При купівлі нового авто більшість людей керує логікою, що воно має бути кращим, ніж старе. На цьому намагаються грати автовиробники, які іноді йдуть шляхом кількості, а не якості. Так, багато автовиробників додають в машину безліч опцій, щоб заманити покупця на момент продажу нового авто, але не забезпечує нормальну роботу повного переліку опцій в авто.
Так, нещодавно у компанії J.D. Power проводили щорічне опитування автомобілістів, щоб вирахувати найнадійніші нові авто. У ході дослідження було опитано кілька тисяч людей з автомобілями віком до 3 років. Усі результати були скрупульозно підраховані та впорядковані. У ході дослідження вдалося виділити й проблемну опцію у сучасних авто.
Ключовою проблемною технологією для більшості нових машин поки що залишається інформаційно-розважальна система. Найчастіші проблеми у даних систем виникають з:
Водночас автовиробники мають шанс відносно легко і недорого виправити ситуацію шляхом доопрацювання програмного забезпечення автомобілів.
Hyundai визнав, що клієнтів стали бісити сенсорні екрани. Північноамериканський центр дизайну Hyundai (HDNA) влаштував день…
Volvo завжди був брендом, що є синонімом безпеки та скандинавського дизайну. Компанія довгий час балансувала…
До прем'єри готується новий недорогий позашляховик Toyota Land Cruiser FJ, і вже є деяка інформація…
Porsche порадила не їздити на спорткарах через ризик відриву коліс. Північноамериканський офіс марки виявив проблему…
Електричні автомобілі часто асоціюються з громіздкими батареями та великими розмірами, але є й моделі, що…
Незамерзаючі рідини на метанолі, які часто продаються вздовж доріг, можуть бути небезпечними для здоров'я. Що…
Leave a Comment