Фахівці ОщадАвто провели аналіз угод за 2022-2023 роки, проведених на сервісі, та з’ясували вподобання жінок під час купівлі авто онлайн. виявилося, що у 26% випадків жінки купували японські автівки. На корейські та німецькі бренди припало 20 і 19% відповідно.
У модельному рейтингу лідирують машини Hyundai Solaris, KIA Rio та Ford Focus. Китайські автівки купує лише 10% автоледі, причому вибір тут очевидний – Chery, Haval і Geely, топ вподобань за моделями очолив Chery Tiggo 7 Pro. А ось на російські моделі жінки виявилися не ласі – тільки 7% жінок вибрали автомобілі LADA, причому переваги віддавали моделі Granta.
Найчастіше користувачки сервісу купують машини з пробігом (90%). Нові авто обирають, відповідно, 10% жінок, проте ця цифра може відрізнятися за регіонами: наприклад, нові транспортні засоби користуються популярністю у москвичок (40%), петербурженок і мешканок Московської області (по 9%). Найактивніше купують автомобілі онлайн мешканки Москви (19%), Санкт-Петербурга (7%) і Єкатеринбурга (5%).
Раніше повідомлялося, що на американському авторинку автовиробники приділяють велику увагу залученню жіночої аудиторії до своїх продуктів. Однак ці спроби поки що не дуже успішні – якщо в середньому частка жіночої аудиторії по ринку становить 41,2%, то в сегменті електромобілів показник знижено до 28%.
В останні роки інтернет перетворився на справжнє поле діяльності шахраїв, які навчилися майстерно підробляти сайти…
Toyota завершила модернізацію поточного покоління свого культового седана перед виходом нової генерації наприкінці 2026 року.…
Ford готує масштабне оновлення своєї електричної лінійки, створюючи платформу Universal EV Platform (UEV) для більш…
В Україні поступово завершується епоха, коли правила дорожнього руху вважалися обов'язковими лише для водіїв. Довгі…
Електромобілі вже міцно закріпилися на ринку, і різні бренди реагують на цю зміну по-різному. Skoda…
Renault оголосила ціни на нове покоління Clio, яке незабаром надійде в продаж у Європі. Модель…
Leave a Comment