У лютому 2023 року в Україні зріс попит не лише на електромобілі, але і на преміальні бренди. Втім, ринок легковиків в цілому дещо обвалився.
Про це повідомили в Укравтопром.
Так, протягом 28 днів останнього місяця зими було реалізовано трохи більше 2,7 тисяч нових легкових авто. Відносно січневого результату ринок легковиків зменшився на 8%, а порівняно з аналогічним періодом минулого року – майже удвічі.
Найпопулярнішою маркою на українському ринку залишається Toyota: у лютому було зареєстровано 351 нове авто цієї японської марки. Відносно лютого 2022 року попит на нові Тойоти зменшився на 50 %.
На другому рядку рейтингу популярності – Volkswagen – 255 машин, що на 9% менше, ніж у лютому минулого року.
Трійку лідерів лютого замикає BMW – 221 реєстрація на місяць (+65% порівняно з цим місяцем минулого року).
Четвертий результат продемонстрували одразу дві марки – Mercedes-Benz та Hyundai, по 211 авто у кожній. Порівняно з минулим перша марка втратила від минулорічного показника 38%, а друга збільшила продажі на 17%.
П’ятірку лідерів замикає Renault із результатом 201 шт. (-69%).
Бестселером місяця на українському ринку нових легковиків залишається кросовер Renault Duster, у заліку якого 174 реєстрації.
Всього, з початку року, вітчизняний автопарк поповнили 5,7 тис. нових легкових автомобілів, що на 47% менше ніж за аналогічний період 2022 року.
Зима для автомобіля - це справжня хімічна війна. Сніг і лід зверху, а знизу -…
З кожним днем дороги стають все більш насиченими, поряд із новачками за кермом їздять водії…
Наприкінці жовтня Toyota розсекретила свій новий рамний позашляховик компактних розмірів, який має стати не лише…
Volvo скоригувала свої плани щодо повної відмови від двигунів внутрішнього згоряння. Раніше компанія обіцяла перейти…
Ми думали, що електромобілі врятують планету, але що, якщо вони лише приховують нові проблеми? Поки…
Duster більше ніколи не буде колишнім. Легендарний "народний" позашляховик, який довгі роки асоціювався з механічною…
Leave a Comment