Фахівці ОщадАвто провели аналіз угод за 2022-2023 роки, проведених на сервісі, та з’ясували вподобання жінок під час купівлі авто онлайн. виявилося, що у 26% випадків жінки купували японські автівки. На корейські та німецькі бренди припало 20 і 19% відповідно.
У модельному рейтингу лідирують машини Hyundai Solaris, KIA Rio та Ford Focus. Китайські автівки купує лише 10% автоледі, причому вибір тут очевидний – Chery, Haval і Geely, топ вподобань за моделями очолив Chery Tiggo 7 Pro. А ось на російські моделі жінки виявилися не ласі – тільки 7% жінок вибрали автомобілі LADA, причому переваги віддавали моделі Granta.
Найчастіше користувачки сервісу купують машини з пробігом (90%). Нові авто обирають, відповідно, 10% жінок, проте ця цифра може відрізнятися за регіонами: наприклад, нові транспортні засоби користуються популярністю у москвичок (40%), петербурженок і мешканок Московської області (по 9%). Найактивніше купують автомобілі онлайн мешканки Москви (19%), Санкт-Петербурга (7%) і Єкатеринбурга (5%).
Раніше повідомлялося, що на американському авторинку автовиробники приділяють велику увагу залученню жіночої аудиторії до своїх продуктів. Однак ці спроби поки що не дуже успішні – якщо в середньому частка жіночої аудиторії по ринку становить 41,2%, то в сегменті електромобілів показник знижено до 28%.
Hyundai представила особливу версію свого кросовера - Kona Mauna Loa 2026, створену на честь гавайського…
Фахівець із механічного ремонту стверджує, що іноді продаж автомобіля - розумніше рішення, ніж його відновлення.…
CVT, або варіатор, відомий своєю підвищеною вимогливістю до обслуговування, проте при правильному догляді він здатний…
Ручна коробка поступово зникає з нових автомобілів, але на вторинному ринку вона ще доступна. Продавці…
Національне управління безпекою дорожнього руху США (NHTSA) оголосило відгук електромобілів Nissan Leaf 2021 та 2022…
В Україні поліція має одинадцять законних підстав для зупинки автомобіля, проте найпоширенішими є порушення правил…
Leave a Comment