Categories: Новини

Відомий ведучий на наочному прикладі порівняв ремонт доріг в Токіо і в Києві

Share

Ведучий популярної програми про подорожі “Світ навиворіт” Дмитро Комаров в Instagram поділився своїми враженнями від ремонту дороги в Японії, свідком якого став він і його знімальна група, і порівняв японські методи ведення дорожніх робіт з київськими, пише Обозреватель.

Для наочності порівняння провідний супроводжував пост двома фото – з Токіо і з київського Подолу. Зокрема, він зазначив, що дороги в Токіо, на відміну від Києва, ремонтують з величезною швидкістю і тільки вночі, щоб не доставляти проблем людям.

“На першому фото за спиною наш будинок. Той самий, в якому знімався сюжет про сортування сміття, що викликав дуже великий резонанс. Але зараз не про це. Вдома був великий балкон (найуважніші можуть легко знайти наш балкон на фото). І з цього балкона ми з Сашком бачили, як в Японії ремонтують дороги. А точніше – ту саму, що на фото.

Рівно о 22:00 приїжджала техніка і великий штат людей. Вони бралися за один невеликий відрізок дороги, з неймовірною швидкістю його демонтували, і тут же укладали новий асфальт. Якщо ми з Сашком прокидалися о 5 ранку, то бачили, як робітники збираються, залишивши ідеальний шматок нової дороги. Якщо прокидалися о 6, то робітників уже не бачили – тільки дорогу. Щоб не створювати пробки, роботи велися тільки по ночах. Щоранку я бачив з балкона новий шматок свіжого асфальту. Це було чергове підтвердження того, що в Японії у держави на першому місці стоїть людина, її цінності, життя і комфорт.

На другому фото – мій улюблений Поділ в Києві. Зараз він непроїзний і в будні, і у вихідні. Йде ремонт Набережної – ключовий, стратегічно важливою для міста артерії. Йде цілодобово. В одну зі сторін залишилася одна смуга. Природно, це пекло для всіх водіїв. І триватиме воно ще довго. Ні, звичайно, це добре, що дороги роблять. Але чому в Японії ремонт доріг люди не помічають, а у нас він перетворює життя людей на жахіття? Може, варто спробувати переймати досвід успішних країн?”, – написав Дмитро Комаров.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Вартість вживаних авто в Європі: тенденції та зміни

У першому кварталі 2025 року оптові ціни на автомобілі в ЄС зросли, що зумовлено підвищеним…

01.04.2025

Чи потрібно вимикати двигун при зупинці поліцією

Останнім часом на дорогах України почастішали випадки, коли водії після зупинки патрульними одразу глушать двигун.…

01.04.2025

Компанія Toyota не встигає постачати автомобілі – очікування до 2,5 років

Попит на гібридні автомобілі у світі продовжує стрімко зростати, і компанія Toyota впевнено зберігає лідерство…

01.04.2025

Названо слабкі сторони Toyota Corolla, про які варто знати

Toyota Corolla заслужено вважається однією з найпопулярніших моделей японського бренду у світі, здобувши репутацію надійного…

01.04.2025

Dacia готує недорогого конкурента Volkswagen Golf

Оновивши весь свій модельний ряд румунський суббренд Renault, відомий як Dacia, розпочав роботу над абсолютно…

01.04.2025

ТОП-10 авто з пробігом, які майже не втрачають у ціні

Експерти iSeeCars опублікували рейтинг автомобілів, які найбільше та найменше втрачають у ціні з роками. В…

01.04.2025