Розкрито секрет успіху китайських автокомпаній. Дослідження, як вони завойовують світовий ринок, опублікувала міжнародна мережа компаній консалтингу та аудиту Deloitte.
Основними напрямками розвитку китайських компаній на експортних ринках, судячи зі звіту, стануть виробництво і постачання електрокарів. До 2030 року КНР має намір зайняти 49% світового ринку електромобілів.
Стратегія китайських автовиробників полягає в тому, щоб не вступати в конкуренцію на ринках з розвиненою автомобільною промисловістю, а сформувати свій унікальний продукт і зайняти з ним доволі вузьку нішу.
Так, 50% китайських брендів розраховують у найближчі 3-5 років поставляти за кордон машини одного певного сегмента. При цьому 87,5% з них роблять ставку на електрокари, а 12,5% говорять про баланс машин на електричній тязі та авто з ДВЗ. Тільки на бензинові машини не зробила ставку жодна компанія з КНР.
На експортних ринках половина автовиробників з Піднебесної мають намір укладати дистриб’юторську угоду з місцевою компанією на ринку, 25% обрали комбіновану модель ведення бізнесу, а 12,5% мають намір вести прямі продажі.
У сфері сервісного обслуговування 62,5% співпрацюватимуть з місцевими компаніями, 12,5% обрали взаємодію з місцевими автосалонами, а 25% мають намір здійснювати післяпродажне обслуговування самостійно.
Концерн Stellantis, який володіє маркою Jeep, готує до випуску нове покоління компактного кросовера Renegade. Ця…
З 1 липня в Україні набирають чинності посилені вимоги до обов'язкового технічного контролю транспортних засобів.…
Компанія Volkswagen визнала, що перехід від звичних фізичних кнопок до сенсорних панелей виявився не найкращим…
Під час дощу водіям потрібно бути дуже обережними, особливо щодо вибору безпечної дистанції до машини…
Кабінет Міністрів України запропонував збільшити штраф за одне з порушень Правил дорожнього руху до 5100…
Компанія Jeep представила Compass 2026, який несподівано виявився найбільш аеродинамічним автомобілем марки для європейського ринку.…
Leave a Comment