Розкрито секрет успіху китайських автокомпаній. Дослідження, як вони завойовують світовий ринок, опублікувала міжнародна мережа компаній консалтингу та аудиту Deloitte.
Основними напрямками розвитку китайських компаній на експортних ринках, судячи зі звіту, стануть виробництво і постачання електрокарів. До 2030 року КНР має намір зайняти 49% світового ринку електромобілів.
Стратегія китайських автовиробників полягає в тому, щоб не вступати в конкуренцію на ринках з розвиненою автомобільною промисловістю, а сформувати свій унікальний продукт і зайняти з ним доволі вузьку нішу.
Так, 50% китайських брендів розраховують у найближчі 3-5 років поставляти за кордон машини одного певного сегмента. При цьому 87,5% з них роблять ставку на електрокари, а 12,5% говорять про баланс машин на електричній тязі та авто з ДВЗ. Тільки на бензинові машини не зробила ставку жодна компанія з КНР.
На експортних ринках половина автовиробників з Піднебесної мають намір укладати дистриб’юторську угоду з місцевою компанією на ринку, 25% обрали комбіновану модель ведення бізнесу, а 12,5% мають намір вести прямі продажі.
У сфері сервісного обслуговування 62,5% співпрацюватимуть з місцевими компаніями, 12,5% обрали взаємодію з місцевими автосалонами, а 25% мають намір здійснювати післяпродажне обслуговування самостійно.
Фахівець підкреслив: якщо автомобіль у гарному технічному стані, регулярно проходить техогляд, а олива замінюється своєчасно,…
Номерні знаки — це важливий елемент для офіційної ідентифікації транспортних засобів в Україні. Вони дозволяють…
У новій лінійці Audi A5 з’явилися плагін-гібриди. І седан, і універсал A5 e-hybrid quattro отримали…
Прототип нової моделі Nissan здивував вихлопною системою. У Бразилії шпигунам вдалося сфотографувати провісника чергового кросовера…
Китайська Мережа якості автомобілів, створена за підтримки Державної адміністрації з регулювання ринку КНР, оприлюднила свіжий…
Розвиток електричної лінійки моделей Lexus продовжується. Найближчою новинкою цієї японської компанії в такому сегменті стане…
Leave a Comment