Фахівці ОщадАвто провели аналіз угод за 2022-2023 роки, проведених на сервісі, та з’ясували вподобання жінок під час купівлі авто онлайн. виявилося, що у 26% випадків жінки купували японські автівки. На корейські та німецькі бренди припало 20 і 19% відповідно.
У модельному рейтингу лідирують машини Hyundai Solaris, KIA Rio та Ford Focus. Китайські автівки купує лише 10% автоледі, причому вибір тут очевидний – Chery, Haval і Geely, топ вподобань за моделями очолив Chery Tiggo 7 Pro. А ось на російські моделі жінки виявилися не ласі – тільки 7% жінок вибрали автомобілі LADA, причому переваги віддавали моделі Granta.
Найчастіше користувачки сервісу купують машини з пробігом (90%). Нові авто обирають, відповідно, 10% жінок, проте ця цифра може відрізнятися за регіонами: наприклад, нові транспортні засоби користуються популярністю у москвичок (40%), петербурженок і мешканок Московської області (по 9%). Найактивніше купують автомобілі онлайн мешканки Москви (19%), Санкт-Петербурга (7%) і Єкатеринбурга (5%).
Раніше повідомлялося, що на американському авторинку автовиробники приділяють велику увагу залученню жіночої аудиторії до своїх продуктів. Однак ці спроби поки що не дуже успішні – якщо в середньому частка жіночої аудиторії по ринку становить 41,2%, то в сегменті електромобілів показник знижено до 28%.
Bugatti встановила новий рекорд швидкості для родстерів, розігнавши W16 Mistral до 454 км/год на німецькому…
Chevrolet планує швидке оновлення свого популярного кросовера Tracker. Нещодавно машину підловили під час випробувань на…
У 2024 році були визначені найбезпечніші автомобілі, ґрунтуючись на чотирьох ключових умовах оцінки. Оцінювалися показники…
Їздити без фар не можна, в принципі: ні вдень, ні тим більше вночі. Нині часто…
Компанія Abarth, яка перш за все відома розробкою високопродуктивних версій серійних автомобілів Fiat, вирішила припинити…
Компанія Nissan завершує розробку електричної моделі, що прийде на зміну моделі Leaf у 2025 році.…
Leave a Comment