Новини

Які авто в Україні обов’язково мають пройти техогляд: інакше – великий штраф

Share

Незважаючи на те, що обов’язковий техогляд для всіх автомобілів не запроваджено, є категорії автомобілів, які мають проходити його в обов’язковому порядку. Це вантажівки, автобуси та автомобілі, які використовуються для комерційного перевезення пасажирів. повідомляє “Апостроф”.

Що потрібно знати про технічний огляд у 2023 році

Які транспортні засоби мають проходити техогляд:

– легкові авто таксі та машини, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів у комерційних цілях (віком понад два роки);
– вантажні авто вантажопідйомністю до 3,5 тонни та причепи до них (віком понад два роки);
– вантажні авто вантажопідйомністю понад 3,5 тонни та причепи до них (незалежно від віку);
— причепи до легкових автомобілів, що належать фізичним особам-підприємцям та юридичним особам та використовуються в комерційних цілях.

Для проходження техогляду необхідно мати такі документи:

– свідоцтво про державну реєстрацію авто;
– Документ, що засвідчує особу власника (для фізосіб);
– копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (для компаній);
– довіреність від власника, якщо його інтереси представляє інша особа;
– Документ про перевірку газових балонів (за наявності ГБО);
– Дозвіл на спеціальні світлові та звукові прилади (за їх наявності).

Вартість технічного огляду

Ціна залежить від типу транспорту та їхньої маси:

– Від 1120 грн – для легкового автомобіля;
— від 1344 грн. – для автобуса масою понад 5 тонн;
— від 1440 грн. – для вантажної машини масою понад 12 тонн;
– 1120 грн. – 1322 грн. – для причепів.

Тариф на технічний огляд решти комерційного транспорту лежить у межах зазначеного діапазону.

Для транспортних засобів із ГБО вартість буде більшою.

Штрафи за ігнорування технічного огляду

В Україні за керування транспортним засобом без техогляду передбачається штраф 17 000 гривень, але це правило не стосується деяких категорій транспорту. Не каратимуть автомобілі, які не виїжджають на дороги загального користування і якщо вони використовуються виключно на території підприємств. Це можуть бути машини для заводів, автобаз, кар’єрів тощо.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Електричний пікап Toyota таки стане серійним

Японський електричний пікап Toyota Hilux EV таки стане серійною моделлю. Представлений наприкінці 2022 року електричний…

18.05.2024

Четверте покоління Volkswagen Scirocco показали на перших зображеннях

Компанія Volkswagen припинила виробництво моделі Scirocco у 2017 році, так і не запланувавши для нього…

18.05.2024

Складено список середньорозмірних кросоверів із найнижчою витратою палива

Заправка автомобіля – одна з головних статей витрат під час експлуатації машини, оснащеної ДВЗ. Сьогодні…

18.05.2024

Skoda вивела на тести новий компактний електрокросовер Elroq

Наприкінці цього року Skoda має намір представити компактний електричний кросовер під назвою Elroq. Його прототипи…

18.05.2024

Нове покоління Hyundai Palisade всередині буде майже як Range Rover

Минулий рік ознаменувався для Hyundai прем'єрою його великого кросовера Santa Fe, який отримав більш строгий…

18.05.2024

Представлений CyberTrailer із сонячними панелями для пікапа Tesla Cybertruck

Living Vehicle представила новий CyberTrailer – розкішний причіп із сонячними панелями, створений для власників Tesla…

18.05.2024