Новини

Які авто в Україні обов’язково мають пройти техогляд: інакше – великий штраф

Незважаючи на те, що обов’язковий техогляд для всіх автомобілів не запроваджено, є категорії автомобілів, які мають проходити його в обов’язковому порядку. Це вантажівки, автобуси та автомобілі, які використовуються для комерційного перевезення пасажирів. повідомляє “Апостроф”.

Що потрібно знати про технічний огляд у 2023 році

Які транспортні засоби мають проходити техогляд:

– легкові авто таксі та машини, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів у комерційних цілях (віком понад два роки);
– вантажні авто вантажопідйомністю до 3,5 тонни та причепи до них (віком понад два роки);
– вантажні авто вантажопідйомністю понад 3,5 тонни та причепи до них (незалежно від віку);
— причепи до легкових автомобілів, що належать фізичним особам-підприємцям та юридичним особам та використовуються в комерційних цілях.

Для проходження техогляду необхідно мати такі документи:

– свідоцтво про державну реєстрацію авто;
– Документ, що засвідчує особу власника (для фізосіб);
– копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (для компаній);
– довіреність від власника, якщо його інтереси представляє інша особа;
– Документ про перевірку газових балонів (за наявності ГБО);
– Дозвіл на спеціальні світлові та звукові прилади (за їх наявності).

Вартість технічного огляду

Ціна залежить від типу транспорту та їхньої маси:

– Від 1120 грн – для легкового автомобіля;
— від 1344 грн. – для автобуса масою понад 5 тонн;
— від 1440 грн. – для вантажної машини масою понад 12 тонн;
– 1120 грн. – 1322 грн. – для причепів.

Тариф на технічний огляд решти комерційного транспорту лежить у межах зазначеного діапазону.

Для транспортних засобів із ГБО вартість буде більшою.

Штрафи за ігнорування технічного огляду

В Україні за керування транспортним засобом без техогляду передбачається штраф 17 000 гривень, але це правило не стосується деяких категорій транспорту. Не каратимуть автомобілі, які не виїжджають на дороги загального користування і якщо вони використовуються виключно на території підприємств. Це можуть бути машини для заводів, автобаз, кар’єрів тощо.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Дизельні автомобілі в Європі на межі завершення ери

За даними GlobalData, частка дизельних автомобілів на ринку Західної Європи вперше опустилася нижче психологічної позначки…

25.10.2025

Audi готує новий електричний хетчбек, який замінить A1 та Q2

Компанія Audi розпочала тести нової моделі початкового рівня, яка покликана замінити A1 і Q2 -…

25.10.2025

Чи подорожчає пальне після санкцій Трампа

Після рішення Дональда Трампа запровадити нові санкції проти російської нафтової галузі на українському паливному ринку…

25.10.2025

BMW і Mercedes-Benz створюють альянс для розвитку гібридів

Європейський ринок електромобілів переживає непрості часи: темпи впровадження нових електричних моделей сповільнилися, а автовиробники знову…

25.10.2025

Які культові моделі зникнуть із конвеєрів у найближчі роки

Автовиробники переживають масштабні зміни: електромобілі та кросовери швидко захоплюють ринок, а суворі екологічні стандарти та…

25.10.2025

Експерти назвали, головні правила керування авто на слизькій дорозі

Найголовніше правило зимового водіння - не переоцінювати власні сили та можливості на дорозі. Основна проблема…

25.10.2025