Страховка на автомобілі з електродвигунами виявилася значно дорожчою, ніж на автомобілі зі звичайними ДВЗ. Причиною для такого явища є дорога ціна на обслуговування, а також відсутність доступу до даних про батареї для третіх осіб, що унеможливлює повномасштабний ремонт джерела енергії електрокара.
Так, електромобілі навіть із невеликими проблемами практично одразу списують через високу вартість обслуговування. Так, за даними компанії Policygenius, за страховку електрокара за місяць доводиться платити 206 доларів, що на 27% більше, ніж для авто з ДВС. Відсутність доступу до інформації про батареї третім особам призводить до того, що деякі компанії взагалі відмовляються ремонтувати електрокари з незначними пошкодженнями.
Наприклад, компанія Allianz через відсутність доступу до діагностичної інформації щодо батарей, змушена списувати електромобілі, у яких джерело живлення має навіть незначні пошкодження. У разі повної заміни акумуляторної батареї вартість ремонту може становити близько 50% від вартості авто.
На думку експертів ринку, проблема із вартістю обслуговування електрокарів може призвести до подальшого зростання страхових внесків. Єдиний можливий вихід із цієї ситуації — збірні батареї, які можна буде змінювати секційно або надання доступу до діагностичної інформації третім особам.
Citroen готується до випуску повністю оновленого C5 Aircross у наступному році, а поки що виробник…
Американське видання Top Speed склало рейтинг найнадійніших і найякісніших нових автомобілів японських брендів, ґрунтуючись на…
Експерт пояснив, чому заправка автомобіля до повного заповнення бака може бути небажаною. Такий підхід виправданий…
Багато водіїв, переходячи з механіки на автомат, продовжують використовувати звичні методи керування. Експерти виділили 7…
Інженери Toyota продовжують роботу над новим поколінням моделі GR Supra. Автомобіль повинен з'явитися у продажу…
Наприкінці кожного року американський журнал «Consumer Reports» розкриває десятку автовиробників, які роблять найнадійніші автомобілі. У…
Leave a Comment