Новини

Які авто в Україні обов’язково мають пройти техогляд: інакше – великий штраф

Share

Незважаючи на те, що обов’язковий техогляд для всіх автомобілів не запроваджено, є категорії автомобілів, які мають проходити його в обов’язковому порядку. Це вантажівки, автобуси та автомобілі, які використовуються для комерційного перевезення пасажирів. повідомляє “Апостроф”.

Що потрібно знати про технічний огляд у 2023 році

Які транспортні засоби мають проходити техогляд:

– легкові авто таксі та машини, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів у комерційних цілях (віком понад два роки);
– вантажні авто вантажопідйомністю до 3,5 тонни та причепи до них (віком понад два роки);
– вантажні авто вантажопідйомністю понад 3,5 тонни та причепи до них (незалежно від віку);
— причепи до легкових автомобілів, що належать фізичним особам-підприємцям та юридичним особам та використовуються в комерційних цілях.

Для проходження техогляду необхідно мати такі документи:

– свідоцтво про державну реєстрацію авто;
– Документ, що засвідчує особу власника (для фізосіб);
– копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (для компаній);
– довіреність від власника, якщо його інтереси представляє інша особа;
– Документ про перевірку газових балонів (за наявності ГБО);
– Дозвіл на спеціальні світлові та звукові прилади (за їх наявності).

Вартість технічного огляду

Ціна залежить від типу транспорту та їхньої маси:

– Від 1120 грн – для легкового автомобіля;
— від 1344 грн. – для автобуса масою понад 5 тонн;
— від 1440 грн. – для вантажної машини масою понад 12 тонн;
– 1120 грн. – 1322 грн. – для причепів.

Тариф на технічний огляд решти комерційного транспорту лежить у межах зазначеного діапазону.

Для транспортних засобів із ГБО вартість буде більшою.

Штрафи за ігнорування технічного огляду

В Україні за керування транспортним засобом без техогляду передбачається штраф 17 000 гривень, але це правило не стосується деяких категорій транспорту. Не каратимуть автомобілі, які не виїжджають на дороги загального користування і якщо вони використовуються виключно на території підприємств. Це можуть бути машини для заводів, автобаз, кар’єрів тощо.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Як зберегти зимові шини в хорошому стані на довше

Щоб зимові шини прослужили якнайдовше, головне — це використовувати їх лише в сезон. Не варто…

23.11.2024

Mercedes-Benz CLA став лідером за відстанню, подоланою за добу

Прототип майбутнього Mercedes-Benz CLA встановив світовий рекорд за найдовшим 24-годинним пробігом на електромобілі. Завданням пілота було проїхати…

23.11.2024

BMW може занизити потужність нового M5

Баварський автовиробник BMW вже не вперше потрапляє на те, що занижує реальну потужність своїх автомобілів.…

23.11.2024

Перший електромобіль Ferrari може стати кросовером

Ferrari вже давно експериментує з електрифікацією своїх автомобілів, але досі не представила жодного чистого електрокара.…

23.11.2024

В Україні доповнили перелік причин для позбавлення водійських прав

Не так давно в Верховній Раді з'явився законопроєкт, який має на меті зробити покарання за…

22.11.2024

Чому водіям в тумані слід вимикати дальнє світло та відкривати вікна

Коли потрапляєш у туман, просто нічого не видно. Відчуття таке, ніби ти їдеш у молоці,…

22.11.2024