Фахівці ОщадАвто провели аналіз угод за 2022-2023 роки, проведених на сервісі, та з’ясували вподобання жінок під час купівлі авто онлайн. виявилося, що у 26% випадків жінки купували японські автівки. На корейські та німецькі бренди припало 20 і 19% відповідно.
У модельному рейтингу лідирують машини Hyundai Solaris, KIA Rio та Ford Focus. Китайські автівки купує лише 10% автоледі, причому вибір тут очевидний – Chery, Haval і Geely, топ вподобань за моделями очолив Chery Tiggo 7 Pro. А ось на російські моделі жінки виявилися не ласі – тільки 7% жінок вибрали автомобілі LADA, причому переваги віддавали моделі Granta.
Найчастіше користувачки сервісу купують машини з пробігом (90%). Нові авто обирають, відповідно, 10% жінок, проте ця цифра може відрізнятися за регіонами: наприклад, нові транспортні засоби користуються популярністю у москвичок (40%), петербурженок і мешканок Московської області (по 9%). Найактивніше купують автомобілі онлайн мешканки Москви (19%), Санкт-Петербурга (7%) і Єкатеринбурга (5%).
Раніше повідомлялося, що на американському авторинку автовиробники приділяють велику увагу залученню жіночої аудиторії до своїх продуктів. Однак ці спроби поки що не дуже успішні – якщо в середньому частка жіночої аудиторії по ринку становить 41,2%, то в сегменті електромобілів показник знижено до 28%.
Renault готується до важливої події – на автосалоні в Мюнхені компанія представить оновлений Clio 2026…
Здавалося б, час лікує все, навіть ціни. З роками автомобілі втрачають свою вартість і блиск…
У невеликих селах та райцентрах мопеди стали популярним транспортом через високу ціну пального та постійні…
Українське прислів'я "готуй сани влітку" ідеально підходить для автомобільного світу. Більшість водіїв згадує про зимові…
Дизельні двигуни завжди асоціювалися з надійністю, економічністю та витривалістю. Але серед них є справжні легенди…
Прогрів двигуна перед початком руху - питання, яке викликає чимало суперечок серед водіїв. Частина з…
Leave a Comment