Categories: Новини

Відомий ведучий на наочному прикладі порівняв ремонт доріг в Токіо і в Києві

Ведучий популярної програми про подорожі “Світ навиворіт” Дмитро Комаров в Instagram поділився своїми враженнями від ремонту дороги в Японії, свідком якого став він і його знімальна група, і порівняв японські методи ведення дорожніх робіт з київськими, пише Обозреватель.

Для наочності порівняння провідний супроводжував пост двома фото – з Токіо і з київського Подолу. Зокрема, він зазначив, що дороги в Токіо, на відміну від Києва, ремонтують з величезною швидкістю і тільки вночі, щоб не доставляти проблем людям.

“На першому фото за спиною наш будинок. Той самий, в якому знімався сюжет про сортування сміття, що викликав дуже великий резонанс. Але зараз не про це. Вдома був великий балкон (найуважніші можуть легко знайти наш балкон на фото). І з цього балкона ми з Сашком бачили, як в Японії ремонтують дороги. А точніше – ту саму, що на фото.

Рівно о 22:00 приїжджала техніка і великий штат людей. Вони бралися за один невеликий відрізок дороги, з неймовірною швидкістю його демонтували, і тут же укладали новий асфальт. Якщо ми з Сашком прокидалися о 5 ранку, то бачили, як робітники збираються, залишивши ідеальний шматок нової дороги. Якщо прокидалися о 6, то робітників уже не бачили – тільки дорогу. Щоб не створювати пробки, роботи велися тільки по ночах. Щоранку я бачив з балкона новий шматок свіжого асфальту. Це було чергове підтвердження того, що в Японії у держави на першому місці стоїть людина, її цінності, життя і комфорт.

На другому фото – мій улюблений Поділ в Києві. Зараз він непроїзний і в будні, і у вихідні. Йде ремонт Набережної – ключовий, стратегічно важливою для міста артерії. Йде цілодобово. В одну зі сторін залишилася одна смуга. Природно, це пекло для всіх водіїв. І триватиме воно ще довго. Ні, звичайно, це добре, що дороги роблять. Але чому в Японії ремонт доріг люди не помічають, а у нас він перетворює життя людей на жахіття? Може, варто спробувати переймати досвід успішних країн?”, – написав Дмитро Комаров.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Чи можна їздити без бампера: що говорить закон

Закон забороняє їздити на автомобілі без передбаченого конструкцією бампера за звичайних умов. Відповідно до пункту…

28.08.2025

Чому задній і повний привід стають менш популярними

В останні роки все більше виробників випускають автомобілі з переднім приводом, а частка моделей із…

28.08.2025

Топ-5 надійних автомобілів з пробігом за 1 млн гривень

У останні роки вживані автомобілі значно подорожчали, і їхня ціна часом порівнюється з вартістю нерухомості.…

28.08.2025

Європа стала головним ринком для електрифікованих BMW

BMW Group продовжує впевнено рухатися шляхом електрифікації, досягнувши важливої ​​віхи - компанія продала тримільйонний автомобіль…

28.08.2025

Незалежний дизайнер показав концепт BMW X8

2023 року в інтернеті почали циркулювати чутки про плани BMW випустити нову флагманську модель у…

28.08.2025

Названо 7 корисних осінніх порад для водіїв, що спрощують життя

Осінь приносить дощі, туман і слизькі дороги, тому водіям важливо заздалегідь підготувати автомобіль до цієї…

28.08.2025