Страховка на автомобілі з електродвигунами виявилася значно дорожчою, ніж на автомобілі зі звичайними ДВЗ. Причиною для такого явища є дорога ціна на обслуговування, а також відсутність доступу до даних про батареї для третіх осіб, що унеможливлює повномасштабний ремонт джерела енергії електрокара.
Так, електромобілі навіть із невеликими проблемами практично одразу списують через високу вартість обслуговування. Так, за даними компанії Policygenius, за страховку електрокара за місяць доводиться платити 206 доларів, що на 27% більше, ніж для авто з ДВС. Відсутність доступу до інформації про батареї третім особам призводить до того, що деякі компанії взагалі відмовляються ремонтувати електрокари з незначними пошкодженнями.
Наприклад, компанія Allianz через відсутність доступу до діагностичної інформації щодо батарей, змушена списувати електромобілі, у яких джерело живлення має навіть незначні пошкодження. У разі повної заміни акумуляторної батареї вартість ремонту може становити близько 50% від вартості авто.
На думку експертів ринку, проблема із вартістю обслуговування електрокарів може призвести до подальшого зростання страхових внесків. Єдиний можливий вихід із цієї ситуації — збірні батареї, які можна буде змінювати секційно або надання доступу до діагностичної інформації третім особам.
Volkswagen готує оновлений T-Roc 2026, який уже наступного року випробовуватимуть на дорогах Іспанії. Головна зміна…
Автомеханік пояснив чому акумулятор розряджається навіть тоді, коли автомобіль стоїть кілька днів без руху. За…
Британська марка McLaren вже кілька місяців ходить у чутках щодо свого першого кросовера, і тепер…
Subaru вирішила переглянути свою стратегію в галузі автомобілів. Компанія оголосила, що зосередиться на гібридах та…
Названо автомобілі, які пропонують максимальну віддачу за свої гроші, серед них Mazda CX-30, Chevrolet Trax,…
Volkswagen відкликає понад 12 000 гібридних Touareg через серйозну технічну проблему, яка може спричинити перегрів…
Leave a Comment