Розкрито секрет успіху китайських автокомпаній. Дослідження, як вони завойовують світовий ринок, опублікувала міжнародна мережа компаній консалтингу та аудиту Deloitte.
Основними напрямками розвитку китайських компаній на експортних ринках, судячи зі звіту, стануть виробництво і постачання електрокарів. До 2030 року КНР має намір зайняти 49% світового ринку електромобілів.
Стратегія китайських автовиробників полягає в тому, щоб не вступати в конкуренцію на ринках з розвиненою автомобільною промисловістю, а сформувати свій унікальний продукт і зайняти з ним доволі вузьку нішу.
Так, 50% китайських брендів розраховують у найближчі 3-5 років поставляти за кордон машини одного певного сегмента. При цьому 87,5% з них роблять ставку на електрокари, а 12,5% говорять про баланс машин на електричній тязі та авто з ДВЗ. Тільки на бензинові машини не зробила ставку жодна компанія з КНР.
На експортних ринках половина автовиробників з Піднебесної мають намір укладати дистриб’юторську угоду з місцевою компанією на ринку, 25% обрали комбіновану модель ведення бізнесу, а 12,5% мають намір вести прямі продажі.
У сфері сервісного обслуговування 62,5% співпрацюватимуть з місцевими компаніями, 12,5% обрали взаємодію з місцевими автосалонами, а 25% мають намір здійснювати післяпродажне обслуговування самостійно.
Багато власників автомобілів звикли замінювати витратні деталі "за регламентом" або за порадами знайомих і сервісів,…
В умовах постійного зростання цін на пальне питання економії стає вкрай актуальним для більшості автомобілістів.…
Гібридні кросовери вже стали звичним явищем на світовому ринку автомобілів. Більшість популярних моделей великих виробників…
В Україні зростають ціни на дизельне пальне, і головною причиною стали нові санкції та посилення…
Автовиробники, які довгі роки робили ставку на сенсорні екрани, поступово повертаються до фізичних елементів управління.…
Компанія BMW активно працює над новим поколінням свого бестселера X5, який очолює рейтинг продажів преміальних…
Leave a Comment