Новини

Які авто в Україні обов’язково мають пройти техогляд: інакше – великий штраф

Незважаючи на те, що обов’язковий техогляд для всіх автомобілів не запроваджено, є категорії автомобілів, які мають проходити його в обов’язковому порядку. Це вантажівки, автобуси та автомобілі, які використовуються для комерційного перевезення пасажирів. повідомляє “Апостроф”.

Що потрібно знати про технічний огляд у 2023 році

Які транспортні засоби мають проходити техогляд:

– легкові авто таксі та машини, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів у комерційних цілях (віком понад два роки);
– вантажні авто вантажопідйомністю до 3,5 тонни та причепи до них (віком понад два роки);
– вантажні авто вантажопідйомністю понад 3,5 тонни та причепи до них (незалежно від віку);
— причепи до легкових автомобілів, що належать фізичним особам-підприємцям та юридичним особам та використовуються в комерційних цілях.

Для проходження техогляду необхідно мати такі документи:

– свідоцтво про державну реєстрацію авто;
– Документ, що засвідчує особу власника (для фізосіб);
– копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (для компаній);
– довіреність від власника, якщо його інтереси представляє інша особа;
– Документ про перевірку газових балонів (за наявності ГБО);
– Дозвіл на спеціальні світлові та звукові прилади (за їх наявності).

Вартість технічного огляду

Ціна залежить від типу транспорту та їхньої маси:

– Від 1120 грн – для легкового автомобіля;
— від 1344 грн. – для автобуса масою понад 5 тонн;
— від 1440 грн. – для вантажної машини масою понад 12 тонн;
– 1120 грн. – 1322 грн. – для причепів.

Тариф на технічний огляд решти комерційного транспорту лежить у межах зазначеного діапазону.

Для транспортних засобів із ГБО вартість буде більшою.

Штрафи за ігнорування технічного огляду

В Україні за керування транспортним засобом без техогляду передбачається штраф 17 000 гривень, але це правило не стосується деяких категорій транспорту. Не каратимуть автомобілі, які не виїжджають на дороги загального користування і якщо вони використовуються виключно на території підприємств. Це можуть бути машини для заводів, автобаз, кар’єрів тощо.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Дослідження визначило найбрудніший вид транспорту у світі

Незважаючи на численні суперечки щодо екологічності електромобілів у порівнянні з машинами з ДВЗ, нове дослідження…

26.08.2025

Чому не можна змішувати моторні оливи: поради експерта

Експерт наголошує, що змішування різних моторних олив категорично не рекомендується. Поєднання олив з різною основою…

26.08.2025

Audi робить ставку на AI та електрифікацію на новому китайському заводі

Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…

26.08.2025

Як зрозуміти, що час міняти масло в АКПП: 5 ознак

Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…

26.08.2025

Honda Accord 2026 оновився: нові системи безпеки та свіжий дизайн

Коли заходить мова про японські седани D-класу, то перше, що спадає багатьом на думку, це…

26.08.2025

Оновлений Peugeot 308 отримав новий дизайн і розширену лінійку силових агрегатів

Французький автоконцерн представив рестайлінговий Peugeot 308 2026 року з оновленим дизайном передньої частини та широким…

26.08.2025