілів BEV на 100%, що свідчить про…

17.06.2025

Skoda Epiq вперше вийшов на дорожні випробування: перші фото

Чеська компанія розпочала дорожні випробування нового електричного кросовера Skoda Epiq 2026 року. Це буде один…

17.06.2025

Офіційно представлено новий кросовер Nissan Leaf 2026 року (ФОТО)

Після низки анонсів і "шпигунських" фотографій японська компанія представила новий електричний кросовер Nissan Leaf 2026…

17.06.2025

Honda готує можливого наступника Honda e

На Фестиваль швидкості в британському Гудвуді, який відбудеться в липні, Honda привезе концепт під назвою…

17.06.2025

Експерти назвали недоліки хетчбека Mazda 3

Mazda 3 першого покоління, попри вік, залишається популярною на українському ринку. Водночас у цієї моделі…

17.06.2025

Спека в машині: як знизити температуру в салоні й уберегти техніку

З настанням літа багато українських автомобілістів стикаються з проблемою спеки: салон авто, залишеного під прямими…

17.06.2025