Страховка на автомобілі з електродвигунами виявилася значно дорожчою, ніж на автомобілі зі звичайними ДВЗ. Причиною для такого явища є дорога ціна на обслуговування, а також відсутність доступу до даних про батареї для третіх осіб, що унеможливлює повномасштабний ремонт джерела енергії електрокара.
Так, електромобілі навіть із невеликими проблемами практично одразу списують через високу вартість обслуговування. Так, за даними компанії Policygenius, за страховку електрокара за місяць доводиться платити 206 доларів, що на 27% більше, ніж для авто з ДВС. Відсутність доступу до інформації про батареї третім особам призводить до того, що деякі компанії взагалі відмовляються ремонтувати електрокари з незначними пошкодженнями.
Наприклад, компанія Allianz через відсутність доступу до діагностичної інформації щодо батарей, змушена списувати електромобілі, у яких джерело живлення має навіть незначні пошкодження. У разі повної заміни акумуляторної батареї вартість ремонту може становити близько 50% від вартості авто.
На думку експертів ринку, проблема із вартістю обслуговування електрокарів може призвести до подальшого зростання страхових внесків. Єдиний можливий вихід із цієї ситуації — збірні батареї, які можна буде змінювати секційно або надання доступу до діагностичної інформації третім особам.
Genesis вважає, що ринок кросоверів перенасичений, і пропонує універсали як розумну альтернативу. Головний дизайнер Люк…
Перед тим як проходити тест на алкотестері, варто дотримуватися кількох правил, щоб результати були максимально…
Компанія Renault почала працювати над новим кросовером ще торік, а нещодавно прототипи моделі вперше виїхали…
Експерти склали антирейтинг найменш надійних автомобілів, які не радять купувати, особливо на вторинному ринку. Спеціалісти…
Lexus GX 2025 модельного року визнали найнадійнішим преміальним позашляховиком у своєму класі. За оцінкою експертів…
В Україні остаточно підтвердили законність використання ручних радарів швидкості TruCam. 16 грудня 2025 року Восьмий…
Leave a Comment