Categories: Новини

Відомий ведучий на наочному прикладі порівняв ремонт доріг в Токіо і в Києві

Ведучий популярної програми про подорожі “Світ навиворіт” Дмитро Комаров в Instagram поділився своїми враженнями від ремонту дороги в Японії, свідком якого став він і його знімальна група, і порівняв японські методи ведення дорожніх робіт з київськими, пише Обозреватель.

Для наочності порівняння провідний супроводжував пост двома фото – з Токіо і з київського Подолу. Зокрема, він зазначив, що дороги в Токіо, на відміну від Києва, ремонтують з величезною швидкістю і тільки вночі, щоб не доставляти проблем людям.

“На першому фото за спиною наш будинок. Той самий, в якому знімався сюжет про сортування сміття, що викликав дуже великий резонанс. Але зараз не про це. Вдома був великий балкон (найуважніші можуть легко знайти наш балкон на фото). І з цього балкона ми з Сашком бачили, як в Японії ремонтують дороги. А точніше – ту саму, що на фото.

Рівно о 22:00 приїжджала техніка і великий штат людей. Вони бралися за один невеликий відрізок дороги, з неймовірною швидкістю його демонтували, і тут же укладали новий асфальт. Якщо ми з Сашком прокидалися о 5 ранку, то бачили, як робітники збираються, залишивши ідеальний шматок нової дороги. Якщо прокидалися о 6, то робітників уже не бачили – тільки дорогу. Щоб не створювати пробки, роботи велися тільки по ночах. Щоранку я бачив з балкона новий шматок свіжого асфальту. Це було чергове підтвердження того, що в Японії у держави на першому місці стоїть людина, її цінності, життя і комфорт.

На другому фото – мій улюблений Поділ в Києві. Зараз він непроїзний і в будні, і у вихідні. Йде ремонт Набережної – ключовий, стратегічно важливою для міста артерії. Йде цілодобово. В одну зі сторін залишилася одна смуга. Природно, це пекло для всіх водіїв. І триватиме воно ще довго. Ні, звичайно, це добре, що дороги роблять. Але чому в Японії ремонт доріг люди не помічають, а у нас він перетворює життя людей на жахіття? Може, варто спробувати переймати досвід успішних країн?”, – написав Дмитро Комаров.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Четвертий колір на світлофорі: як він змінить рух на дорогах

Світлофори майже сто років залишаються незмінними: червоне світло означає зупинку, жовте - уповільнення, а зелене…

09.11.2025

Названо 10 найбільш ненадійних сімейних кросоверів

Автомобільні експерти британського журналу Whatcar назвали десять ненадійних сімейних кросоверів з пробігом. На першому місці…

09.11.2025

Названо найпопулярніші автомобілі в Німеччині

Згідно з аналітичним звітом Statista, підготовленим на основі даних Федерального управління автомобільного транспорту Німеччини (KBA),…

09.11.2025

Toyota представила 4Runner 2026 модельного року

Компанія Toyota оголосила вартість позашляховика 4Runner 2026 модельного року. Базова версія SR5 тепер коштує 41570…

09.11.2025

Чому сучасні авто рідко отримують «гарячу» оцинковку кузова

Під час вибору автомобіля, призначеного для складних умов експлуатації, оцинкування кузова є одним із головних…

09.11.2025

Показано рендери п’ятого покоління Nissan X-Trail

Перше покоління Nissan X-Trail дебютувало у 2000 році та швидко здобуло репутацію надійного кросовера, створеного…

09.11.2025