Розкрито секрет успіху китайських автокомпаній. Дослідження, як вони завойовують світовий ринок, опублікувала міжнародна мережа компаній консалтингу та аудиту Deloitte.
Основними напрямками розвитку китайських компаній на експортних ринках, судячи зі звіту, стануть виробництво і постачання електрокарів. До 2030 року КНР має намір зайняти 49% світового ринку електромобілів.
Стратегія китайських автовиробників полягає в тому, щоб не вступати в конкуренцію на ринках з розвиненою автомобільною промисловістю, а сформувати свій унікальний продукт і зайняти з ним доволі вузьку нішу.
Так, 50% китайських брендів розраховують у найближчі 3-5 років поставляти за кордон машини одного певного сегмента. При цьому 87,5% з них роблять ставку на електрокари, а 12,5% говорять про баланс машин на електричній тязі та авто з ДВЗ. Тільки на бензинові машини не зробила ставку жодна компанія з КНР.
На експортних ринках половина автовиробників з Піднебесної мають намір укладати дистриб’юторську угоду з місцевою компанією на ринку, 25% обрали комбіновану модель ведення бізнесу, а 12,5% мають намір вести прямі продажі.
У сфері сервісного обслуговування 62,5% співпрацюватимуть з місцевими компаніями, 12,5% обрали взаємодію з місцевими автосалонами, а 25% мають намір здійснювати післяпродажне обслуговування самостійно.
Euro NCAP оголосила про масштабну реформу своєї рейтингової системи, яка набере чинності у 2026 році…
Автомобільні експерти назвали найкращі вживані автомобілі 2025 року, і переможцем рейтингу стала BMW 3 Series.…
Восени 2023 року Stellantis представив актуальне покоління Peugeot 3008, і вже відомо, яким може бути…
Автомеханік пояснює, що преміальний бензин із високим октановим числом потрібний далеко не всім автомобілям. Для…
Кросовер Nissan X-Trail, відомий у США під назвою Rogue, вже давно є ключовою моделлю бренду…
У Великобританії з 2028 року введуть новий податок для власників електромобілів - він буде залежати…
Leave a Comment